מאמנים אישיים מומלצים

בת שבע דור

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על בת שבע דור – מאמנת בכירה – אישית, זוגית, עסקית ורפואית. בנוסף, בת שבע דור היא מטפלת רוחנית, הילרית, מרצה ומנחת סדנאות.

בת שבע דור – הדרך אל האושר והבריאות. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את בת שבע דור. בת שבע היא מאמנת בכירה – אישית, זוגית, עסקית ורפואית. בנוסף, בת שבע דור היא מטפלת רוחנית, הילרית, מרצה ומנחת סדנאות בשפות עברית ואנגלית שעוזרת לאנשים 'לצאת מהפלונטר' לתוכו נקלעו על מנת למצוא את דרכם אל האושר.

בת שבע דור למדה באוסטרליה וטסה פעמיים בשנה לאוסטרליה להנחות סדנאות ולהיפגש עם קהל לקוחותיה אשר ממתין לבואה.

לבת שבע דור יש 'ארגז כלים' מגוון הכולל כירולוגיה, אסטרו- נומרולוגיה, תקשור, אבחון תדרים, ייעוץ בקלפי טארוט, תהילים, קבלה, פנג שואי, פתרון חלומות ועוד. כל אלו יוצרים שיקוף הוליסטי על הגוף והנפש… מתוך כל אלה, היא בוחרת את השיטה המתאימה ביותר לכל אדם ומובילה אותו לשינוי תודעה, לתובנה חדשה של החיים, לתפיסה חיובית יותר את עצמו, מה שמאפשר לו לחיות טוב יותר ובהרמוניה עם הזהות הפנימית שלו. לדעתה " רוב הבעיות בחיי האדם נוצרות מקונפליקטים בין השכל, הנפש והגוף…"

איך את יכולה לעזור לאנשים?
"יש לי מגוון רחב מאוד של אמצעים כדי לעזור לאנשים. אני מאתרת כמו בצילום רנטגן את הבעיות ומכוונת לדרך חיים חדשה. הראיה שלי היא רבת מימדים וכך גם אני מצליחה להגיע לנקודת האבחון באופן המדויק והעמוק ביותר. אני יורדת ליסודות של הבעיות כשהמטרות הן להבין את המטופל באמת, לאבחן מה מפריע וכואב לו, מה חוסם אותו ואיך לרפא אותו ולהביא אותו למצב שיצליח לחיות בשלום עם עצמו וסביבתו".

למה את מתכוונת?
"כולנו באים לעולם הזה עם מטען גנטי מסוים ופוטנציאל אישי. הסביבה משפיעה עלינו מיום היוולדנו, בין אם מדובר בהורים שלא יודעים או לא רוצים לתת לילד את המרחב הדרוש לו, בית הספר, מקום עבודה וכו'. אנו לומדים מהר מאוד שכדאי להיות 'בסדר' כדי להשתלב בעולם ולכן רובנו הופכים ל- 'ילדים טובים' כדי לרצות את המשפחה והסביבה. ככל שחוסר הסנכרון עם האישיות האמיתית הפנימית הולך וגדל, כך אנו הופכים להיות פחות ופחות מאושרים והבעיות הנוצרות בתחום הרגשי, נפשי והפיסי רק מחמירות עם הזמן".

למה זה קורה?
"כי האנרגיה המגיעה אלינו מהיקום עוברת דרך הצ'אקרות, נתקעת ויוצרת חסימות שמובילות לבעיות ומחלות שונות. מה שרואים על האדם כלפי חוץ, אינו בהכרח מייצג את התהליכים הפנימיים שהוא חווה בתוך תוכו".

את מאמינה שיש לנו יעוד וגורל או שהכל בחיים זה בעצם עיתוי, מזל או מקריות?
"יש מזל שמיים ויש את מזל האדם. מזל השמיים הוא הגורל שמיועד לנו, המסע והתיקון שהנשמה שלנו בחרה לעבור בעולם הזה, בגלגול הנוכחי. זאת מטרת החיים האמיתית מבחינת ראיה נצחית כוללת. מצד שני, לכל אדם יש רצונות ושאיפות. כאשר אדם נמצא בסנכרון עם אישיותו הרוחנית, הוא יצליח לחיות את חייו, יקבל את תמיכת היקום וגם אם עליו לעבור מחלה או קושי כלשהו כחלק מההתנסויות שהנשמה בחרה, אלו לא יהיו תהליכים טראומטיים. אבל אם האדם לא מסונכרן עם עצמו ולא עובר את התהליך הרוחני שנועד לו, השיעורים שיאלץ לעבור יהיו קשים מנשוא ומסוכנים מאוד לבריאות הפיסית והנפשית שלו. אנשי הרפואה מסכימים עם הדעה כי גם אם אדם נולד עם חולשה גופנית מסוימת, במידה ויחיה נכון, יהיו לו סיכויים גבוהים לעבור את חייו בבריאות. במידה וינהל אורח חיים פחות נכון, הוודאות שהמחלה  החבויה תפרוץ אצלו מהר יותר פשוט מתגברת."

