משמעות השם

פירוש השם בת אל

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: צירוף המילים 'בת' ו'אל' במשמעות בת אלוהים

יסודות הטבע בשם: ב- אדמה  ת- מים  א- אוויר  ל- אוויר

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית: ב' ערך גימטרי:2

מספר נומרולוגי: 1

קלף טארוט: מס' 1-הקוסם (The magician)

משמעות אסטרולוגית: כוכב חמה (מרקורי)

צבע מקשר לכוכב: כתום זהב

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: אמטיסט, גארנט, אובסידיאן סנופלקס, טופז כחול, ספינל סגולה


תכונות וכישורים:

 על היעדר נוכחות יסוד האש בשם, מפצה באופן חלקי המספר הנומרולוגי המזוהה עם מזל אריה, בן למשפחת מזלות האש. בצד זה, ליסוד האוויר השפעה דומיננטית על אישיות אדם זה ובצירוף השפעתו של כוכב מרקורי, אדם זה בורך בכל הקשור וכרוך בתקשורת ובתנועה. יש באפשרותו לחולל תמורות באמצעות המחשבה, להשיג איזון בין הרגש וההיגיון,לבטא את מחשבותיו ורעיונותיו בקלות באופן חופשי ולשלב ביחד כוחות שונים על מנת לצמוח ולגדול. 

האות ב' מסמלת יציבות ואיזון בין חומר ורוח. היא האות הראשונה בתורה כלומר, היא ההתחלה הממשית של הכול. גם קלף הקוסם מסמל התחלות ממשיות של דברים לאחר שנבדקו ותוכננו מראש. אדם זה ניחן ביכולת הבנה עמוקה ושילוב בין מהויות החומר למהויות הרוח, באינטליגנציה גבוהה, כושר לימוד, מיקוד מנטאלי, תבונה והגיון ויכולת להתמקד בכל אותם הפרטים הקטנים הבונים את חייו.

בהשפעת המספר הנומרולוגי, הוא עשוי להתגלות כאדם בעל בטחון עצמי רב, בעל כושר החלטה וכוח רצון, עצמאי ולעיתים אף דרמטי בהתנהגותו. יודע הוא כיצד להסתגל במהירות לנתונים חדשים ולהגיב בהתאם, לא אחת סבור כי הכול חייבים לסור למרותו ואינו מהסס לכפות דעתו על אחרים. במבנה הזוגי, זהו אדם של בית במלוא מובן המילה. אוהב וקשור מאוד לילדים, מועד לפתח קשר חזק ולעיתים תלותי בבן הזוג תוך שהוא חווה קושי לנתק מערכות יחסים שאינן מטיבות עמו. הוא בעל צורך עמוק באהבה, תשומת לב ובזוגיות. צפוי להיות הורה מסור, אך מהסוג של הפוקד והמחנך. חולשותיו עשויות להתבטא, בין היתר, בחוסר שקט וחוסר מנוחה, בנטייה להתפרצויות זעם ובקושי לשחרר טינה וכעסים.

בהשפעת מרקורי, אדם זה ניחן בכישרון בכל הכרוך בשימוש בידיים ובאצבעות על כן, עשוי להצליח בתחומי האומנות השונים, במכונות ובנגינה. זהו אדם אשר לרוב חש כי חובה עליו להימצא בשליטה מלאה, ולכן, אך לעיתים רחוקות יפנה לבקשת עזרת לזולתו. בחברה, יתגלה כאדם נעים, נוח ומקובל, אהוב וחברותי מאוד.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button