אהבה רוחנית

על הקשר שבין אהבה ובריאות!

מאת: פורטל אלטרנטיבלי, אסתר רונאל
מחקרים טוענים שאנשים שיש להם אהבה, בריאים יותר.

לכל אדם הזכות המולדת לאהבה, בריאות, ביטחון ומימוש עצמי. העדרו או חסרונו של אחד ממרכיבים אלו, הינו תוצר של אמונותיו, מחשבותיו, רגשותיו ומעשיו, של האדם. שכן כל אמונה, מחשבה ורגש הם תדרים אנרגטיים היוצרים תגובה ביו כימית בגוף, הנשמרת בזיכרון התאי. זיכרונות אלו, הם שיוצרים את דפוסי מחשבותינו התנהגותנו ורווחתנו הפיזית, הנפשית והרוחנית.

מוחנו יוצר בדרכו הייחודית, חומרים ממכלול חוויות היומיום שלנו: ישנם חומרים כימיים לכעס, עצב, שנאה, טינה, שמחה, אושר, חדווה, אהבה וכו'. חומרים אלו מופרשים ממוחנו לזרם הדם ומשם לאברי הגוף השונים. בכל אחד מאברי גופנו, נמצאים קולטנים המקבלים את המידע. מידע זה מביא לשינויים בתא. לדוגמא: כעס ושנאה ממושכים שלא מקבלם ביטוי הולם, משפיעים בעיקר על הכבד ומערכת העיכול ויוצרים חסימה אנרגטית.


הקולטנים החסומים על ידי מידע כימי שקשור ברגשות של כעס, גורמים לכך שהתא על חלקיו השונים, פחות זמינים לקבלה של חומרים מזינים ושחרור פסולת ורעלים. 

חולי משקף את המצב האנרגטי של הגוף והנפש כמו גם את החסר הרגשי והרוחני שבאדם, אשר לרוב קשורים באהבה ובעיקר בהעדרה. ייחודה של האהבה בכך שהיא מאופיינת בתדר אנרגטי המכיל: אור – מידע ואנרגיה חדשים, המביאים להתמרה אנרגטית ברובד התאי – כלומר תדרי האהבה משחררים מחסומים ומאפשרים קבלה והזנה התואמים את צרכי הגוף והנפש, המביאים לרווחה פיזית, נפשית ורוחנית. 

כאשר החומר פוגש ברוח, מתפתחת אהבה שהיא מעבר לכל הגיון ודמיון. האהבה היא מהות הבריאה והחיים, ומצויה עמוק בהוויית כל אחד ואחת מאיתנו.

מחשבון נומרולוגיה לאהבה והצלחה  – לחצו כאן


אולם, החיים בעולם החומר, גורמים לחלקנו עם הזמן, לעטות אין ספור שכבות, מסיכות והגנות אשר מביאים עלינו שכחה מתמדת. כמו גם את הצורך להיות רציונאליים, מעשיים ובשליטה, מתוך כוונה להוכיח לעצמנו ולעולם, שאנו תמיד בנתיב ההצלחה.

האהבה האמיתית, לרוב נדירה במחוז ילדותנו, בית הורינו, בזוגיות, במקום עבודתנו וביחסינו עם עצמנו וזולתנו. לא ניתן לקנות אותה בחומר ואף לא לאחוז בה, ממש כמו הרוח. אולם הבחירה תמיד בידינו, לפתוח את עצמנו לאותה אהבה חובקת כל, הנמצאת עמוק ברובד הנשמה, הסמוי מן העין, הנחשפת במלוא הדרה ופשטותה, עת אנו מבקשים: נחמה, חמלה, מחילה וסליחה, הבנה אהדה וקבלה, חום רכות וידידות אמת והכרה במי שאנו – בני אנוש שעוצבו בצלמו ובדמותו.

"מבחינתי מעולם לא היה כל מרחק ביני ובינך,
הייתה זו רק אשליה, הן אימא אדמה את כולנו מכילה,
ושמיכת השמים אותנו עוטפת בחסד וחמלה.
הטבע לכולנו מעניק מיופיו ושפעו, ללמדנו ליהנות ממנו כל אחד בדרכו.
ליבי וליבך פועמים ואת סם החיים בגופנו מזרימים,
כמוני כמוך זורמת ומתקדמת במסע החיים.
פעם היה בי פחד, פעם חייתי בצל, פעם חסרת ביטחון הייתי,
פעם הרסתי, הכאבתי, פגעתי עד שלמדתי
שאהבת אמת זה כל מה שחסרתי וחיפשתי"!

ליצירת קשר ופרטים נוספים על אסתר רונאל


מאמרים קשורים

Back to top button