הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 12.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הדגש הוא על פעילות חברתית. אתם מרחיבים את המעגל החברתי שלכם למרות שלא תמיד יש לכם את הזמן הדרוש כדי לטפח קשרים חדשים. אתם צריכים ללמוד להשקיע קצת יותר במי שקרוב אליכם. ללמוד להקשיב ולהפתיע מידי פעם במילה טובה ומחמאה. אנרגיה חיובית מאפשרת לכם ליהנות מפופולאריות למרות הכול. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.


סוף השבוע מסכם ימים מלאים ועמוסים פעילות. הגיע הזמן לוותר על חלק מהחלומות ולנחות על קרקע המציאות. התייעלו, המעיטו בשיחות טלפון והתחילו להתמקד. נצלו עד הסוף את היכולת המעשית שלכם ותנו אפשרות גם לאנשים אחרים לבצע חלק מהמטלות המתחייבות מהמצב בשטח. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי.

פערים בולטים מסתמנים בין צרכי היום יום שלכם ובין התנהגותכם. הגיע הזמן להבהיר לסובבים אתכם שאינם יכולים לנהוג כלפיכם בדרכים שהיו מקובלות בעבר. מה שהיה כבר נגמר והיום אתם במקום אחר לחלוטין. יתכן כי בימים אלה תאלצו לצמצם ולהכניס שינויים במעגל החברתי שלכם. מזל וברכה מצפים לכם בחברת אנשים אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם, מסתכמים במספר 3 (יש לצרף זו לזו את הספרות, גם אלו של התוצאה, עד שמתקבל מספר חד-ספרתי)



בא לכם לעשות משהו בשביל הכיף והנשמה, ואתם מחפשים פעילות כלשהיא בחיק הטבע. אחת הטכניקות הפחות מוצלחות שלכם היא להביא את האחרים להחליט עבורכם ואחר כך להתלונן. דרך זאת עלולה להביא לעימות מיותר. גלו יצירתיות (יש לכם בשפע) ויוזמה ואז צפויה לכם חוויה משכרת. שווה. אל תצטנעו, נצלו את הכריזמה שניחנתם בה על-מנת להרשים את האנשים הנכונים.


נושא רגשי הקשור לאחד מבני המשפחה עדיין מעסיק אתכם ומהווה הפרעה בסדר היום השגרתי. עליכם לקבוע עמדה ברורה בנושא ולא להתפשר. הרשו לעצמכם לקחת פסק זמן ולהקדיש זמן לעצמכם ולבן/ת הזוג שמרגישים מוזנחים במכלול ההתרחשויות. אתם צריכים קצת יותר תמיכה ותשומת לב ממה שאתם מקבלים כרגע. צפויות בשורות טובת לצעירים במשפחה.


גם אם ממש נמאס לכם, חכו קצת לפני שאתם נוקטים בצעדים דרסטיים. אל תספרו סודות אינטימיים לאנשים בלתי אחראים שאינם יודעים לשמור על דיסקרטיות. רגשי אשמה מיותרים מתישים אתכם. גם אם יש מי שמעביר עליכם ביקורת, רצוי לנהוג על פי האינטואיציה הפנימית ולא לפי עצות של אחרים. קיפצו על כל הזדמנות המאפשרת לכם בילוי במקום אקזוטי. הרגעים הקסומים באמת ממתינים לכם בנופים העשויים להיחשב מסתוריים.


אתם פגיעים ורגישים מאוד ואם לא תצליחו לרסן קצת את עצמכם, אתם עלולים למצוא את עצמכם בתוך מערבולת של עימותים עם כל מי שקרוב אליכם. אתם זקוקים למילוי מצברים. זה לא הזמן לחשוב על אחרים ולשרת את כל העולם. טפלו ופנקו את עצמכם. כדאי לבנות תוכנית למשך היום וגם לחשוב מעכשיו על השבוע הבא.

כוכב פלוטו משגר היבט מעשי אל גזרת מזל עקרב וקובע כי רגישות רבה שאתם מפגינים כלפי אחרים, זוכה בתגמול מיידי. תחום היחסים האישיים עולה לדיון מול אדם שאיתו אתם מעורבים רגשית. יש לכם לא מעט מחשבות על שינוי מקום מגורים. חכו לזמן מתאים יותר. השקיעו את האנרגיה בתכנון מעשי ובצבירת ידע. עד שכל השינויים האלה יתרחשו, החל ממחר יהיה עליכם להתעסק בבניית בסיס כלכלי איתן.


מהלך בעל אופי אישי חשוב תופס תאוצה. שילוב של קשרים אישיים וחברתיים יניב הצלחה מפתיעה. עליכם ללמוד נושא חדש על מנת להעלות את רמת הידע שלכם בתחום שאינו קשור למקצוע. המזל מאיר לכם פנים, אל תתייאשו גם אם נדמה לכם שחלה נסיגה בתחום הרגשי. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אדם נאור רוכש את ניסיונו בתקופות של בכי ואילו הצחוק מסמל את ניצחונו על החושך.


במהלך היום אתם נתונים למצבי רוח מתחלפים וסובלים לא מעט. אם אתם רוצים לשפר את המצב, אין ספק שדרושה לכם שיחה עם מישהו שתוכלו להעריך ולבטוח בו במידה רבה. בתחילת השבוע הבא צפויה יציאה לבילוי לא שגרתי, מה שיעלה את מפלס האנרגיה. למרות שאתם לא ממש ב'שיא הכושר', צפויה לכם הנאה מרובה. הפנימו את הרעיון אשר לפיו אין להתחיל דברים חדשים ובעלי משמעות, כל עוד נמצא הוויכוח בעיצומו – יש ליישב אותו תחילה.

יש לכם צורך לעשות סדר בבלגן, במיוחד לאחר השבוע המרתק שעברתם. יש מי שרומז כי אתם שוקעים ברחמים עצמיים וגם לא מפסיקים לספר לכל העולם מהן הסיבות למצבכם העגום. הגיע הזמן שתבינו שלמרבית האנשים אין סבלנות להקשיב לדרמות האין סופיות שלכם. יש לדבר פחות, להקשיב יותר ולקחת זמן להתבוננות פנימית. זכרו כי האדם הרוחני אינו אץ להביא את האור לאחרים, כל עוד קיים בליבו ולו צל קטנטן של חושך.


אצלכם כנראה האביב מגיע מוקדם (עדיין חורף, זוכרים ?) ואתם ערים ומחוברים מאוד לאהבה וזוגיות. לגבי מרוץ הלב ופרץ הרגשות שמציף אתכם, יש לנהוג באיפוק מסוים במה שקשור לרומנטיקה. אתם עלולים להתאכזב מהבחירה, אם תנהגו בפזיזות. עדיף לחכות עוד זמן ולנקוט באמצעי הזהירות המתבקשים בכול הנוגע לעניינים שבלב. מצד שני, אם אתם באמת רוצים להיסחף להרפתקה ומודעים לסיכונים- לכו על זה…

מאמרים קשורים

Back to top button