תחזית אסטרולוגית חודשית

תחזית אסטרולוגית חודשית -אוגוסט

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אביה בנימין
תחזית אסטרולוגית חודשית מבוססת על מפת כוכבים עדכנית למגוון תחומי החיים: אהבה, זוגיות, פרנסה, קריירה ועוד…

תחזית אסטרולוגית חודשית לחודש אוגוסט מבוססת על מפת כוכבים עדכנית. מיקום ותנועת הכוכבים בחודש זה:

השמש עברה  למזל אריה בתאריך 22.7.20 בשעה 11:38 ותעבור למזל בתולה בתאריך 22.8.20 בשעה 18:46
•ירח מתמלא עד תאריך 2.8.20
•ירח מלא ב 3.8.20
•הירח מתמעט מתאריך 4.8.20 עד תאריך 18.8.20 וכדאי לנצל ימים אלה לסיומים, לרבות סיום של מערכות יחסים, ניתוחים, בעיקר להסרת גידולים וגמילה מהרגלים בעייתיים.
•19.8.20 – ירח חדש
•הירח מתמלא מתאריך 20.8.20 עד סוף  החודש וכדאי לנצל ימים אלה להתחלות חדשות בכל תחומי החיים. למי שמטפח גינה, זמן לשתול ולצפות לצמיחה עשירה.

יש להדגיש, כי התחזית הינה חלקית בלבד ואינה באה להחליף את הייעוץ המקצועי המתבסס על נתונים אישיים.

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל טלה
החודש נפתח באנרגיה עודפת (למספר חודשים) אשר אתם מתקשים לתת לה מוצא בגלל עם כל מיני מגבלות לרבות כאלו הנובעות מהמצב. חפשו דרכים יצירתיות כדי לתת לה ביטוי מיטבי. ספורט ופעילות גופנית ממש הכרחיים עבורכם בימים אלה כדי שמתחים ומלחמות לא יהיו שם המשחק. עד ה 21 בחודש גם עיסוקים של פנאי ותחביבים וירטואליים וכאלה שמתאפשרים בימים אלה, יהיו אלה שימלאו לכם את הזמן הפנוי. אתם תהיו קצת פחות בעניין משימות וקצת יותר בעניין צריכת תרבות במסגרת המגבלות. למי שפנוי גוברים הסיכויים למצוא אהבה גם אם וירטואלית. עם זאת, השליש האחרון של אוגוסט יהיה עמוס במחויבויות שאינן נגמרות ואתם תאלצו להתארגן לעשייה המרובה גם במסגרת עבודה למי שמועסק וגם במסגרת הבית. אז גם תהיו יותר רגישים מבחינה בריאותית.
עוד על מזל טלה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל שור
במהלך החודש עיקר הפוקוס הוא על עניינים משפחתיים ועניינים הקשורים למגורים. יתכן שתדרשו לפתור בעיה הקשורה לביתכם. האנרגיה שלכם תהיה מכונת לשם וההנאה בהתאם. גם תתכן שמחה משפחתית והפיכת הבית למקום הרבה יותר נעים.  מ 22 בחודש אתם קצת פחות משימתיים, נותנים מקום של כבוד לשעות הפנאי, ומקדישים זמן לתחביבים, גם אם ברחבי הרשת וגם בסביבתכם המיידית. נראה שהלו"ז יהיה עמוס בחוויות מרגשות, כמו טיולים בחיק הטבע ונסיעות למקומות מעניינים ובילויים תרבותיים. לפנויים, תיתכן היכרות חדשה ומהנה בסוף החודש.
עוד על מזל שור
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל תאומים
החודש נפתח כשהאנרגיה המנטאלית שלכם במיטבה והיא מאפשרת לכם להתמודד בקלות עם תכנים מסובכים. מומלץ להרחיב אופקים גם באמצעות טיולים. עד 21 בחודש צפויה לכם גם פעילות תקשורתית ענפה במיוחד לרבות תקשורת וירטואלית. הרבה לימודים, קריאה, כתיבה, וכל מה שקשור לתחום המנטאלי. הסקרנות תגבר ותהיו עסוקים בלימודים ושיחות. בשליש האחרון של החודש תודגש פעילות משפחתית יותר מהקשור למצב וגם נושא המגורים יהיה מקום ששם תשקיעו את האנרגיה הרבה שעומדת לרשותכם. מ 22 בחודש צפויה פעילות משפחתית ענפה לרבות שמחות משפחתיות ותתכן מעבר דירה.
עוד על מזל תאומים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל סרטן
פיננסים בימים אלו הוא נושא "חם" והפוקוס במהלך החודש הוא על התחום הכלכלי. המצב החדש מביא עמו תובנות ביחס להתנהלות הכלכלית שלכם בעבר ואתם מבינים שאתם נאלצים להיערך באופן שונה. גם צפויות עדיין המון הוצאות חלקן יהיו מפתיעות וחלקן מתוכננות. חשוב מאוד שלא תיסחפו להרפתקאות כלכליות שתתקשו לצאת מהן בעתיד. גייסו את היצירתיות שלכם כדי למצוא דרך להתמודד עם המצב עם מינימום נזק כדאי גם להתייעץ עם אנשים שאתם מעריכים את דעתם. בשליש האחרון של החודש, עם כניסת השמש למזל בתולה התחום המנטאלי יבוא לידי ביטוי ותקדישו זמן רב לשיחות, לימודים ופעילות שכלית. גם טיולים בחיק הטבע יהיו אופציה אפשרית לניצול ימי הקיץ. טיפ: ביקור ונוס כוכבת האהבה והיופי מ 8 בחודש מתכתב עם אירועים רומנטיים משמחים וחיי האהבה שמקבלים תפנית חיובית. והבונוס – אתם גם מקרינים יופי ונועם עם כניסתה למזלכם. 
עוד על מזל סרטן

הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל אריה
עד 21 בחודש אתם חוגגים יומולדת, (אמנם לא כמו שאתם רגילים לחגוג) אבל החיוניות והיכולת המנטאלית במיטבן ויש לכם יכולת להתקדם בחיים גם בנסיבות הקיימות עם רוח גבית ואנרגיה טובה. במהלך אוגוסט תאלצו להתייחס גם לתחום הכלכלי. תאלצו להתמודד עם מצב חדש שלא הכרתם. עם זאת, מקורות מימון חדשים עשויים לעזור במפתיע.
מ – 22 בחודש תאלצו לפתור בבעיה כלכלית שתתעורר ללא ידיעתכם. אל תכנסו ללחץ, הכוכבים בעדכם. שימרו על אופטימיות והשקיעו במציאת פתרון הולם.
טיפ! לילידי סוף יולי ותחילת אוגוסט שביניכם, לרובכם זו עדיין שנה של שינויים. בד"כ אינכם אוהבים הפתעות ושינויים שמאיימים על השגרה הידועה והמוכרת ובעיקר כשהיא לא ממש נוחה ונעימה. השנה נבחנת היכולת שלכם להסתגל לשינויים, וכדאי לכם להתגבר על הפחד ולהיפתח לחויות חדשות ואולי אפילו מפתיעות. איפה שאתם מרגישים מוגבלים או מרגישים מתוסכלים ממצבים לא טובים, כדאי שאתם תהיו אלה שתזמו את השינוי. יש לכם הזדמנות להכיר אנשים ומצבים שאף פעם לא העזתם לחלום עליהם. מילות המפתח בשנה הקרובה – גמישות, פתיחות לשינויים והעזה. 2021 תביא בכנפיה בשורות בנושאי זוגיות ואהבה.
עוד על מזל אריה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל בתולה
האנרגיות קצת ירודות, והמטלות המרובות בבית ובעבודה מתישות אתכם. אתם אוהבים את השגרה שלכם גם כשהיא עמוסת פעילות, אך הצורך להסתגל למציאות החדשה שמשנה את את אותה שגרה שיצרתם לפני פרוץ הקורונה לחייכם, קשה לחלק מכם ממש.  זהו זמן מעולה להתכנס, להיות קצת עם עצמכם ולקבל תובנות חדשות ביחס לחייכם. גם ענייני כספים יהיו במרכז תשומת הלב, אך רצוי לשמור לעצמכם תוכניות עתידיות עד 21 בחודש וכדאי גם לשמור על פרופיל נמוך ועל דיסקרטיות. עם כניסת השמש למזל שלכם בתאריך 22 בחודש, אתם מתחילים לחגוג יומולדת ואתם מתמלאים באנרגיות טובות, אופטימיות ושמחה. 
עוד על מזל בתולה
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל מאזניים
עד 21 בחודש צפויה לכם פעילות חברתית ענפה לרבות ברשתות החברתיות. הנושא החברתי על כל ענפיו יהיה במרכז תשומת הלב שלכם והאנרגיה המנטאלית שלכם תופנה בעיקר לשם. הרבה שיחות, לימודים משותפים וכל מה שמתאפשר בימים אלה במרחב הקרוב ובעיקר בזה הוירטואלי. שווה לדעת, שוונוס כוכבת האהבה מבקרת בבית הקריירה שלכם ומשפרת את סיכוייכם להתקדם אך גם למצוא אהבה במסגרת העבודה. בסוף החודש עלולה להתעורר בעיה בריאותית. כדי להתחזק, קחו ויטמינים ושימרו על אופטימיות ואורח חיים מאוזן. גם תהיה לכם נטייה להסתגר ולהיות קצת יותר עם עצמכם. רצוי לערוך איזה שהוא חשבון נפש על עיקר וטפל להמשך הדרך. תוכניות מגירה השאירו לעצמכם בינתיים.
עוד על מזל מאזניים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל עקרב
עד 21 בחודש עיקר הפוקוס מופנה לקריירה. המצב החדש מביא עמו אתגרים שלא ידעתם קודם. כדאי ללמוד מהמצב החדש ולחפש דרכי ביטוי חדשות. צפויה תקופה תובענית בעבודה למי שעובד, או תקופה בה תנסו לשפר את מצבכם התעסוקתי בכל דרך. היכולת שלכם להתאים את עצמכם למה שקורה ולהשקיע בהתאם תהיה קשורה להצלחה שלכם. למחפשי עבודה חפשו דרכים יצירתיות להמציא את עצמכם מחדש. בשליש האחרון של החודש התחום החברתי הופך משמעותי.צפויים אירועים חברתיים וירטואליים בהתאם למצב ואתם נחשפים לרשתות החברתיות יותר מתמיד.
עוד על מזל עקרב

הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל קשת
עד 21 בחודש מגעים עם חו"ל הופכים אינטנסיביים יותר גם אם לא באופן פיזי כנדרש מהמצב החדש. גם לימודים והשקעה בתכנים ובפרסום יהיו על הפרק. היצירתיות שלכם בשיאה יש לכם רעיונות טובים, וכבר בתחילת החודש תהיה לכם הזדמנות לפרוץ. עוד יתכן שתחום לימודי חדש יכנס לחייכם. בנוסף, מי שפנוי יוכל אף למצוא אהבה במסגרת העבודה או בהקשר אליה ברחבי הרשת. מ – 22 בחודש הקריירה תהיה שם המשחק. שווה יהיה להשקיע , בעיקר במסגרת המגבלות ולבדוק מה הכי מעניין אתכם בתחום התעסוקה ולכוון לשם.
עוד על מזל קשת
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל גדי
למרות המצב והקשיים המתלווים אליו, דווקא אתם מקבלים רוח גבית מיופיטר כוכב המזל שמבקר אצלכם ובאיזה שהוא אופן יכול לשדרג אתכם, אז תבדקו איפה זה פוגש אתכם בימים הזויים אלה. גם ונוס שמבקרת בבית הזוגיות מביאה משב רוח רענן לחיי האהבה.
עד 21 בחודש הפוקוס הוא על התחום הכלכלי כמתבקש מהמצב החדש. הגישה שלכם לכסף עלולה להפוך דווקא יותר אימפולסיבית למרות שאתם נוטים להיות עם הרגליים על הקרקע בדרך כלל, מה שמכביד עוד יותר על התקציב שלכם. (יתכן, שמצב זה נובע משיפוצים שאתם עורכים במקום המגורים), הזמן אינו מתאים להחלטות פיננסיות משמעותיות, גם בהקשר למצב החדש וגם בהקשר להתחייבויות העבר. בינתיים צמצמו בהוצאות ונסו להגדיל את ההכנסות בכל דרך יצירתית אפשרית ושקולה. שווה לחפש קורסים וירטואליים שישפרו את היכולות שלכם בתחומים שיעזרו לכם בעבודה העתידית. בשליש האחרון של החודש אתם יותר פנויים למגעים עם אנשים מעבר לים והן ללימודים שייסעו לכם בעתיד בקריירה. תוכלו לשפר ידע בתחומים שיידרשו בעתיד.
עוד על מזל גדי
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן


תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דלי
מסתמן חודש שהפוקוס בו יהיה על מערכות יחסים בין אם אתם פנויים או בקשר מחייב. בחסות התקופה ההזויה שאנחנו נמצאים בה הקשר הזוגי עומד למבחן, והדבר גורם לסערות רגשיות אינטנסיביות. נראה שעולים על הפרק קשיים שבעבר קל היה יותר להתגבר עליהם. עם זאת, צפויות גם בשורות טובות. ולזוגות יש יותר נכונות להשקיע בקשר למרות הצרכים המשפחתיים הנובעים מהמצב. לפנויים, קשר חדש ומשמעותי עשוי להתחיל החודש, והוא יכניס ריגושים לחייכם. אותתו לסביבה שאתם מעוניינים בקשר גם אם הוא וירטואלי. עם מעבר השמש לבתולה ב 22 בחודש הנושא הפיננסי על כל מורכבותו יהיה הנושא המרכזי איתו תאלצו להתמודד. צפויות הוצאות רבות אך יש סיכוי שיתקבלו כספים שהתעכבו זמן רב, והם ישפרו את מצבכם הפיננסי ויגרמו להקלה. מי שזקוק לאשראי יוכל לקבלו בתנאים טובים יותר.
עוד על מזל דלי
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

תחזית אסטרולוגית חודשית מזל דגים
עד 21 בחודש אתם נדרשים למטלות מרובות ולשפע של עיסוקים שיכולים להשפיע על בריאותכם הפגיעה מתמיד בימים אלה. אתם לחוצים מאד וחשים, שמטילים עליכם משימות שהן למעלה מכוחכם. גם מצבכם הבריאותי אינו יציב: יום אחד האנרגיות בשיאן, ולמחרת, אתם עייפים ותשושים. רצוי להיבדק ואם יש צורך בכך, להתחזק בויטמינים. חשוב במיוחד שתחזקו את המערכת החיסונית, ותמצאו דרכים שיאפשרו פסקי זמן למנוחה גם על רקע המצב. מ 22 בחודש זוגיות ואהבה יהיו במרכז תשומת הלב. מומלץ להשקיע ביחסים ולא לאפשר למתחים שחלקם נובעים מהמצב החדש, להרוס את הקשר הזוגי. לפנויים, תתכן הכרות מרגשת  גם אם וירטואלית, וגם במסגרת העבודה.
עוד על מזל דגים
הורוסקופ יומי
מגזין הורוסקופ וטיפים לחיים טובים בחינם
יש לך שאלה למיסטיקנים? לחץ כאן

*אביה בנימין  – אסטרולוגית בכירה  D.F Astrol S   *אביה בנימין  –  D.F Astrol S  בעלת תואר בוגר (1989), ודיפלומה – 1993 מטעם הפקולטה ללימודי אסטרולוגיה בלונדון.
אסטרולוגית ומאמנת אישית, בעלת המרכז לאסטרולוגיה יישומית והעצמה אישית.
ממחברות הספרים "האסטרולוגיה של הזוגיות", ו"עניין של מזל" בעלת ניסיון רב בהוראה, בייעוץ אישי, זוגי, עסקי ומקצועי.  פייסבוק – Avia binyamin  באתר – www.astrol.co.il  טל' 052-8373043


מאמרים קשורים

Back to top button