מיסטיקנים מומלצים

טלי שמחי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על טלי שמחי – מטפלת ומלווה לחיים. נסיון של 25 שנים. מעניקה ייעוץ ואבחון נומרולוגי, קלפים, תקשור, אימון, ריפוי בתיקשור, מסע לעולם שחזור הגלגולים וגישה מעצימה ומקדמת.
מנחה סדנאות והרצאות בתחום תורת הנומרולוגיה.

טלי שמחימטפלת ומלווה לחיים. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את טלי שמחי.

כמה אהבות גדולות יש לטלי שמחי, קיבוצניקית מניר עם? תנועה, דרמה, מוסיקה וריקוד ו…פילוסופית המספרים. מי שהייתה רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לדרמה ותיאטרון הפכה עם השנים לנומרולוגית מומחית בתחומה, מתקשרת וקוראת בקלפי טארוט, המחברת בין פילוסופיה ומהות החיים ליישומם בחיי היום יום.

מה שמייחד את טלי, היא הדרך המקצועית והאישית בה היא מצליחה להגיע אל נבכי נפשו של האדם, למצוא את היכולת לסייע לעצמו ולצעוד בנתיב הנכון.

טלי מקבלת את הלקוחות שלה בקיבוץ ניר עם, טלי שמחי מטפלת ומסייעת באמצעות ידע רחב ונסיון של 25 שנים.  בעבודתה מול לקוחותיה טלי נעזרת באבחון נומרולוגי, קלפים, תקשור, אימון, ריפוי בתיקשור, מסע לעולם שחזור הגלגולים וגישה מעצימה ומקדמת.
חלק רחב מלקוחותיה בוחר לחזור כדי להסתייע ולחוות טיפול מתמשך. היעוצים מאפשרים לכוון, לחדד ולדייק את השאלות המטרידות את הלקוח ולהעניק את התשובות.
הטיפול מאפשר ללקוח לבנות את חוזקותיו כמקדמי הגשמת שאיפותיו, שיפור איכות חייו עם עצמו וסביבתו. טלי משתמשת בכלים אימונים וגישות רוחניות אותן ניתן ליישם.
משדרת בתכנית הרדיו "מספרים מדברים" המשודרת ברדיו קול הנגב, מייעצת למאזינים.

"כל השנים אהבתי את תחום האומנויות בתנועה וגם עבדתי כמורה לדרמה ותיאטרון. תמיד גם התעניינתי בתחומי הרוחניות והעולם שמעבר לחושים… לדעתי יש הלימה מוחלטת בין יצירתיות ורוחניות. במהותי, אני אדם רציונאלי ובמקביל יש לי משיכה לתחום הרוח. אלה הם נושאים מרתקים הקשורים מבחינתי, זה לזה".


אז איך הדברים התגלגלו? איך בעצם הגעת לעיסוקך בנומרולוגיה?
"כמו שקורה להרבה אנשים, יום אחד, מצאתי את עצמי עומדת מול מדף ספרים ו'במקרה' שולפת את ספרה של הנומרולוגית לילי רוזנפלד. הספר הקסים וריתק אותי בגלל תוכנו הפילוסופי ואופיו היישומי. השילוב נגע בי בכל כך הרבה מקומות והחלטתי להתעמק וללמוד עוד את הנושא".

מה שיטת העבודה שלך? מה מנחה אותך ומה מהות הייעוץ שאת נותנת?
"בעיקרון, אני מאמינה שבני אדם יוצרים חלק נכבד מגורלם במו ידיהם. נכון, אנו נולדים עם 'דיסק' שמתבטא בתאריך הלידה שלנו אבל יש גם השפעה סביבתית שמביאה את התוכן וההתנסויות שלנו כמו גם את הזכות לבחור מה לעשות בצמתי חיים שונים. לכולנו הרבה מאוד שיעורים ואתגרים להתמודד איתם במהלך החיים וכאשר יש קושי אפשר לקבל תמיכה והכוונה. נומרולוג מקצועי מקבל כל אדם בכבוד הראוי לו, ללא שיפוטיות, מבהיר לו ומגלה לו עובדות/תכונות/כישורים ונטיות שלעיתים אינו מודע להם בעצמו ומעצים אותו לכיוונים של פעולה אפשרית, על פי בחירתו. לפני המפגש האישי, אני מכינה מפה נומרולוגית ובודקת לעומק את כל המידע הנפרש לפני. למשל, גם לשמות ההורים יש משקל המשפיע על מהלך החיים. זה לא משהו שנכפה עלינו כי אני מאמינה בתיאוריה שהנשמה בוחרת איפה ואצל מי להיוולד… ההתייחסות שלנו לחיים צריכה להיות פילוסופית ממש כמו פיתגורס גדול המתמטיקאים שבעצם עסק בפילוסופיה של המספרים. אנחנו כבני אדם יכולים להניע את גורלנו"!