אז איך את גורמת לאנשים שינוי לכיוון החיובי?
"קודם כל אני מכוונת את המטופלים שלי לקבל את עצמם בצורה שלמה למרות שאינם מושלמים, בדיוק כפי שאני מקבלת אותם, ללא שיפוט אלא מתוך הכלה, הקשבה ואהבה ללא תנאי. כאשר תנאים אלה מתקיימים, מיד מתחיל תהליך של שינוי.

שנית, נוסף לכל הכלי האימון והאחרים, יש לי יכולת להזרים אנרגיה של ריפוי למטופלים שלי. אני כמטפלת באה ממקום מאוד נקי ואנשים שמגיעים אלי מרגישים את זה, בין אם מדובר במפגש אישי או דרך הסקייפ או הטלפון. הקול שלי לכשעצמו מעביר תדר אנרגטי מרפא והתכנים מיועדים להבנת החזון הפנימי של האדם. אני פוגשת הרבה מאוד אנשים ששכחו את עצמם במהלך החיים והם כבר לא יודעים מי הם באמת. תפקידי הוא להזכיר להם ולמצוא בחזרה את הדרך אל הנשמה, אל חלקי האישיות שאיבדו, אל מה שתמיד חלמו להיות ולעשות…"

למה בדיוק הכוונה?
"הרבה אנשים מגיעים בשלב מסוים בחייהם להרגשה המעיקה ש – 'זה לא זה'. אדם שעוסק בעריכת דין למשל וכלפי חוץ נראה מצליחן ומאושר, אותו אדם יכול למצוא את עצמו, בפתאומיות, ללא שמחת חיים ומחוסר סיפוק, מה שישליך באופן שלילי על כל תחומים חייו האחרים. אדם כזה חייב לעבור תהליך של בירור עם עצמו ולבדוק למה זה קורה. ייתכן והוריו רצו שהוא יפנה לתחום קריירה זה והוא דחק את רצונו האישי הצידה כדי לשמח אותם… כולנו נולדים עם מתנה מקודשת לחיים האלה ואת זה אנו צריכים לעשות.

זה בדיוק מה שיוצר את הפסיפס האנושי המרתק שכל אחד נדרש למלא בו את תפקידו המיועד. אני נכנסת בדיוק במקום הזה ועוזרת לאנשים לגלות ולשחזר את החלום המקורי והאישי שלהם. במקרים כאלה, אני נוהגת לומר  'בוא נעזוב את נושא הפרנסה ונחשוב על מה באמת היית רוצה לעשות בחיים'. הגילוי המחודש של התוכנית הקוסמית, הוא זה שיביא את האדם להרגיש מאושר ומסופק באמת. ברגע שזה קורה, האדם מתחבר לאין סוף אפשרויות. לצערי, אנשים רבים מידי חיים בקונספט לא נכון ומנותק מהאישיות הפנימית שלהם ואת זה, אני מסייעת להם לשנות".

אבל כולנו הרי צריכים להתפרנס… לעיתים קרובות, הרצונות שלנו הם בגדר חלומות שאין להם אחיזה במציאות. לא כך?
"בחברה שלנו מקצוע נבחר על פי צפי של שכר. בני אדם, במיוחד בעידן הנוכחי, ובתרבות המערבית ההישגית, התרחקו מאוד מהקשר לפנימיות ולקולו של הלב. ההדרכה היא לתקשורת מוחצנת בלי תקשורת פנימית אמיתית בין האדם לבין עצמו. אדם שעבודתו, באשר היא, תעשה בתשוקה ומהנשמה, ימשוך שפע והצלחה. כך זה למעשה בכל תחום. אנשים שכחו להקשיב לעצמם ולהשתמש בכלים הפנימיים שניתנו להם. אורח החיים שלנו גם כן תורם למגוון בעיות שהיו יכולות להיפתר באמצעות סגנון חיים שונה בו קיים חיבור לאמונה ולביטחון העצמי, השלמה עם עצמנו כפי שאנחנו, מתוך אהבה וקבלה עצמית. ייסורים רבים באים לאדם כאשר הוא מנסה להתאים ולהתקבל ע"י ה"עולם בחוץ" ועד שאינו מקבל ומגבה את עצמו באהבה ובטחון עצמי, למד להיות לבד בתוך השקט הפנימי, הוא חווה תסכולים וסכנות. בתהליך הטיפולי שאני מעבירה למטופלים שלי, אני מלמדת אותם להתחבר לחוזקות של עצמם. כך זה באמון אישי או באמון זוגי והכל בהתאם לצורך.

יש אנשים שמחפשים פתרון לבעיה ספציפית ויש אנשים שזקוקים להכוונה. אהבה זה מרכיב חשוב בין בני זוג אבל זה לא מספיק. בני זוג צריכים לבדוק התאמה במספר מישורים חשובים שיצטרכו לחלוק במהלך החיים המשותפים. זוגות מאושרים הם זוגות בעלי מודעות שיש להם חזון משותף, תקשורת טובה ואינטימיות אמיתית. הדרך לזוגיות טובה עוברת, גם כן, דרך חיבור האדם לעצמו כדי שיוכל גם להתחבר לצד השני באופן מכיל, רגיש וקשוב באמת".

