הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום אופטימי. מישהו יציע לכם הצעה נהדרת שלא תוכלו לסרב לה. היום תהיה לכם הזדמנות לבלות זמן איכות עם אדם שלא ראיתם זמן רב. יש צורך לשפר מערכת יחסים שכרגע גוזלת מכם המון אנרגיה. אתם צריכים כול טיפת כוח שיש לכם כדי להשקיע בתחום המקצועי. אז נא לא לבזבז זמן על שטויות. הרקיע מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.


יום בסימן חברתי. יש לכם מצב רוח חיובי. אתם סוגרים את השבוע בתחושה אופטימית. אתם מרגישים נוח להציע הצעות וחידושים בתחום העבודה. אתם מלאי אנרגיה וכל מה שתתחילו יצליח למצוא את הכיוון הנכון. יום מתאים לתפוס שיחה עם הבוס ולהסביר לו כמה אתם חשובים למערכת. גם בבית, זהו עיתוי מתאים לבילוי משותף. אם יש לכם בן זוג קבוע, הערב זה זמן לחגיגה. הרקיע קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.

יש לכם הרגשה כאילו משהו נשבר לכם בפנים. יתכן ואפילו שתזילו דמעה, בלי שאף אחד יראה. תרשו לעצמכם. בסופו של דבר, ניצחון הרוח מובטח לכם. אתם יכולים להתגבר ואם קשה לכם מאוד לבד, פנו לאיש מקצוע שיוכל לשפר את המצב על ידי הצעת טכניקות לפיתוח מודעות עצמית. המישור הרומנטי מאיר פנים לאלה מכם שאינם עסוקים בהתחשבנות עם העבר, אלא אך ורק עם יוזמות לגבי העתיד.



הניסיון שלכם לשפר את מה שקורה הוא רק על פני השטח. שנו את סגנון החשיבה ונסו להקשיב בצורה מדויקת לצד השני. רעיונות ותיאוריות לחוד ומעשים לחוד. תנו לצד השני להיווכח על פני השטח שאתם רציניים. אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי. אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור. היזהרו מטיפוסים המתהדרים בתארים מקצועיים כאלה או אחרים, בעוד שהאמת היא שאין להם מושג בתחום המדובר.


מישהו מנסה להפוך סדרי עולם ולהכניס אתכם למסגרת. אתם הופכים לתוקפנים ומגיבים בהתאם. לא לגמרי ברור לכם מה לא בסדר, אבל יש תחושה חזקה שמישהו קרוב, שאתם סומכים עליו, ולא מספר את כול המידע הרלוונטי שצריך להגיע לידיעתכם. אדם שיש לכם עימו קשרי עבודה, מציג בפניכם יכולת שלא הייתם מודעים לה. צפוי מצב לפיו אתם עומדים לארח ולהתארח.


מצב הרקיע מבשר על יום מעניין ותוסס. בשורות טובות מגיעות מקרובי משפחה. אתם מתכננים נסיעה. לא מעט אפשרויות נפתחות בפניכם ועליכם רק להחליט ולבחור. אתם נמצאים בנקודת זינוק מבחינה רומנטית. תנו לעצמכם הזדמנות. למרות מה שנראה על פני השטח, דאגו להכין לעצמכם אופציות חילופיות. צפויים מצבים לפיהם אתם נוגעים בנקודות רגישות הקשורות לזוגיות וליחסים הבין אישיים. תצטרכו לתמרן את הדברים כדי להגיע להסכמה, מבלי לדרוך על יבלותיו של הצד השני.


הרקיע משגר היבט הרמוני אל גזרת מזל מאזניים ומנסה להרגיע את חששותיכם. הדאגות שלכם ממוקדות היום סביב האלמנט הכלכלי. עליכם להשקיע מחשבה מעמיקה בעניין ולא להיות מושפע מאנשים אחרים, בעלי אינטרסים אישיים שאינם כלל מצטלבים עם שלכם. שותפויות חדשות עולות על הפרק. למרות הפיתוי- זה פשוט לא מתאים. אתם פשוט עצמאיים מכדי להיכנס לסיפור הזה.

מצבו המשובב של הרקיע קובע כי לפנויים ולפנויות שביניכם צפוי יום מרתק. מסגרת העבודה מפגישה אתכם עם אנשים מעניינים. קשר עסקי שמתחיל בטון מינורי עשוי להתפתח ללהבה רומנטית גדולה. המשיכו לנהוג בידידות ואל תפעילו לחצים. במיוחד לא כלפי ה'אובייקט' שבו אתם מתעניינים. נטרלו את הדחף לשלוט בקצב ההתפתחויות והפנו אותו לכיוונים אחרים.


יש לכם הזדמנות יוצאת דופן לשפר את המצב המשפחתי. נסו להשתחרר ממשקעי העבר. הנשמה שלכם כמהה להרמוניה אולם זה עוד ייקח קצת זמן. תוכלו לקטוף את הפירות בשלב מאוחר יותר, כאשר תתבססו ותתייצבו, בין היתר מבחינה כלכלית. למרות העצבות שאתם חשים עדיין במהלך היום- הרווח כולו שלכם. הפנימו את הרעיון אשר לפיו הרוחניות מיטיבה עם הענווים והצנועים, אך אינה יכולה להועיל למתרברבים ולמתנשאים.


ההרגשה שלכם הולכת ומשתפרת. פגישות שמתקיימות היום יוצרות הזדמנות להביע בפומבי את עמדתכם בנושאים חשובים במיוחד. המאמצים שאתם משקיעים בשיקום מערכת יחסים שעלתה על שרטון משתפרים. לפנויים זה זמן מתאים לתחילת קשר. הראו את רצינותכם באופן וורבאלי. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור אינו אדיש לגורלם של זרים ואינו מעדיף את טובתם של אלו הקרובים- כך הוא מעצים את מזלו הטוב.

אתם משקיעים זמן רב בנסיעות ופגישות. יש מי שמפריע לכם לזרום עם הדברים ומעביר בקורת נוקבת על דרך ההתנהלות שלכם. הקשיבו רק לעצמכם! אל תתפתו להצדיק את מעשיכם. שמרו על עצמאות כלכלית וכללית. מבחינה רומנטית- לאמיצים וליוזמים שביניכם צפויות התחלות חדשות. הידע שאתם צוברים, חייב להפוך לנחלתם של רבים. נסו להגות רעיון שיאפשר לכם להעביר להם אותו.


בענייני זוגיות- לפנויים צפויות הפתעות. מצב הרוח טוב למרות שישנם הרבה עניינים לא סגורים. עליכם לתפוס כהזדמנות את השינויים שאתם חווים. רק כך תוכלו לעשות לימונדה מהלימון. החריצות והיסודיות המאפיינות אתכם יסייעו לכם להצליח. חשוב להתמיד ולא להתייאש מהר מידי. הצלחתכם העכשווית מבוססת על עוצמה ולא על רכות ודיפלומטיות: אל תחששו להציג פן כוחני בפני מתחריכם.

מאמרים קשורים

Back to top button