מדורי תוכן

ראשי | רפואה משלימה | הריון ולידה | נשימה יוגית במהלך הלידה

נשימה יוגית במהלך הלידה

נשימה יוגית במהלך הלידה נשימה יוגית במהלך הלידה

נשימה מודעת במהלך הלידה עשויה להיות יעילה ביותר ולהשפיע על הלידה השפעה של ממש, אבל רק בתנאי שנתרגל אותה מספיק זמן לפני הלידה.



נשימה מודעת במהלך הלידה עשויה להיות יעילה ביותר ולהשפיע על הלידה השפעה של ממש, אבל רק בתנאי שנתרגל אותה מספיק זמן  לפני הלידה.
נתחיל בתרגול של נשימה יוגית מלאה נשמור על הנשימה דרך האף ועם כל שאיפה נכניס אוויר והבטן תעלה ועם כל נשיפה נוציא אוויר  והבטן תרד.
נשימה זו מעסה את האיברים הפנימיים ואת העובר, מזרימה לגוף בדיוק את כמות החמצן הדרושה לו ומשחררת פחמן דו חמצני בצורה יעילה, נשימה יוגית מלאה מאזנה גם את קצב הלב, לחץ הדם ומשחררת אנדורפינים.

נתרגל נשימות אלה מדי יום וננסה בנוסף לתרגל נשימות בכל פעם בתנוחה אחרת כך שהגוף יכיר ויפנים את הנשימות במגוון של תנוחות.

נעביר את תשומת הלב אל רצפת האגן נדמיין ונרגיש את רצפת האגן מרפה עם כל נשיפה, בזמן לידה או סמוך למועד הלידה דמייני אתצוואר הרחם נפתח ואת התינוק יורד למטה.

נשימות בזמן הלידה

כאשר הצירים מתחילים נסי להיות קשובה ומרוכזת בנשימות שלך.
נשימות בטן עמוקות, נשימה יוגיות מלאה הן הנשימות המומלצות ביותר לזמן הצירים.
נסי להיעזר בכל דימוי שיכול לעזור לך להתרכז בנשימות, הקשיבי לגופך ולקצב הגובר של המחול הפנימי.
נסי להישאר רגועה ככל האפשר וכל מתח, כאב או חרדה לשחרר החוצה עם הנשיפה והאוויר שאת מוציאה מהגוף, זכרי שנשימה מלאה משחררת אנדורפינים אותם משככי כאבים הטבעיים של הגוף.
בשלב מסוים של הצירים הנשימה תיעשה מהירה במקצת ותהפוך שטחית, אבל תתני לה להכתיב את הקצב ולהשתלט נגביר מעט את קצב הנשימה נמשיך להיות מודעות אליה בלי לעצור אותה, נשאף אל הבטן ונוציא נשיפה ארוכה.
בתוך הכאב הגובר נסי להתחבר אל עולמך הפנימי ואל הדימויים העולים ומציפים את ההכרה.
כשבן הזוג מתרכז בנשימות של האישה הוא יכול לעזור לה לחזור לנשום נשימות מודעות בכל פעם שהנשימה בורחת.

בשלב הלחיצות נדאג ללחוץ אך ורק תוך כדי נשיפה והוצאת אוויר מומלץ להיאנח או לצעוק להשתמש בקול, השימוש בקול מרכך את המפרקים ומשהו נפתח, עם הנשיפה הסרעפת עולה ומשכת איתה את רצפת האגן כלפי מעלה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


779 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

עיסוי, לידה, דיכאון לאחר לידה, מתח, חרדה, היריון, נשימות, צירים, יוגה ולידה, צוואר הרחם, נשימה יוגית, היריון ולידה, כאב, אנדורפינים, משככי כאבים, לחץ דם הריון, לחץ דם נמוך בהריון, פילאטיס בהריון, דיכאון אחרי לידה, חרדות אחרי לידה, ביקראם יוגה תל אביב, בריגהו יוגה, הטה יוגה, טנטרה יוגה, לימוד יוגה, יוגה אילת, יוגה אריאל, יוגה אשקלון, יוגה באר שבע, יוגה בבאר שבע, יוגה בבאר שבע, יוגה בגן החשמל, יוגה בדרום, יוגה בהריון, יוגה בית שמש, יוגה בני ציון, יוגה בפתח תקוה, יוגה בפתח תקווה, יוגה בת ים, יוגה בתל אביב, יוגה גבעת שמואל, יוגה גבעתיים, יוגה הוד השרון, יוגה הריון, יוגה הרצליה, צמחי מרפא בהריון, רפואה משלימה בהריון, תזונה בהריון, תזונה בהריון אכילה נכונה, תזונה נכונה בהריון, תפריט דיאטה בהריון, לנשים בהריון, נשים בהריון, נשים הריון, נשים לאחר לידה, עיסוי נשים בהריון, עליה במשקל בהריון, שיאצו בהריון, שיאצו לתינוקות, שרירים תפוסים בהריון, תרופות בהריון, הרזיה אחרי לידה, הרזיה לאחר לידה, טלי מור

תן ציון למאמר זה

5.00