את עובדת גם עם משפחות, מוסדות וארגונים. מה את מלמדת אותם שהם לא יודעים?
"אימון לאנשים, לעסקים, לחברות ומוסדות נשען על אותם עקרונות כפי שהסברתי קודם והוא יצירת חזון ברור משותף, העצמה של הפרט והקבוצה לבטא את תרומתם מתוך "הניצוץ" האישי, מנהיגות מעצימה, תקשורת פתוחה ומכבדת, תזמון מהלכים, עבודה מתוך התלהבות להצלחה והגעה למקסימום הפוטנציאל האישי והקבוצתי יוצר הנעה למצליחנות יוצאת מן הכלל, לפרט ולקבוצה. יצירת הזדמנות לפרט להשתלב בתוך המסגרת ובו זמנית גם להגשים את עצמו. חברה מצליחה בזכות עובדים מרוצים שלא באים לעבודה כמו רובוטים אלא מתוך חוויה אישית יצירתית ומלהיבה של רצון ואמונה שזה המקום הנכון עבורם מבחינת הגשמה, העצמה והתפתחות אישית, לא רק על מנת לקבל משכורת בסוף החודש… אותו דבר נכון גם לגבי משפחות וקבוצות אחרות בחברה כי השלם הוא תמיד גדול יותר מסכום חלקיו!"

כיצד פועלת שיטת הטיפול שפיתחת, שיטת F.O.L ?
"בתהליך הריפוי בשיטתי, (FREQUENCIES OF LIGHT)אני מתחברת לאנרגיה האלוהית שבי וממנה לאנרגיה האלוהית שקיימת ב – ד.נ.א, זאת באמצעות האהבה שאני מרגישה כלפי האנשים והרצון הכן שלי לרפאם, אני מרגישה זאת כחום רב ואור.

אני מתחברת לתדרים גבוהים, האנרגיה עוברת בי ואני מעבירה אותה למטופלים, במפגש אישי וגם מרחוק, באמצעות קול ובמילים…אנשים מספרים שבאמצעות הקול שלי והמילים שלי הם חווים הצפה פנימית באור ומאותו הרגע הם מרגישים מפנה ממשי ומשמעותי ואף מבריאים… "

מהו אימון?
קאוצ'ינג הוא תהליך של אימון אישי בתחומי חיים שונים כמו פיתוח האישיות ומימוש הפוטנציאל האישי, שיפור תקשורת בינאישית ודימוי עצמי, מודעות לשינוי, הצבת מטרות והשגתן, מירוב (מקסימיזציה) של יכולות עסקיות ניהוליות, יחסי אנוש, זוגיות, התמודדות עם אתגרי החיים ועוד".(ויקיפדיה)

"אימון עם בת שבע דור מעמיד לבחירתכם את כל הכלים המתקדמים ביותר של הקאוצ'ינג העולמי במיטבו, לשיפור כל תחום שבחרתם להתאמן בו". אם תרצו לשלב לאימון גם עומק תובנה רוחנית וריפוי, הרי שבת שבע מציעה את רב- התחומיות שלה, מרחב לגדילה עצמית, צמיחה וטרנספורמציה אמיתית. בת שבע ידועה בייעוץ רוחני שיוצר ניסים בחיי אנשים. תוכלו להתייעץ בכל סוגיות ובעיות החיים ותקבלו הדרכה שתובילכם אל האור.

תוכלו לפגוש את בת שבע בביתה הנעים והשקט בירושלים. אך, אם ברצונכם להיות בנוחיות של ביתכם, בת שבע תעניק לכם את כל האפשרויות בשיחות טלפון או בסקייפ. יום יום בת שבע עובדת עם אנשים בטלפון ובסקייפ והתוצאות מצוינות.

לסיכום:
אם אינכם מרוצים ויתכן שאינכם יודעים למה… אם אתם רוצים לחיות את חייכם בטוב ביותר, לשקף במציאות את היכולות והחלומות שלכם, להרגיש מרוצים, בכל תחום… אם יש לכם בעיות ואתם רוצים לצאת מהן ולקבל פתרונות, מה באמת צריך לעשות… אם אתם רוצים בשלווה, שמחה, בריאות, זוגיות, שפע כלכלי, סיפוק מהחיים, אם אתם רוצים "למגנט" ולמשוך אליכם הצלחה, שלווה, זוגיות, אהבה, סיפוק, בריאות וחיים טובים, אם אתם מעוניינים לעשות את ההבדל בחייכם וליהנות משפע של כלים, יש לכם כתובת. בת שבע דור – תוכל לעזור!

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו:
072-2285823
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מוזמנים לגלוש באתר הבית שלי

מידע נוסף על בת שבע דור

מאמרים קשורים

Back to top button