הורוסקופ שנתי

תחזית אסטרולוגית שנתית מזל סרטן – הורוסקופ שנתי למזל סרטן

מערכת אלטרנטיבלי
בתחזית אסטרולוגיה שנתית 2019 למזל סרטן שמנו את הדגש השנה על תחזית אסטרולוגית לאהבה, הורוסקופ לקריירה וקריסטל שנתי שיעזור להגשמה עצמית ויעניק לכם תוספת אנרגיה רוחנית

אתם מוזמנים לקחת 10 דקות לעצמיכם, לקרוא את תחזית אסטרולוגיה שנתית למזל סרטן, לקבל את המידע האסטרולוגי וכמובן לא לשכוח לשתף עם חברים ברשתות החברתיות.

כוכבים ומזלות מזל סרטן: על פי האסטרולוגיה המערבית, מצבו של הירח שליט מזלכם בשנת 2019 מוביל אל עצה לפיה החיפושים אחרי קשר בעל משמעות, אינם דבר שניתן לעשותו על בסיס מזדמן. יש להקדיש לזה ערב או שניים בכל שבוע ושבוע. השתתפות בסדנה או הרצאה חשובה, תהווה הזדמנות להכיר אדם שישפיע עליכם מאוד בעתיד.

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה
חורף 2019: הספונטאניות שלכם בקטעים הרומנטיים, מתאימה לזמן קצר אבל לטווח הרחוק היא גורמת לסיבוכים וסכסוכים. 'לכבות שריפות' זאת תכונה נפלאה בתחום העבודה כשמדובר במקרה לחץ, אולם במישור האישי, אנשים רוצים לדעת מראש מה הם עושים בהשתלשלות הדברים.
אביב 2019: צאו לבילויים מוטרפים למרות שזה לא נשמע לכם מתאים. מישהו בוחן את תגובותיכם ואתם מודעים לכך, אז באמת שאין טעם לעשות 'דווקא'. התנהגו בצורה הכי טבעית. סכסוך רומנטי שאינכם מעורבים בו, אינו מחייב אתכם לנקוט עמדה למרות שזה מפתה. המאמצים שאתם משקיעים בתחום הרומנטי הם ללא פרופורציה ומעידים על כך שאתם זקוקים ליותר מעורבות מהצד השני. אולי הגיעה העת לתת לדברים לזרום מאליהם.


קיץ 2019: תחשבו בצורה מציאותית ואל תתנו לפנטזיה רומנטית לגרור אתכם למקומות של ציפיות ואכזבות. מישהו טוען נגדכם כי אתם מקדישים את פרק הזמן הזה לעניינים שוליים ואפילו לפגישות שתוצאותיהן לא ברורות עדיין.
סתיו 2019: אינכם רוצים לפגוע באף אחד אך גם לא בעצמכם. הבית מהווה עבורכם מרכז לפעילות. פתחו דף חדש על ידי הכנסת שינויים שיביאו עימם 'רוח חדשה' ואנרגיות חיוביות בתחום שבינו לבינה.



לפגישה אישית עם יועץ/יועצת רוחנית לחצו

תחזית אסטרולוגית שנתית לפרנסה
חורף 2019: תכנון מוקדם לעתיד הקרייריסטי שלכם, הוא שלב קריטי שיש לעסוק בו בדחיפות ורצוי כבר בתחילת החורף. תמונת המצב משתנה במהירות ואם תפספסו- תפסידו. מישהו שעובד צמוד אליכם, אינו תורם דבר להתקדמות שלכם אלא להיפך. עסקה כלכלית מעניינת עולה על הפרק. יש לכם אפשרות להתקדמות מאתגרת בתנאי שהינכם מוכנים באמת להתחייב לעבודה קשה. אתם מצליחים להתרחק במידה מסוימת ממחשבות מלנכוליות בנושאים אישיים שמפריעות לכם לתפקד. טוב תעשו אם תלבנו את סיבותיה ושורשיה והתפתחותה הצפויה של אותה 'מלנכוליות' בחברת מיסטיקן רוחני.
אביב 2019: צפויים חידושים בחוזים כתובים ומילוליים בעבודה. אתם עוברים שינויים, בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לאו. חשובה היערכות שונה ממה שהיה בעבר, למקרה של התפתחות בלתי צפויה. יש מי שרומז כי אתם לא מפיקים לקחים חשובים מן ההיסטוריה. כבר הייתם בסרט הזה לא מעט פעמים. הדיבורים המוחצנים שלכם מעלים קשיים על פני השטח – מה לעשות? עדיף לדבר על פתרונות ולא רק על בעיות.



קיץ 2019: בקרוב תמצאו פתרון לדילמה בקריירה שמטרידה אתכם. זה קרוב יותר ממה שנדמה לכם. כרגע אתם מוצפים על ידי יותר מידי פרטים פיננסיים, מה שגורם לכם לראות את הבעיה כמסובכת ביותר, אך הדבר בעצם אינו נכון. שימו לב: תלותיות מקשה על תהליכים.
סתיו 2019: החלומות הקרייריסטיים הכי פרועים שלכם מתחילים להתגשם, או כך לפחות זה נראה מהמקום בו אתם מסתכלים. יש לכם הזדמנות אמיתית וטובה במיוחד להתקדם מבחינה מקצועית. נצלו את המומנטום. לאחר תקופה של מאמץ מתמשך, אתם רואים תוצאות ומרגישים את ההצלחה 'מדגדגת' לכם באצבעות. תחושה עמוקה של רוגע פנימי גורמת לכם להיות מרוצים במיוחד. כשהתנאים מתאימים- אתם יודעים ליהנות.


אם הגעתם עד כאן, סימן שהיה מעניין… אז זה הזמן לשתף עם חברים

 




טיפ נומרולוגי קריסטלי: הנומרולוגיה מעניקה לסרטנים את המספר 2 ורואה בו את הויברציות המייצגות את תכונותיו של מזל סרטן, כלומר: ביתיות, משפחתיות, שורשים ונוסטלגיה: בשביל למשוך אליכם את האנרגיות של המספר 2 [ביתיות ומשפחתיות], כדאי ללבוש גוונים של כסף ולענוד או לשאת בתיק, אבן מזל ששמה שיבא לינגם.
על פי המקורות, אבן זו תזמן אנרגיות חיוביות לחייך ותעזור בתחומים רבים.

מעט על אבן המזל השנתית שלכם, שיבא לינגם: שיבא לינגם תורמת לאווירה טובה, להתרוממות הרוח, להתפייסות בין יריבים ובכלל להשכנת שלום ותורמת להבנה טובה בין שכנים שנהגו להתעמת אלה עם אלה. כמו כן אבן זו מזמנת ומחזקת אנרגיות של אהבה וזוגיות.

לחצו לפרטים נוספים והזמנת אבן המזל שלכם

 

 

מאמרים קשורים

Back to top button