הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 23.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בעיה רגשית קלה מטרידה אתכם. אינכם מרגישים בשיא. זהו יום מתאים לקחת את הכול ב"איזי". כדאי לעשות פעילות כמו למשל מדיטציה, מה שיכול להרגיע את הרוחות. אתם נקראים לגלות גמישות ולהתייחס גם לבני משפחה אחרים שגם הם, מה לעשות, בעיתוי לא מוצלח במיוחד, דורשים מנה מוגברת של תשומת לב. הרקיע צופה מצבים מרתקים וחווייתיים ורומז על פרשיות רומנטיות מהסוג העז והסוער.


אתם מצליחים סוף סוף לאסוף את עצמכם ולהתארגן לפעילות ביתית חשובה שמחכה כבר זמן רב. גם סידור שולחן העבודה הוא משימה ראשונה במעלה. אתם עסוקים בחיפוש ניירת חשובה. במחצית השנייה של היום- יוזמה שאתם נוקטים מעלה אפשרות חדשה בתחום החברתי. הרקיע צופה מצבים של שותפויות מכל מין וסוג, והוא נפלא בעיקר עבור אהבה טהורה שאין עימה תנאים והתניות.

אתם מאבדים את הסבלנות דווקא ברגעים קריטיים, מה שיכול להתפרש על ידי אחרים כזלזול וחוסר רצון לשיתוף פעולה. מצב הרוח במהלך היום- לא סימפטי. אתם נתונים לתנודות וחשים חוסר יציבות. רגיעה תגיע רק במהלך הערב, בעזרת אדם קרוב שיעזור לכם לראות את ה"צד השני של המטבע". הרקיע רומז כי רק עגלון יוכל להוציא את העגלה מן הבוץ, על-כן אל תזלזלו בערכו של מקצוען הבקי בתחום שאינכם מבינים בו.



תופעה קוסמית מובילה אל יום עצבני. ככה סתם, בלי סיבה מוגדרת, אתם מתעוררים אל יום מעיק. טוב שאתם חייבים ללכת לעבודה, אחרת, חשבון הנפש והמחשבות החטטניות בנבכי הנשמה היו יכולות לגזול את מרבית הזמן הפנוי שלכם. אולי פשוט אתם מרגישים מותשים וזקוקים להפסקה? קחו יום חופשי ותבלו אותו בקריאת ספר טוב. אם ברצונכם להרגיע את מצפונכם, תוכלו לגשש בנוגע לדברים שביכולתכם לעשות למען עצמכם.


אנרגיה מופנמת במקצת מפתיעה אתכם ונראה שאתם מעדיפים לשמור על ריחוק רגשי ואפילו אנונימיות מסוימת בקשרים החיצוניים שלכם. זה נותן לכם מעין הגנה מפני התחייבות רגשית שאינכם בשלים לה כרגע. מי שכבר נמצא בקשר מתמשך יכול גם כן לחוש את הצורך להתרחק במקצת מפעילות זוגית חונקת. אם תהמרו על ספונטאניות ופתיחות, צפויים לכם וויכוחים משעשעים על אודות היחסים שבין שני המינים. נראה שלעולם לא תצליחו להבין את הראש של הצד השני.


אתם הולכים מהצלחה אחת לשנייה. שיחת טלפון שתתקבל בשעות הבוקר תאשר את ההתקדמות הממוזלת שמתרחשת לאחרונה בחייכם. בתחום האישי והזוגי, יש גם כן התפתחות חיובית. מי שנמצא בקשר יגלה צדדים חדשים שלא היה מודע להם עד כה באישיותו של בן/ת הזוג. לגבי פנויים ופנויות מילת המפתח היא לנסות ולהעז. שווה את המאמץ. גורמים שמעבר לים עשויים להשפיע על גורלכם. צפויה קריירה הקשורה בחו"ל או על אהוב לב השוהה במרחקים.


