הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.1

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

פיזור הדעת וחוסר הריכוז שלכם גורם לכם לעשות כמה פשלות רציניות. חברים קרובים מציעים לכם פעילות משותפת אבל אתם מהססים ומתלבטים. ההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי האחרים כהתחמקות. רצוי שתביעו את דעתכם הנחרצת וגם אם אתם באמת, לא בטוחים במה שאתם רוצים, לכו על כיוון מסוים ואל תזוזו לא ימינה ולא שמאלה. באהבה, אין לחשוש מתגובותיו של הצד השני. אם אתם חוששים מפניו, הרי כדאי לשקול מחדש את העניין.


אתם מבלים חלק נכבד היום בבילוי בחיק הטבע, מה שעושה נפלאות למצב הרוח. התחושה של שליטה בחיים וידיעה ברורה מה מתאים לכם ומה לא, גורמת לכם להרגיש טוב יותר מכפי שהרגשתם מזה זמן רב. אל תתאמצו להרשים אנשים זרים. יש לכם מספיק 'מעריצים' כרגע. כדאי לשמור על שלווה פנימית. נראה שאתם נקלעים למצב לפיו נוצר קשר עם האדם הנכון, אך לא בעיתוי הנכון. אם אינכם רוצים להיפגע, כדאי שתמשיכו בדרככם.

דחייה של נסיעה מתוכננת מראש גורמת לכם לעוגמת נפש. במקום לקטר קחו אחריות ותיזמו תוכנית אלטרנטיבית. פעילות ספורטיבית או אתגרית עשויה להוות תחליף מצוין ודרך נהדרת להשתחרר מתסכולים מעיקים, רק לא לבלות את מרבית היום בשינה. זאת אולי בריחה ממחשבות מציקות אבל בדרך זאת לא נפתרות שום בעיות. הרקיע יוצר מצב לפיו צפויים לכם עימותים שמיד לאחריהם צצים פיוסים ולחיצות ידיים.



יש לכם הרגשה לא נעימה לפיה הסובבים אתכם עסוקים במלחמות כוח. העניין הזה תופס אתכם בהפתעה גדולה. התחושה שאתם ממלאים את רוב ההתחייבויות, ואילו הצד השני בעיקר מחלק הוראות, די מתסכלת אתכם. במקום להיגרר לוויכוח, מוטב לנקוט בפעולה הפוכה. מחווה שכרוכה במשהו נעים שיגרום לאווירה הקשה להתפרק ויתרום לריכוך עמדות- תהיה יעילה ביותר.


אל תחששו לפתוח הסכמים ישנים כדי לדון בהם פעם נוספת. השינויים שהתרחשו בנסיבות ובתנאים יאפשרו לכם להציג טיעונים חדשים. זה עשוי להיות נחמד כל עוד תקפידו לסיים את התהליך באווירה פייסנית, מבלי לרכוש לעצמכם אויב חדש. נוצרת הרמוניה שמימית ביניכם לבין כוכב וונוס האחראי על היופי, האהבה והאמנות. מזל וברכה צפונים עבורכם בכל אחד משלושה תחומים אלה.


מערכות יחסים עם בני משפחה צעירים מושכים את מלוא המיקוד ותשומת הלב היום. מאבקים ומריבות מתפתחים על רקע שליטה וכספים. אל תגררו לפרובוקציות למרות שזה בדיוק מה שבא לכם לעשות. גלו בגרות ואיפוק עד שהרוחות יירגעו, מה שיקרה די מהר. אל תיקחו את דברים כמובנים מאליהם. אהבו את עצמכם. אז נכון שאינכם נחשבים לטיפוסים תחרותיים, אבל כדאי שתערכו לעצמכם מסע של יחסי ציבור כדי לגבור על המתמודדים מולכם.


