משמעות השם

פירוש השם בארי

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/ מקור השם: 1. אבי יהודית אשת עשו (ברא' כ"ו לד)
2. אבי הושע הנביא (הושע א' א).

יסודות הטבע בשם: ב- אדמה  א- אוויר  ר- אוויר  י- אדמה.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ב' ערך גימטרי: 2.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 1- הקוסם (The magician).

משמעות אסטרולוגית: כוכב חמה (מרקורי).

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה.


תכונות וכישורים:

האות ב' מסמלת יציבות ואיזון ביו חומר ורוח. היא האות הראשונה תורה כלומר, היא ההתחלה הממשית של הכול. בהשפעתה המשולבת עם השפעת מרקורי אדם זה מבורך ביכולת לאזן בן הרגש להיגיון בזכות האפשרות לבחור בחירות נכונות בחייו האישיים ללא השפעת הרגש. ניחן הוא באינטליגנציה גבוהה, ביכולת לבטא את רעיונותיו ומחשבותיו, בשכל ישר ומידה לא מבוטלת של שנינות, בזיקה ללימודים וצמא לידע. הוא בעל תפיסה מהירה ויכולת לשלב ביחד כוחות שונים, בעל הבנה עמוקה ויכולת לשלב בין מהויות החומר למהויות הרוח.

מתכונותיו הבולטות: כושר ארגון, יכולת למצוא פתרונות מהירים, יכולת לעשות רציונליזציה של דברים, כשרון מיוחד לעיסוקים הדורשים שימוש בידיים (תיקון מכונות, ציור, נגינה) וכישורים תקשורתיים מפותחים ביותר. זהו אדם המתפתח בכוחות עצמו, אוהב בית, זקוקים למסגרת יציבה ובטוחה בחיים, נוטה להתגאות ביכולת הכספית ובהישגים החומריים.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא אמנם מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והאינטלקטואליים אך מבכר את ההנאות החושיות והחושניות. ישתדל להימנע מהרפתקנות ומסיכונים גופניים ויעדיף לחיות בסביבה נוחה מרווחת ושופעת שכיות חמדה. לרוב, יתגלה כאדם שאינו מתיימר לתקן את העולם ומעדיף להעביר את חייו בהנאה ובנעימות אך בהחלט יקרין סביבו אנרגיה חמימה, סימפטית ואוהדת לזולת. הוא אומנם ניחן בחוש מפותח לצדק, אך לא יסכן את עורו יתר על המידה כדי להוכיח זאת.

מן ההיבט הרומנטי, הוא אומנם זקוק למסגרת מחייבת, כלומר לנישואים אולם, מטבעו, יזדקק לפינתו השקטה ויבקש שלא יטרידו אותו. זהו אדם לבבי וחברותי, יכול לאהוב אהבה אפלטונית, אינו מיני דיו. חולשותיו עשויות להתבטא,בין היתר, בחוסר מנוחה ובאי יציבות, בבלבול ובקושי לזהות מה הוא רוצה מעצמו. בהיעדר השפעה של יסוד המים, עשוי לחוות בלימה רגשית ולהתקל בקושי להתחבר לעולם הרגש והנפש, בהיעדר השפעה של יסוד האש, ימצא כי אנרגית העשייה, יכולת הביצוע, המרץ והיוזמה- מועטים יחסים. זהו אדם הנוטה לשקף ולבטא לעומק נושאים ודעות, נתפס כחרוץ ורציני, בעל חוש הומור אך גם ציני, חכם ואינטליגנט אך גם ביקורתי.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך?
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית!
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button