הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מרגישים מותשים עוד לפני שהתחלתם. כמו פרפר שנמשך אל האש, אתם מתעקשים לחפש ניחומים ותמיכה אצל האנשים הכי לא מתאימים. את מרבית היום תבלו בניסיון לצמצם את הפער בין מה שדורשים מכם ובין מה שאתם צריכים ורוצים לעשות. מספר המזל היומי שלכם הוא 20: המספר קובע כי לא הגורל מעכב אתכם, אלא אתם במו ידיכם עלולים לכרות את הענף עליו אתם יושבים. צפויות היכרויות חדשות בהן כדאי להדגיש את המשותף ולהימנע מחידוד השונה והמפריד.


לצחוק על הכול, זה מהלך שיעזור לכם מאוד להתמודד עם היום הזה. נראה שחלק גדול מהדברים שאתם מנסים לבצע הולך ברברס. מישהו שמזדהה איתכם מושיט יד לעזרה וזה בהחלט עוזר לכם. הזוגיות נמצאת כרגע במצב של השהיה. מי שמחפש רומן אינסטנט צפוי להתאכזב. כול מה שקשור לרומנטיקה- צריך להתאזר בסבלנות. קלילות ושובבות ינחילו לכם הצלחה, בעוד שרצינות וכובד ראש עלולים להרחיק אותה.

אתם מצליחים להמציא את עצמכם מחדש ולהפתיע את הסובבים אתכם. תכונה זאת מלווה לעיתים ברגשות תסכול אצל אנשים אחרים שאינם יודעים בעצם מה ניתן ומה לא ניתן לדרוש או לצפות מכם. עליכם לשים את הפוקוס על המטרה המוצהרת שלכם לטובת הכלל ולא נקודתית אלא לאורך זמן. גם אם אינכם מוכנים ליטול סיכונים, הרי שהעת בשלה לבצע הימור משמעותי. השתדלו לרסן את נטייתכם לתגובות שנונות, לפחות עד שהצד השני ילמד להכיר אתכם כראוי.



יש לכם מספר בעיות שאתם מחפשים לפתור. המרחב האישי שלכם הוא משהו שמאוד חשוב ולאחרונה די מוזנח. אין צורך לחולל מהפכות של ממש. אם אתם כבר נמצאים במסגרת עליכם למצוא ולהציג הגדרות חדשות שמתאימות לצד השני. אם אתם פנויים- קחו כמה ימים לפסק זמן, לחשיבה ולהתבודדות. הולכים ומעמיקים קשרים בהם הריגוש האינטלקטואלי קודם לכל שיקול אחר. בתחרות על ליבכם זוכים אלה שהפנימו את הרעיון.


יתכן מאוד שתצאו לנסיעה רחוקה למדי על רקע רומנטי. זה משהו שמאוד חשוב לכם ואתם מוכנים להשקיע. אתם מרחיבים בצורה משמעותית את המעגל החברתי שלכם. הכיוון חיובי אולם תשתדלו לא להפריז. חשוב לשמור על פרופורציות נכונות. תרימו את הראש וטפחו לעצמכם על הכתף. מגיע לכם צל"ש על האופן בו אתם מתנהלים. מילות המפתח: יושר פנימי וביטחון עצמי.


היום אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך קלחת רותחת של עניין שלא קשור אליכם כלל. חבל שאתם מתערבים כל כך לעומק בחיים של אחרים. מרוב שאתם מנסים לעזור, אתם הנפגעים הראשונים. שיחה עם אדם מנוסה מחזירה אתכם לתלם, שמרו על זכות השתיקה. נקטו גישה ניטראלית. צפויה ידידות מאושרת עם אדם אשר יש לגביו לא מעט חילוקי דעות.


לפנויים יש סיכוי טוב למצוא בן/ת זוג. גם אם לא קורה שום דבר תכלס, אל תראו במפגשים חברתיים בזבוז זמן. תשקיעו. יש מצב שתקטפו את הפירות בעוד זמן קצר. לא הכל מתרחש מעכשיו לעכשיו. אתם נכנסים לתקופה טובה מבחינה רומנטית. תתאזרו בסבלנות למרות שאתם מחפשים ריגושים מיידיים. אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.

מגבלות ואילוצים שונים גורמים לכם התחייב לאירוח אנשים שהייתם מוותרים על חברתם ברצון. עליכם ללמוד לומר 'לא' בלי להרגיש שאתם פוגעים במישהו אחר. יש מקום לביסוס המרחב האישי שלכם שזקוק ללא ספק לעידוד. פנו מקום לחוויות חדשות בתחום הרוחני. זה בהחלט יכול להעשיר אתכם. תעזבו את כל התירוצים ורק תנו לזה צ'אנס. צפוי שינוי משמעותי בגישתכם אל עניין הזוגיות, אתם מנצלים לטובה את ההתנסויות האחרונות.


גישה חיובית יותר כלפי בן/ת הזוג תביא לתוצאות חיוביות. הנקודה היא שהמסרים שאתם מעבירים מאוד מעורפלים וגורמים אצל הצד השני לבלבול עמוק ולתסכול. נצלו את סוף השבוע למנוחה ולדיבור שיבהירו במידה מסוימת את המתרחש. הזדמנות של ממש לצאת מהתסבוכת. זה זמן טוב לקבלת החלטות משמעותיות לטווח הרחוק, אל תתירו לדאגות ולהרהורים שליליים לעמוד בדרככם.


קשה להתווכח עם עובדות וזה בדיוק מה שאתם מנסים לעשות וחבל. התעקשות שפורצת משום מקום לא מובילה לשום דבר אלא רק ליצירת אווירה מלחמתית. נחמה תוכלו למצוא בעובדה שזהו תרגיל מצוין להביע דעה נחרצת על דברים שלא ממש חשובים לכם, אלא מין ויכוח בעלמא. השאירו את התוקפניות למועדים מתאימים יותר. אנרגיה קוסמית דורשת חיזוק פיסי ומנטאלי.

אתם מנסים להבין תהליך שמתרחש אצל בן/ת הזוג שלכם אבל משום מה מהססים 'לקרוא לילד בשמו'. ההתחמקות שלכם משיחה ישירה ושאלה ממוקדת רק מאריכה את הסבל שחוסר הבהירות גורמת לכם. אם תקדישו לעניין קצת מחשבה תגיעו מן הסתם למחשבה שהמצב טיפשי למדי. שנו גישה ואז נראה שצפויה לכם הפתעה נעימה. אל תתביישו לבקש מתנות מאנשים שאתם מתחברים עם האנרגיות שלהם.


יש לכם תחושה שהתוכניות שלכם נעלמות ומתמסמסות בלי שניתנת לכם הזדמנות להשפיע. אם תוכלו להתנתק מהצורך לדעת מה בדיוק קורה בכל רגע נתון, תגלו בהקלה רבה את התענוג הצפון בלהתמסר לזרימה הטבעית של הדברים שאחרים טורחים ומכינים עבורכם. אתם עוד תגלו את סוד הקסם ותרצו עוד. הניחו בקרבתכם קריסטלים מסוג 'אגת', 'סיטרין' או 'רוזקווארץ', שאפשר לרכשן תמורת שקלים בודדים.

מאמרים קשורים

Back to top button