בעבודה מופיעים סימני תוקפנות מצד אנשים שחותרים תחתיכם. התבוננו היטב ובחנו מה קורה לפני שאתם מגיבים. הכינו את עצמכם מראש ליום בו תהיו מרוכזים ובמיטבכם כדי להגיב. צפויה לכם אהבה גדולה. שפע של דמיון והשראה. הניחו לדברים להתרחש ואל תתקעו מקלות בגלגלים. אתם מוכנים לשכוח את עקרונותיכם ביחסיכם עם אדם שיקר לליבכם. נראה שהפיצוי שאתם זוכים לו שווה את זה.

יום של התרחשויות רומנטיות משונות. אתם מתחילים להבין שיש צורך לפתח מודעות בתחום זה. הדברים אינם מתפתחים בצורה הגיונית וקשה לכם להבין מה קורה. נסו לברר מהי עמדת הצד השני. אל תפעלו. הקשיבו. תזרמו עם התהליך. אל תלחמו בו. נסו לשמור על גישה חיובית. הרקיע מציע לכם להסיר את הכפפות רק כאשר מדובר ביריבים נוקשים. מצבו של כוכב פלוטו שליטכם, מאפשר לכם לקחת סיכונים בהימורים. נראה שדווקא התחזית הפחות צפויה, היא זו שתנצח.


את רוב היום אתם מקדישים לבית ולמשפחה וקצת שוכחים את עצמכם. אתם זקוקים לזמן ולמרחב אישי. אל תתישו את עצמכם. חסרה לכם אהבה אבל כרגע אתם לא ממש פנויים להתעסק בעניינים שבינו לבינה. גם זה יבוא. סבלנות. בינתיים יש לכם זמן לשפר את כישורי התקשורת שלכם. הרקיע רומז על מתחרים שקנאתם בכם עלולה לעמוד לכם למכשול. מישהו שצפה לכם כישלון בעסקה כלשהי, נאלץ לאכול את הכובע. במקביל, נראה שהכול נעשה באווירה ידידותית.


יום מלהיב. אתם מרגישים מאוהבים ומוכנים לחצות את האוקיינוס בשביל לחיות בתחושה של רומנטיקה שכול כך משכרת אתכם. בשביל אהבה אתם מוכנים לעשות הכול. גם לעוות קצת את המציאות. נכון שאהבה מנהלת את העולם ואתכם במיוחד, אבל יש גבול לכול דבר. לא להגזים. לשמור על קשר עם המציאות. הרקיע מציע לכם להדיר את רגליכם מעימותים לא לכם. דווקא לתפוסים שביניכם צפויים גישושים שעשויים להתפרש כחיזורים.

ההצלחה קרובה. אתם מרגישים קצת לחוצים ולכן הדברים שאתם מנסים לבצע לא ממש יוצאים כמו שצריך. לפנויים – צפויה התפתחות בכיוון הרומנטי. אל תתנו להתחלה יפה להשתבש בגלל אי הבנות או מה שנראה על פניו כחוסר שיתוף פעולה. השתלשלות עניינים קצרה תבהיר לכם מה באמת קורה, קצת סבלנות. הרקיע מזהיר מפני מתן אמון מופרז בידידים דווקא. אל תנסו להעתיק מודל של זוגיות מאדם אחר. אם תחפרו אצלו מתחת לפני השטח, תגלו דברים שלא שיערתם שהם קיימים.


הצעות חדשות בתחום הכלכלי עלולות להפיל אתכם בפח אם שלא תשגיחו בשבע עיניים לאן אתם הולכים. יש לבחון כל הצעה לגופה וגם להתעכב על אישיותם של האנשים הנוגעים בדבר. אם משהו נראה לכם טוב מכדי להיות אמיתי, כנראה שזה כך. יש לסמוך על האינטואיציות אך גם להפעיל את ההיגיון. הרקיע מבשר על תקופה רבת השראה עבור האמנים והיוצרים שביניכם. מקומות שיביאו לכם מזל השבוע הם מטוסים ובתי-מלון. אם תכננתם חופשה, זה הזמן שלכם ללכת עליה.

מאמרים קשורים

Back to top button