מיסטיקנים מומלצים

יהודית קונפורטי

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על יהודית קונפורטי מתל אביב, מייעצת ומכוונת באמצעות תקשור ומאמנת טיפולית בכלים של NLP ודמיון מודרך.

במסגרת מדור המומלצים אנו שמחים להציג את יהודית קונפורטי – הטורנדו שישנה לך את החיים. מגיע לך! אם יש לך תחושה ש"משהו" בחיים שלך חייב להשתנות, כנראה שהגיע הזמן לפנות ליהודית קונפורטי מתל אביב, מייעצת ומכוונת באמצעות תקשור ומאמנת טיפולית  בכלים של NLP ודמיון מודרך. פגשתי את יהודית בקליניקה שלה בתל אביב, במרחב קסום ומעורר השראה. מתברר שיהודית קונפורטי משתמשת בהצלחה בכישוריה וביכולת העל חושית שלה על מנת לסייע לאנשים לחיות חיים איכותיים יותר ומתוך מימוש עצמי.

מה מייחד אותך כמאמנת?
"'יכולת הדיוק שלי' אומרת קונפורטי,  במהלך האימון אני מדייקת את שורש הבעיה ומשתמשת בתקשור, כלומר ביכולת על חושית, כדי למצוא את גרעין הקושי של המתאמן. מרגע שאני חושפת את אמונות הבסיס ש"תוקעות" את המתאמן אני בונה תוכנית עבודה שמתמקדת בשינוי של המסקנות שלא תורמות, כדי לשנות הרגלים מעצבנים או התמכרויות לדאגה ומתח, כדי לפתור קושי בזוגיות או חוסר ביטחון. אז מה מייחד אותי? יכולת האבחון המדוייק יחד עם הדיוק במילים, רצון עז לעזור, יכולות אישיות, וידע שנרכש משנים רבות של לימוד במוסדות אקדמאיים. 'ארגז הכלים' שלי מכיל שיטות מגוונות שלמדתי ומתווסף ליכולת השפעה. אני רואה את עצמי כ'טורנדו' – מאמנת ואישה חזקה שמעוררת השראה, מניעה ומחזקת כל אדם שמגיע אלי בצורה ממוקדת".

מה המוטו שלך בעבודה?
"אני מאמינה שכל אדם שסבל מספיק  יכול להתפתח ולשפר את חייו בצורה רכה ויעילה באמצעות הכוונה מקצועית של אימון אישי. איך אני עושה את זה? אני רואה את תפקידי כמדריכה ומלווה, תוך שימוש בהדרכה הגבוהה, כוח המילה, אלמנטים מ'קורס בניסים', הילינג, בתקשור, עוצמת הרכות, שחזור גלגולים, פוקוסינג והבנה של חוקי היקום".

למי זה מתאים? מי קהל היעד שלך? 
"אימון אישי מתאים לנוער ולמבוגרים ולמעשה לכל אדם אשר שואף לשפר את היחסים עם עצמו ועם סביבתו. בעזרת אימון אישי ניתן להחזיר את שמחת החיים האבודה, לרכוש ביטחון עצמי, להימנע ממפחי נפש מיותרים ולחוות את החיים מתוך תחושה של שליטה במקום חוסר אונים".

איך בדיוק את עושה את זה?
"כאשר אני משקפת לבן אדם את הפאזל של החיים שלו הוא יכול להחליט ולבחור איך להמשיך מנקודה זאת ואילך. כלומר אחרי פגישת תקשור מי שנכנס לסדרת מפגשים טיפוליים רוכש כלים ותובנות המאפשרות לו ליצור דיאלוג עם התת מודע שלו, לשנות דפוסי חשיבה מזיקים ולסגל לעצמו צורת חשיבה חיובית ויצירתית. כמו כן אני מרצה ומנחה סדנאות בתחומים נלווים הקשורים כולם לשיפור איכות החיים". 

איך אפשר להתנסות בטעימה?
אנשים שרוצים לטעום מהשיטה יכולים להגיע למפגשים שיהודית יוצרת, פעם חודש  בשבת בבוקר, במפגשים פתוחים לקהל ולקבל מסר בתקשור.

מה משתנה במהלך תהליך אימון אישי? איזה בעיות ניתן לפתור?
"מרבית האנשים מתמודדים עם פערים בין הרצוי למצוי במגוון רחב של תחומים בחיים, בין אם מדובר בקושי להשיג שפע, זוגיות, או קבלה עצמית, בתהליך אימוני של כ 12 מפגשים ניתן להגיע לתוצאות מרשימות באמצעות תובנות וגישה חדשה בחשיבה ובהתנהלות".

תוכלי לתת דוגמה?
"לאחרונה אימנתי בחורה שהיה לה קושי וחרדות מקיום יחסי אישות. אחרי מספר מפגשים היא הכירה בחור, סימסה לי בהתלהבות ש:זהו, היא קיימה יחסי מין, והיום היא עומדת להתחתן איתו. בחורה אחרת, לעומת זאת, לא ידעה להגיד 'לא' ולא רק בתחום המיני. המשותף בין שתי הבחורות היה שלשתיהן היה ערך עצמי נמוך ואמונת בסיס שהן לא 'שוות' ואפילו לא ראויות בכלל לחיות… במהלך האימון הן רכשו אמונות חדשות לגבי עצמן והתחילו להתנהל בצורה שונה. העוצמה והנוכחות שהן פיתחו גרמו לשינוי מהותי בחייהן".

אפקט הדומינו. למה הכוונה?
יהודית קונפורטי, מדריכה ומלווה אנשים אשר שואפים להתפתח מבחינה אישית ולבחור איך לחיות את חייהם. לשיטתה, הדיוק באבחון דומה לשורה של אבני דומינו, ברגע שאבן דומינו אחת נופלת מתחיל תהליך של שינוי תובנות המתבסס על תפיסת עולם משתנה המאפשרים התמודדות טובה יותר עם אתגרים.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285414
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על יהודית קונפורטי

מאמרים קשורים

Back to top button