הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

תכננתם סוף שבוע רגוע אבל במקום זאת אתם מוצאים את עצמכם מוקפים אנשים. למרות השיבוש המוחלט בתוכניות, אתם מצליחים ליהנות מהסיטואציה המפרגנת. הביטחון העצמי ומצב הרוח עולים. הצורך והרצון שלכם לחיות בהרמוניה מוחלטת עם הסביבה הוא עמוק ואמיתי. לא תמיד הדבר אפשרי אבל ברגעים של חסד, כמו היום, אתם חשים אושר עילאי. מספר המזל היומי שלכם הוא 14: המספר צופן מסתורין, רז, סוד, תעלומה והתרחשויות מעורפלות מאחורי הקלעים.


טוב שיש לכם דמיון מספיק פורה וכושר שכנוע, כך שאתם יכולים לשחק אותה היום כאילו 'לא מסוגלים'. האמת שמצב הרוח שלכם גרוע כל כך שבעצם אתם לא רוצים לזוז מילימטר מהבית ומהמיטה. זאת תוצאה של ניסיון כושל להתחבר עם אנשים שממש לא מתאימים לכם. התגובה שלכם היא מעבר לכל פרופורציה הגיונית ומה שאתם באמת צריכים לעשות זה לקום ולצאת לבלות. מספר המזל היומי שלכם הוא 8: המספר רומז על תסכול בשל ביקורת עצמית רבה מדי.

יש לכם לא מעט רגשי אשמה וזאת בגלל שההחלטות שלכם אינן משהו שמתקבל בלב שלם. התקוות והציפיות שלכם לא ממש מקבלות ביטוי במציאות היומיומית ואתם די מתוסכלים ממה שקורה. התחום האישי דווקא מפתיע לטובה. עם זאת, יש לכם צורך עז לשפר תקשורת עם העולם החיצוני ולהוכיח לכולם את היכולות שלכם. גם אם כרגע הדברים אינם לשביעות רצונכם, יש לראות בהם מעין השקעה לטווח הרחוק.



אתם פותחים אל הלב בפני מישהו קרוב ומגלים את כול מה שהחזקתם בפנים הרבה זמן. שאלות שאתם עונים עליהן בכנות וביושר עילאי מאפשרות גילוי לב גם מהצד השני. אל תסיקו מסקנות ואל תעשו שום דבר. תנו צ'אנס למילים לשקוע ורק אחרי מספר ימים תוכלו לגבש את עמדתכם הסופית. זכרו כי השיטה שורדת הודות ליכולתה להתכופף ברוח הסערה, בעוד שהברושים והאלונים עלולים להישבר בה.


עדיין יש הרבה מה לעשות בתחום האישי. היום עולות בכם מחשבות של עצבות ותחושת החמצה אבל האמת שכול זה די מיותר. יש לכם עוד המון זמן להגשים חלומות והצעד החשוב ביותר הוא הגדרה מדויקת. מישהו מציע לכם הצעה אטרקטיבית. בדקו את הפרטים ותמצאו בתוך תוככם את המקום היצירתי שיאפשר לכם להחליט בצורה נכונה. גם אם פיתויים מתדפקים על דלתכם, יש לשמור על ערכים של נאמנות וכבוד עצמי.


העולם הפרטי שלכם מלא ומורכב ואתם חשים צורך לשתף בו אנשים אחרים שמבינים בדיוק על מה אתם מדברים. הזוגיות יציבה ולא צריך להתאמץ יותר מידי כי הדברים זורמים על מי מנוחות. הבחירות שלכם מבוססות על רגשות ולעיתים יש לכם הרגשה שאולי הצד השני עלול לנצל את זה לטובתו. במציאות-זה הדבר האחרון שצריך להטריד אתכם. השאלה היא האם אתם קשורים בפרשייה שצריך להסתירה מעיניים סקרניות?


יום שכולו אהבה. שיתוף פעולה בזוגיות גורם לכם לאושר רב. גם אם אתם תוהים כמה זמן זה ימשך, נסו ליהנות ממה שקורה בשטח בלי יותר מידי פילוסופיה. עדיין יש לכם המון מחשבות מטרידות לגבי עתידכם. אתם תעמדו בהצלחה באתגרים שיגיעו אליכם, עם המבט קדימה. קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שתשקיעו. אנשים שלא ממש הועילו לדימוי העצמי שלכם, פונים בכיוון אחר.

צפויות להגיע מספר הזמנות לפעילויות חברתיות. יום מתאים ליציאה מהבית. אל תחפשו תירוצים ואל תתעסקו בפרטים. תהיו קצת יותר ספונטאניים. לא יזיק לכם ללמוד לזרום ולהתרגש. יחד עם זאת, שמרו על דיסקרטיות. אתם מתלבטים בקשר לאדם שבשמו מופיעה אות למד. תנו לזמן לעשות את שלו. מומלץ לשמור על אופטימיות, תמיד! אורח יבשר בשורות משמחות, או יעניק עצה טובה.


חברים באים לבקר ואתם מגלים סיפוק רב באירוח. אווירה רגועה ושלווה שוררת, למרות אי אלו חילוקי דעות בעבר. הגישה של להתייחס לדברים שקורים מתוך נקודת מבט חדשה, אוהבת ועכשווית – מביאה אתכם למקומות טובים הרבה יותר מבחינה רגשית. הכוחות הקוסמיים מציעים לכם לסמוך על מקורותיכם הטבעיים, ולא ללכת שבי אחר נוצותיהם של זרים. כמו כן כדאי לענוד תכשיטי כסף, בעיקר את אלה שנוצרו בעבודת-יד.


יום חביב למדי בו אתם מצליחים להפוך את הנסיבות שאינן פועלות לטובתכם-להזדמנות. אירוע שניסיתם לארגן לא הצליח אבל אתם יוצאים בכול זאת כמנצחים בגלל שרשרת של צירופי מקרים. אף אחד לא טורח להגיד לכם את זה אבל בפעם הבאה השתדלו להתארגן ביעילות רבה יותר ומראש. לא כדאי לסמוך יותר מידי על המזל. בקלות רבה מן הצפוי אתם מתמודדים עם טיפוסים חמורי-סבר. סגנונכם הישיר והגלוי הוא בדיוק ה"סחורה" שהם מחפשים.

יש לכם בעיה בהסקת מסקנות לגבי עצמכם בגלל הנחות יסוד מוטעות. מצבכם החברתי מושפע מאירועים שקרו בעבר ואין להם שום קשר ולו הקלוש ביותר למה שאתם עושים עכשיו. הגיע הזמן לקחת את העניינים בידיים ולנקוט ביוזמה. קידום עצמכם לתפקיד מרכזי ומכובד במעגל החברתי שאתם נמצאים בו הוא עניין של תכנון מתוחכם.


יום בו אתם מפנימים את הצורך בסיוע מקצועי לגבי בעיה שאתם מתלבטים בה. כיווני פעולה נוספים שלא חשבתם עליהם בכלל יעלו על הפרק. בתחום הזוגי אתם נהנים מתקופה טובה. מבחינות רבות נראה ש'קמתם לתחייה' מתוך מצב דמוי תרדמה בה הייתם שקועים. המשיכו בכיוון זה וצפו לתוצאות חיוביות. אל תתרגשו מבזבוזים. המזל הטוב מגלגל אליכם סכומי כסף שלא הבאתם בחשבון.

מאמרים קשורים

Back to top button