אסטרולוגיההכל על אסטרולוגיה
פופולארי באתר

יומן מלחמה – המיסטיקנים הבכירים של אלטרנטיבלי עונים לשאלות שכולנו רוצים לקבל תשובה

מחשבוני מיסטיקה ואסטרולוגיהמאת: פורטל אלטרנטיבלי

יש כל כך הרבה שאלות פתוחות וחוסר וודאות מה הולך לקרות במדינתינו הקטנה והאהובה. אז פנינו למיסטיקנים ולאסטרולוגים של אלטרנטיבלי כדי לקבל תחזית מעודכנת ומידע מה הולך לקרות (וגם מתי הדברים יקרו).
מוכנים? בואו נצא לדרך! – ויש גם טיפים ומתנות בסוף המאמר אז כדאי לקרוא עד הסוף 😊
כמובן לא לשכוח לשתף ולהפיץ!

מה יקרה בצפון?
על פי המפה האסטרולוגית של מדינת ישראל בשילוב עם המפה של לבנון הצפי הוא שבחודשים מאי או נובמבר קיימת סבירות גבוהה למלחמה כוללת מול חיזבאללה כאשר ישראל תתקוף מתקנים אסטרטגיים בכל רחבי לבנון, מה שיגרום לצבא וממשלת לבנון ללחוץ על חיזבאללה להגיע להסכם הפסקת אש ונסיגה הרבה מעבר להחלטת האו"ם הקודמת. כלומר – לאחר מלחמה יחסית קצרה אך מאוד עצימה של מספר שבועות ישראל תנצח ותכריע את החיזבאללה. (לא תחסל אבל תנצח!)
במהלך המלחמה חיזבאללה יסיר את כל הכפפות וירה רקטות לכל רחבי ישראל אך היקף העוצמה ההתקפית שישראל תטיל למלחמה מיד בתחילתה (כולל כניסת כוחות קרקעיים גדולים ללבנון ותפיסת שטחים) לא תאפשר לחיזבאללה לנצח ואפילו לא תאפשר לו תמונת נצחון.
מה יקרה בדרום והאם ישוחררו חטופים?
ישראל נכנסת לרפיח בהפתעה למרות התנגדות של העולם – מיד בתחילת הפעולה אנחנו נמצא לצערינו מספר משמעותי של גופות שנחטפו (ונרצחו) בשבי החמאס ואוכסנו בבתי חולים וגם בבתי קברות. יהיו לפחות שתי פעולות חילוץ מוצלחות שבהן צה"ל יצליח לשחרר מספר משמעותי של חטופים מהשבי ויחזיר אותם הביתה בריאים ושלמים. הדבר יכניס אנרגיות מטורפות של הצלחה בקרב החיילים. צפויה תופעה של אלפי משוחררי מילואים שמגיעים לבסיסים ללא צווי גיוס ודורשים להתגייס באופן מיידי – להצטרף ללחימה, ולהביא עוד ועוד חטופים הביתה בשלום.
בכל העולם יסקרו את התופעה שהיא תהיה אבן דרך הסטורית בגילוי העוצמות הפנימיות של העם ועל היכולת שלו להתגבר על הטראומה ומעבר לתקומה הסטורית. ברשתות התקשרות בעולם יעשו השוואה בין ההתגייסות של הישראלים לעומת ההשתמטות של האוקראינים והרוסים.
כאן יגיע המהפך הגדול שיכניס את האוייבים שלנו לשוק ופחד ואז גם תהיינה התפתחויות שאומות העולם יהיו לטובתינו. (בעיקר גרמניה, ארצות הברית, הולנד והודו).
מה יקרה ביהודה ושומרון?