יש לכם הזדמנות להגיע לרמה של אינטימיות ביחסים הזוגיים, בין אם מדובר בשיחה פתוחה במיוחד עם בן/ת הזוג או בילוי משותף. במידה ואינכם נמצאים בקשר, אתם עשויים להיות מופתעים לטובה. צצה אפשרות להגשים פנטזיות ומאווים שרציתם להתנסות בהם כבר מזמן אבל לא היה לכם עם מי. הרקיע מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.

תחושת חשדנות מעכירה את מצב הרוח. נסו להתגבר על ההרגשה המעיקה על מנת לתת לאירועים להתפתח בקצב טבעי. אף אחד לא חותר תחתיכם ואין לכם מפני מה לחשוש. אתם חשים כך, כפי הנראה, בגלל זיכרון מהעבר שעלה בדרך אסוציאטיבית. במהלך השבוע ישתפר מצב הרוח ותגלו שמי שהייתם בטוחים שהוא אויב, הוא בעצם- לטובתכם. הרקיע מבשר על תקופה שופעת מזל והצלחה בהימורים ובקשרים עם מדינות שמעבר לים. כמו כן הוא צופה שמחות אצל הסטודנטים שביניכם.


ההתקפה היא ההגנה הטובה ביותר. אולי. לאור הנסיבות, מוטב לכם לנקוט בווריאציה של טקטיקה זאת. לפני שיגיעו הטענות והביקורת לכיוון שלכם, פיתחו בשיחה ורצוי שתהיה הכי כנה שבעולם. בתוך תוככם, אתם יודעים שאינכם נוהגים בצורה הוגנת ושאתם מגיבים לנסיבות ולא פועלים לפי מה שאתם יודעים שצריך. הרקיע מבשר על תקופה בה מומלץ ליטול פסק-זמן על-מנת לשקול מחדש קשרים שהפכו למעמסה. שיחת נפש עשויה לסלק משקעים שאתם גוררים עימכם זמן רב.


אתם זקוקים להמון פרגון ועידוד ובעיקר- כמה עצות אובייקטיביות ומקצועיות. נראה שהקריירה שלכם לא על הגובה עתה, ויש צורך לעשות משהו דראסטי במקום לצבור הפסדים נוספים. כל רעיון שיעלה לכם בראש שווה בדיקה. מצד שני, בגלל שלפעמים אתם נוטים לשקוע בפנטזיות שאין בינן ובין המציאות כל קשר, כדאי לעשות "חושבים" בשניים. הרקיע רומז כי גם לכם מותר להמר: מי שלא מוכן להסתכן – לעולם לא יידע את אשר הפסיד.

מישהו שחוזר ממרחקים ויוצר קשר מערער במקצת את היציבות והשלווה שהורגלתם לה. אתם מבינים שאדם זה שייך לעבר ולא יכול לתרום לכם לשום דבר חיובי אבל נמשכים אליו בחבלי קסם. כדי לספק את הגעגוע אפשר ליזום פגישה קצרה אבל יש להקפיד לא להיגרר לתוך מערבולת רגשית מיותרת שעלולה להסתיים בעוגמת נפש. צפויה לכם הצלחה בכל דבר בעל אופי חומרי, אך יש לפקוח עין על התרחשויות המושפעות מן הרגש.


זו תקופה בה חריצותכם ויעילותכם מהוות גורם מפתח בהצלחתכם הקרייריסטית, וזאת גם אם מנגד ניצבים מתחרים ראויים. נראה שהעקביות וההתמדה מנצחות את הזוהר והברק. עמית שיחסיכם איתו הושתתו על בסיס של תן-וקח, מתחיל לפזול אל עבר אחד ממתחריכם. מאחר שמדובר בפוליטיקה, כדאי שתבררו איתו מהו המחיר שהוא דורש כדי לשוב לסידור הקודם. גישה רגשנית מדי עלולה לגרום לו לפתח אידיאולוגיה התומכת בהתנהגותו.

מאמרים קשורים

Back to top button