הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה שמכבידה עליכם. אם האינטימיות מעיקה במקום להיות נעימה, תוכלו להפיק לקחים מניסיון העבר שלכם על מנת להיות ביכולת תפקוד טובה יותר. יום שמתאים לבילוי זמן איכות עם בני המשפחה. הצורך של מישהו שתלטן בפינוק ותשומת לב, יכול להגיע בשעות הערב לשיאים לא רצויים. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, וזאת גם אם טרם הבנתם את מניעיו.


יש לכם צ'אנס לפסק זמן נפלא שייתן לכם הזדמנות נוספת למחשבות, לבטלה מתוקה ולמנוחה. זה הקצב שמתאים לכם היום ושום דבר, מלהיב ככל שיהיה, לא יזיז אתכם. אתם נמצאים בתחושת שליטה נדירה ויכולים כמובן לרשום את כל הרעיונות היצירתיים שלכם במקום בטוח, כדי שתוכלו לשוב ולטפל בהם בעתיד הקרוב. הרקיע רומז כי חגיגה שאין לה גבולות, עשויה להיטיב איתכם יותר מאשר מסגרת ממוסדת ורשמית.

יש לכם הזדמנות להשלים ולסדר בבית את כל מה שלא הספקתם לעשות בתקופה האחרונה. סידור מסמכים וניירת יעניק לכם סוף כל סוף את הסיפוק הרב שתחושו לאחר ניקיון שולחן העבודה. במהלך היום תיווכחו לדעת שהניסיונות החדשים שלכם בתחום החברתי מוכתרים בהצלחה גם הם. לכו בנתיב המביא אושר לליבכם, ולא בזה המביא עושר לכיסכם. העושר יגיע בעקבות האושר.



תשומת ליבכם ממוקדת בעניינים שוליים, מה שגורם להזנחה וחוסר טיפול בניירת חשובה. נצלו כל רגע של פנאי על מנת לעשות סדר במסמכים הקשורים להוצאות והתחייבויות מהעבר. יש צורך לחסוך ולהמשיך לפעול כדי להעלות את ההכנסה. כמו כן חשוב לפעול על פי תוכנית מוגדרת. אם כך תנהגו, הרי שצפויה לכם תקופה פורייה של שיתוף פעולה מצד עמיתיכם, כמו גם מצד אלה הממונים עליכם. גם התחום הרומנטי רואה בטוב.


אורחים בלתי צפויים עשויים להגיע אליכם היום. הביקור יעלה את מפלס מצב הרוח. יש אפשרות שתצטרפו לפרויקט משותף עם מישהו ממעגל החברים המורחב. היכרות רומנטית צפויה להתרחש. השאלה היא האם אתם מוכנים לאפשר לעצמכם ליהנות ולהתענג, למרות שיש לכם די הרבה בעיות שונות להתמודד איתן. צפוי אירוע קשור במזל טוב ובדברים הטובים בחיים, בעיקר בכסף וברווחים חומריים.


צפויות הפתעות בתחום האהבה. הצעות למיסוד קשר קיים ואפילו הצעת נישואין עשויות להגיע היום. אתם מתלבטים בנושא חברתי. נושא חדש שנחשפתם לו מרתק את דמיונכם ומושך אתכם להמשיך ולחקור. אל תשאירו את העניין בגדר תוכניות תיאורטיות. יש לכם צורך עמוק ביותר להצטרף למסגרת שם תוכלו לפגוש אנשים רוחניים. שווה לנסות. צפוי אירוע המעודד אתכם לכפר על מעשים שעשיתם בעבר ולהיגמל מהרגלים פסולים.


