פנג שואי

פאנג שואי וחיבור לאהבה

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, רוני שמש
אז אם אין לכם זוגיות כרגע ומתעורר בכם הרצון להכיר בן או בת זוג, או שאתם נמצאים בתוך מערכת יחסים הזקוקה למיקצה שיפורים – זה הזמן להכניס קצת פאנג שואי לחייכם.

פעם בשנה, באותו יום בדיוק, העולם כולו חוגג את יום האהבה הבינלאומי. כבר לפני בואו ניבטים אלינו מכל עבר לבבות, ורדים, שוקולדים וכל מה שרק משרה עלינו אווירה רומנטית וכמובן מזכיר לנו שהנה הוא קרב ובא: "יום האהבה"… פתאום כולם מתכוננים לקראתו, אך מסתבר שלא מספיק רק להתכונן אלא צריך גם ובעיקר להתכוונן.  
אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות תורת הפאנג שואי, זוהי שיטה סינית עתיקת יומין העוסקת באומנות המיקום ובריפוי הוליסטי לסביבה. כשאנו מעצבים את ביתנו או מקום עבודתנו, אנו למעשה מעצבים את חיינו. 
יישום עקרונות הפאנג שואי, מאפשר יצירת איזון והרמוניה ביננו לבין סביבתנו, שחרור חסימות אנרגטיות ויצירת סביבה תומכת שתשפיע על רוב תחומי החיים שלנו ובתוכם אהבה, זוגיות וכל מה שביניהם.
אז אם אין לכם זוגיות כרגע ודווקא היום מתעורר בכם הרצון להכיר בן או בת זוג, או שאתם נמצאים בתוך מערכת יחסים הזקוקה למיקצה שיפורים – זה הזמן להכניס קצת פאנג שואי לחייכם. 

לפאנג שואי יש את הכלים לעזור לנו לממש את הפוטנציאל הקיים בנו וזאת על ידי שיטות קלות ליישום. (תמיד ניתן להעזר ביועץ/ת פאנג שואי)
אין צורך לשנות סדרי עולם, לשבור קירות, ובטח שלא להיכנס להוצאות מיותרות. גדולתה של השיטה היא בפשטותה.
בעזרת שינויים קטנים כגון הזזת רהיטים, שינוי צבע, הורדת או הוספת מראה תוכלו לחולל שינוי גדול בחייכם. נסו ותיווכחו, והכי חשוב: תתכווננו. לכוונה הטהורה יש השפעה מאד חזקה.


איך נזמן אל תוך חיינו אנרגייה של אהבה וזוגיות?
על ידי הזרמת והעצמת הצ'י (אנרגיית חיים) באזור הזוגיות בביתנו. אזור זה נקרא גם פינת האהבה והוא נמצא בחלק הדרום מערבי של הבית וחדר השינה.

בעזרת הטיפים הבאים תוכלו להפעיל את פינת האהבה:
* חשוב לדעת שאין צורך ליישם את כל הטיפים, אלא רק אחד או שניים המדברים אל ליבכם כיוון שעודף הפעלה עלול להזיק.

  • גשו לפינת האהבה שלכם והסתכלו בעין בוחנת. בדרך כלל היא משקפת את מערכת היחסים העכשווית שלכם או את העדרה. בדקו  אם יש שם אבק או אי סדר? האם מונחים שם חפצים לא שימושיים או כאלה הדורשים תיקון? ואולי עיתונים ישנים? אם כן, יש להוציאם כדי שלא יפריעו לזרימת האנרגיה ויגרמו לצ'י להיתקע.  
     
    אם יש לכם תמונות ומזכרות מהאקס שלכם אל תשמרו- זה גורם מעכב. אלה הם אנרגיות עבר ש"תוקעות" אתכם במקום ובכך למעשה לא מאפשרות לבן/בת זוג חדשים להיכנס אל חייכם.פשוט שחררו…. והמזל כבר ימצא את הדרך אליכם. כמו כן,את המיטה הזוגית אל תצמידו אל הקיר – השאירו רווח לבן זוג העתידי.


  • הקפידו למקם את מיטתכם באופן שלא תישנו בקו ישר מול דלת הכניסה לחדר, כיוון שהאנרגיה הנכנסת מהדלת היא מאד חזקה ועלולה להזיק לאדם הישן שם. אם אין ברירה – אפשר לתלות בין הדלת למיטה קריסטל או ספירלה אשר ישמשו חיץ.
    יש להימנע ממראות בחדר השינה בפרט אם המיטה משתקפת דרכן. לכל אדם יש כוון אהבה אישי הנקבע על פי תאריך הלידה .מומלץ לישון עם הראש לכוון זה כדי למגנט אהבה אל חייכם.
  • בנוסף התבוננו על קירות החדר ועל חפצי הנוי באזור. האם הבחנתם על הקיר בתמונה של אישה לבד? פמוט בודד? עציץ עם צמח נבול? מבחינה סימבולית אלה הם דברים שממגנטים אנרגיה של בדידות. מומלץ להרחיקם ללא רחמים ובמקומם לתלות תמונה של זוג אוהב (אפילו צילום זוגי שלכם המנציח רגע מאד מאושר בחייכם), או חפץ המסמל זוגיות טובה כמו זוג פסלוני ברווזים מנדריניים המשמשים כסמל סיני למשיכת זוגיות טובה. אפשר להציב פמוט זוגי עם שני נרות אדומים ורצוי להדליקם מדי פעם.
     
    אפשר לחזק את האנרגיה בחלק זה של הבית באמצעות קריסטלים מסוג רוז קוורץ המוכרת יותר בשם: "אבן האהבה", ואמטיסט. האמטיסט מתאים גם לפיריון. ניתן לתלות קריסטל עם חוט בקירבת החלון.
     
    גם לצבע יש השפעה. כדאי לצבוע את חדר השינה בצבעים מרגיעים כמו צבע קרם או גווני פסטל בהירים כמו ורוד בהיר.
     
    מי לא מכיר את התחושה שעליה נאמר :"אפשר היה לחתוך את האוויר עם סכין", זה קורה כשנכנסים למקום שהתנהל בו ריב או ויכוח. במצב כזה אפשר לנטרל את האנרגיה השלילית שם על ידי הדלקת נר או מבער עם שמנים אתריים של לוונדר וורדים. אפשר להדליק קטורת ריחנית.
  • חשוב להקפיד על נקיון וסדר באזור המדובר. כשאתם עושים זאת כדאי לייעד את הפעולה למען המטרה. יש לציין שבהרבה מן המיקרים, כבר ברגע הראשון של סידור החדר מחדש, ואפילו ברמת הכוונה בלבד, התרחשו שינויים לטובה כמו שיחת טלפון שהגיעה או סימן כלשהוא שרמז על העתיד לבוא.
    לשאלה: האם צריך להאמין כדי שזה יצליח? התשובה היא: לא, אבל חשוב להתכוון! נסו ותהנו.


מאמרים קשורים

Back to top button