משמעות השם

פירוש השם הדס

מאת: קרן כהן, אלטרנטיבלי.
השם שלנו הוא חשוב וקובע לא מעט ממהלך חיינו. לכן רבים מתייעצים עם רבנים, מקובלים ונמורולוגים לקבלת פירוש שמות לילדים, להבין מה משמעות השם שיבחר לילדהם. כמו כן, כאשר אנו מתבגרים, פעמים רבות גם אנו רוצים להבין ולדעת מה פרוש השם שלנו ומה הוא מסמל.

כאשר אנו רוצים להחליף או לשנות שם חשוב לדעת מה משמעות השם לפי הקבלה ומה פירוש השם שאנו מעוניינים להוסיף ו/או לשנות. בכתבה זו ריכזנו את כל המידע על משמעות השם, פירוש השם, מקור השמות על פי הקבלה, אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, קריסטליםותורות מיסטיקה נוספות. 

פירוש/מקור השם: שיח ירוק עז המפריש שמן אתרי שריחו נעים מאוד "ותחת הסרפד יעלה הדס" (ישע' מ"א יט).

יסודות הטבע בשם: ה- אש    ד-  אש    ס- אש.

גימטרייה קבלית: אות דומיננטית:  ה'.   ערך גימטרי: 5.

מספר נומרולוגי: 6.

קלף טארוט: מס' 4 – הקיסר   (the emperor).

משמעות אסטרולוגית: מזל טלה.

צבע מקשר לכוכב: אדום.

קריסטלים המחזקים את תכונות הכוכב: יהלום, ספיר לבן, בלאדסטון, סיטרין וג'ייד. 


תכונות וכישורים:

 הרבה אש באדם זה. שלושת אותיות השם מקושרות ליסוד האש כמו גם הטלה השייך לאחד משלושת מזלות האש. בהשפעתם ובהשפעת האות הדומיננטית במקום הראשון לאדם זה עוצמות אנרגטיות מדהימות. הוא חם מאוד מהיר תגובה ואוהב לעזור בעיקר כשזה לא פוגע בסדר היום שלו. יש בו מן האנוכיות, אך יחד עם זאת הוא נכון להיות החלוץ, הראשון להתקדם ולהוביל.

 זהו אדם עם מיניות ויצריות יתר, הזקוק להרבה מאוד מגע, חום ואהבה.  יש בו חיונית מופלאה, מחשבה ורגש הפורצים באינטנסיביות ללא פשרות. הוא מבקש להבין ולהגשים את עצמו ואת הערכים האנושיים על פי הבנתו האינסטינקטיבית, שכן בהיעדר יסוד האדמה הוא לוקה בשיקול דעת פזיז, ומעשיות חלקית.יש לו יכולת התחדשות וחיוניות שופעת, התלהבות, עצמאות ויוזמה. הוא יהיה נכון תמיד לפעולה. מתעצבן בקלות אך אינו נוטר טינה לאורך זמן, שוכח וסולח כדרכם של ילדים. 

הקלף מסמל כוח, עצמה, שליטה, עצמה רוחנית ואנרגיה רבה. שליטת הקיסר על האחרים נובעת ממעמדו או מאישיותו. בדומה לקיסר, אדם זה אגרסיבי ואקטיבי מאוד, הלוקח כל מה שברצונו ולוחץ ופועל עד שכולם נכנעים לרצונו. היעדר יסוד האוויר מפוצה במעט ע"י השפעת המס' הנומרולוגי אשר בהשפעתו הוא מוקיר את הגירויים הפילוסופיים והשכלתניים ויחד עם זאת מעדיף את ההנאות החושיות והחושניות. בהיעדר יסוד המים אדם זה אינו קשור לעולם הרגשות ולמעמקי הנפש. המים בו ודרכו אינם זורמים והוא נוטה להיות סגור לגמרי עם קושי עצום לשחרר כעסים ולפיכך נוטה להתפרצויות וריבים. האש הרבה שבו מעצימה את אי רתיעתו ממלחמות ובעיות.


לרכישת ספר השמות הענק.
מה אומר תאריך הלידה שלך? 
לשיחת ייעוץ עם מיסטיקינים בכירים לחץ/י כאן
יש לך שאלה לטארוט? תשובה מיידית! 
אסטרולוגיה
לקבלת אוסף הטיפים של פורטל אלטרנטיבלי בחינם לחץ/י כאן


מאמרים קשורים

Back to top button