לקראת אמצע-סוף מאי יהיה נסיון פריצה ליישובים הקרובים לג'נין ומכיוון שכם. מספר רב של טרוריסטים מגובים בהתפרעויות בכל רחבי יהודה ושומרון ינסו לבצע פיגועים משולבים של ירי על רכבי הסעות ובחסות הכאוס יתבצע נסיון להכנס לישובים, לרצוח ולקחת בני ערובה. (הצבא יהיה ערוך לכך עם מידע מודיעיני מוקדם). בתקשור מיוחד עלה מצב שבו המחבלים יצליחו לייצר ארוע של בני ערובה בתוך בית עם משפחה אבל כוחות שלנו יצליחו לשחרר אותם. כל המחבלים יחוסלו כשלנו יהיו נפגעים מעטים בלבד.
החודשים שבהם יש את הסיכוי הגבוה ביותר להתלקחות מלחמה כוללת ועליה בפעילות הטרור הם: מאי ונובמבר.
סינוואר יתפס בחיים או ימות?
שתי מיסטיקניות שעשו שימוש בקלפי טארוט, תקשור על פי תהילים וניתוח המפה האסטרולוגית של סינוואר חוזות שהוא יהרג (פריסה בקלפי טארוט רואה שהוא ינסה להתאבד). בכל מקרה הוא ינסה להרוג איתו גם חיילים וחטופים – זה לא יצליח לו. גופתו תילקח לישראל ותטופל כפי שטופלה גופתו של אייכמן.
האם נתניהו יתפטר?
התשובה התקבלה מפריסת קלפי טארוט שבוצעה על ידי חמש מיסטיקניות והתשובה המוחלטת של כולן היא: אין מצב!
נתניהו לא יתפטר והוא ימשיך להוביל את המדינה עד לנצחון מוחלט על החמאס בעזה ויהודה ושומרון, והוא יפרוש אך ורק לאחר שיחתם הסכם שלום עם ערב הסעודית, תושלם המשימה של מיטוט שלטון החמאס לחלוטין והחזרת החטופים. במפה האסטרולוגית של בנימין נתניהו רואים גם אפשרות שהוא ישאר גם לאחר מכן וזאת עד לסיום המשפט שבו הוא יצא זכאי כמעט בכל הסעיפים (חוץ מסעיף מינורי של הפרת אמונים).
האם הרמטכל יפרוש?
כנראה שהרמטכ"ל יפרוש מיד בסיום המלחמה ולפני שיש פתרון מוחלט וקבוע בעזה. הפרישה שלו תהיה בהפתעה כאשר הממשלה תאלץ למנות לו מחליף באופן לא מתוכנן (כנראה ממלא מקום).
מה יהיה עם הממשלה?
הממשלה כפי שהיא לא תמשיך הרבה זמן (מעבר לחודשיים – שלושה). בני גנץ יפרוש מהממשלה בלחץ ארצות הברית ובמקומו נראה שהמפלגות של ליברמן וגדעון סהר יכנסו לקבינט או יתנו תמיכה מבחוץ למהלך התקפי גדול בלבנון.
אסונות בעולם:
ביקשנו מהמיסטיקניות שיחזו מה עומד לקרות בעולם (ובמיוחד במדינות שעוינות אותנו) אז בואו נראה מה הולך לקרות שם.
טורקיה: צפויה רעידת אדמה נוספת בחודשים הקרובים.
ניו זילנד: צפויות סערות גשמים ורעידות אדמה.
קנדה: צפויות שריפות ענק כבר בארבעת החודשים הקרובים.
לבנון: צפויות הצפות גדולות (בעיקר באזור ביירות).
מה כל אחד ואחת מאיתנו צריכים ויכולים לעשות כדי לשמור על חוסן פנימי ואיזון בחודשים הקרובים?
אנחנו יכולים להתחיל לתרגל מדיטציה בדמיון מודרך – תנסו כאן, זה בחינם!
אנחנו יכולים להעזר בקריסטלים אנרגטיים להרגעה – לחצו לקבלת GiftCard בסך 25 ש"ח! לרכישה מיידית
להפקת מפה אסטרולוגית אישית וקבלת תשובות מקלפי הטארוט – לחצו כאן
עוד לא שיתפתם? שתפו עכשיו!
קישורים:

הורוסקופ יומי
מחשבוני מיסטיקה ואסטרולוגיה



מאמרים קשורים

Back to top button