הימנעו מפנייה ובקשת עזרה מחברים. הרגלתם את כול העולם לראות בכם את 'הכול יכולים' והפגנת חולשה לא תתפרש כהלכה, לפחות לא בעיתוי הנוכחי. משימות שנוחתות עליכם ללא אזהרה מוקדמת, די מהממות אתכם ודרוש לכם זמן כדי להתאושש. מומלץ לקבוע סדר עדיפויות. השקיעו יותר זמן בחשיבה ותכנון מוקדם. קחו בחשבון כי הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות. במצב של נסיגה, ניתן להגשים עניינים פעוטים בלבד.

למרות שיש לכם רגשות מעורבים לגבי צורת הבילוי הרצויה לכם הרי גם אם תבלו את מרבית הזמן בטלוויזיה, זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מזה. תלוי מי נמצא איתכם ואפילו אם אתם לבד, ביכולתכם להפוך זאת לזמן איכות אמיתי ומהנה. כדאי לשקול היטב שיתוף פעולה עם אנשים שמחמיאים יותר מידי לאגו שלכם. תבדקו את מידת הכנות שלהם. קחו בחשבון כי אדם רוחני עושה כל שביכולתו כדי להימנע מתלות באחרים, בעיקר הוא נמנע מתלות כלכלית.


מה שקרה – מעצבן אתכם, אבל אתם יכולים ללמוד מזה לגבי העתיד. אינכם מראים נחישות ורצינות לגבי קשר רומנטי ויש מי שנעלבים עד עמקי נשמתם. זאת נקודת זמן קריטית גם עם חברים. המשמעות של מעשיכם תהיה לטווח רחוק. המתינו להזדמנות המתאימה כדי לצאת עם הכרזה בומבסטית. דוגמה אישית תכתיב לאחרים לאיזה יחס אתם מצפים בחזרה. קחו בחשבון כי אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.


יום מרגש במיוחד בכל מה שקשור לתחום האישי. גם אם אינכם נמצאים כרגע בקשר זוגי, יש התרחשויות בשטח שמובילות לכיוון רומנטי. תהיה לכם הזדמנות להירגע ולצאת מהלחץ. בתוך חלון ההזדמנויות הזה יתאפשר לכם מפגש מרתק על רקע רומנטי. אל תגזימו בתגובות, גם אם אתם מאוד מתלהבים. זה לא נראה מושך במיוחד כלפי חוץ. אל תציבו לנגד עיניכם מטרה ברורה ומוגדרת. אם תנהגו כך, אתם עלולים להחמיץ את העינוגים הצפויים לכם בדרך אליה.

אתם עומדים להיות מעורבים בויכוח שממנו תצאו וידכם על העליונה, רק אם תשמרו על קור רוח ותפעילו את האינטליגנציה שלכם במלואה. במסגרת החברתית אליה אתם משתייכים, יש יותר מאדם אחד שאינו מקבלת את דרך הפעולה שלכם ויש מי שעושה מהומה על לא מאומה. למרות שאתם נפגעים במקצת, אתם חייבים לעשות מאמץ על לשמור על חזות חיצונית אדישה ולהגיב באיפוק. אל תבטחו באנשים האומרים לכם שהם יודעים להדריך אתכם אל האור. זכרו את הרעיון הקובע כי אלה שיודעים, אינם מדברים – ואלה שמדברים, אינם יודעים.


לעומת מה שהרגשתם בימים האחרונים- אתם מתחזקים ומחליטים החלטות בנושאים שקודם לכן היה לכם קשה להתמודד איתם. הכל נראה לכם ברור ובהיר עד להחריד, מה שגם גורר התפכחות מאשליות לגבי אנשים מסוימים שחשבתם שתוכלו לסמוך עליהם. בירור עומק היחסים ומשמעותם הוא צעד חיוני להמשך הדרך. אל תתנו לאחרים להכתיב את הקצב. קחו יוזמה וגלו אסרטיביות. התבוננו היטב באנשי שררה, אם אתם חדי עין, הרי שמיד תבחינו שהם רחוקים מן האושר – האם יש ברצונכם ללכת בעקבותיהם?

מאמרים קשורים

Back to top button