איפה נכנסת האינטואיציה לתוך התהליך הטיפולי ומה משמעותה?
"האינטואיציה קיימת אצל כל אחד ואחת מאתנו וכולנו משתמשים בה בצורה זאת או אחרת. גם בתהליך של יעוץ נומרולוגי יש אלמנטים של אינטואיציה אולם הם נלקחים בחשבון בצורה אחראית ורצינית. למשל, בזמנו הגיע אליי אדם שהציעו לו קידום בעבודה: משרה בכירה הכרוכה בשיתופי פעולה עם גורמים שונים. הוא חשש מאוד מהתפקיד החדש למרות שהשתוקק להתקדם ולא האמין שיהיה מסוגל להיות 'מספר אחד' ולקבל החלטות כבדות משקל. בניתוח המפה הנומרולוגית הראיתי והוכחתי לו שיש לו בהחלט את הכישורים הנדרשים ושאין לו סיבה לחשוש. שנה לאחר המפגש שלנו הוא הגיע להודות לי ולספר על הצלחתו המטאורית. ברור שרגעים כאלה הם גולת הכותרת של עבודתי. הסיפוק שעזרתי לאדם לשפר את חייו וחיזקתי אותו בכיוונים הנכונים לו- הוא עצום! התפקיד שלי בתור נומרולוגית הוא להראות לאדם את האיכויות המולדות שיש לו, לראות את הפוטנציאל וההזדמנות המתדפקות על דלתו ולכוון אותו לעשייה למען הצלחתו האישית".

מה לגבי תחום הבריאות?
"במקרים מסוימים, ראיתי במפה נומרולוגית רגישויות למחלה כל שהיא ואז המלצתי לגשת לבדיקות רפואיות. היה לי סיפור מרגש ביותר של אישה שהגיעה אליי לייעוץ כללי ובין היתר שאלה מספר שאלות לגבי בעלה. המלצתי לה לשלוח אותו לבדיקות דם ובדיעבד התברר שהוא נזקק אחרי עשרה ימים לניתוח לב של חמישה מעקפים ולמזלו הגיע לבדיקות בדקה ה99 וכך ניצל".


איך ידעת?
"ישנם מספרים שמאפיינים אנשים בעלי רגישות גבוהה ותכונות המאפיינות נטייה ללחץ וחוסר מנוחה. במקרה של אותו אדם, מלבד המספרים, סיפרה לי אשתו על תקופת מתח קשה שהוא עובר, נטייה לאגרסיביות מצד אחד והדחקה של כעסים מצד שני. היא סיפרה שאינו אוכל נכון ולצערה אינו עוסק בספורט. כאן נכנסה האינטואיציה לתמונה והבנתי שהאיש הוא בדרגת סיכון גבוהה ביותר ולכן המלצתי על בדיקות דחופות".

האם אין זה בעצם תקשור?
"תקשור הוא חלק מעבודתי עוד הרבה לפני שהתחלתי לעסוק בנומרולוגיה בצורה מקצועית.
אני מתקשרת באמצעות תטא הילינג. תמיד היו לי כל מיני תחושות מוזרות לגבי דברים שעומדים להתרחש ולגבי אנשים שאני מכירה. לאחרונה התחלתי ללמוד תקשור בצורה מסודרת, ובזאת אני סוגרת מעגל… כל מה שאני אומרת במהלך ייעוץ, מגיע מנקודת כבוד רצונו של המטופל/הלקוח וכהמלצה. זכות בחירה היא תמיד של האדם עצמו".

לסיכום, הטיפול מאפשר ללקוח לבנות את חוזקותיו כמקדמי הגשמת שאיפותיו, שיפור איכות חייו עם עצמו וסביבתו. טלי משתמשת בכלים אימונים וגישות רוחניות אותן ניתן ליישם.

חדר הטיפולים של טלי מאופיין באוירה ביתית מרגיעה בתוך נוף כפרי מרגיע.
טלי מחוייבת לסודיות ומקצועיות במהלך היעוץ/טיפול.
בתפיסתה של טלי מתקיימים שתי הנחות בסיסיות :כבוד האדם והרשות הנתונה להגשים חלומות ולשפר את איכות החיים.

אתם מוזמנים להתייעץ עם טלי שמחי – מטפלת ומלווה לחיים- יועצת אישית ועסקית, נומרולוגית, קלפים, תקשור, אימון, ריפוי בתיקשור, מסע לעולם שחזור הגלגולים וגישה מעצימה ומקדמת.
מסייעת בפתרון שאלות הנוגעות לקריירה, פרנסה, לימודים, הכוונה מקצועית, זוגיות, ילדים, משפחה, רגישויות בריאותיות או שינויים אחרים.
עורכת סדנאות והרצאות לאירועים פרטיים, לקבוצות וארגונים, מתאים לקהלים מגוונים ובהכשרתי מורה לנומרולוגיה מערבית וקבלית. משלבת גם את כישוריה המקצועיים בתחום התיאטרון והנחיית קבוצות.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285901
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על טלי שמחי

מאמרים קשורים

Back to top button