מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

אלה פלינט

מערכת אלטרנטיבלי
כתבה על אלה פלינט מהישוב צורן שבשרון, מורה לאמנות, מאבחנת ומטפלת באמצעות ציור אנרגטי שהיא מציירת, אורה סומא, מעגל צבעים אינדיאני, תטא הילינג, נומרולוגיה ועוד.

אלה פלינט – צבעים מדברים. במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי, אנו שמחים להציג את אלה פלינט מהישוב צורן שבשרון, מורה לאמנות, מאבחנת ומטפלת באמצעות ציור אנרגטי שהיא מציירת, אורה סומא, מעגל צבעים אינדיאני, תטא הילינג, נומרולוגיה ועוד.

אלה פלינט, משלבת ידע רוחני ויכולות קבלת מסרים עבור המטופל לציור וטיפול הוליסטי כולל המביא מרפא לגוף ולנפש. אלה עוסקת בייעוץ והכוונה בצורת טיפול מקורית ויוצאת דופן אותה פיתחה במהלך השנים האחרונות.

למה הכוונה?
"אני עוסקת באמנות לגווניה  שנים רבות, במקצועי הראשי אני מורה לאמנות. לפני עשרים שנה התחלתי לשלב אמנות ומיסטיקה וכיום, אני מטפלת ומאבחנת באמצעות אנרגיה של צבעים ומשלבת "אורה סומא", תטא הילינג, נומרולוגיה, ציור אינטואיטיבי ועוד. לאחרונה, חל מפנה בעבודתי וכיום הבסיס הוא קבלה והעברת מסרים באמצעות ציור שאני מציירת."


איך מתבצע הטיפול?
"אני נפגשת עם המטופל ואחרי שיחת היכרות, אנחנו נכנסים יחד לתהליך של מדיטציה. המסרים מגיעים אלי בצורת צבעים, צורות ומילים ואני מנציחה אותם בציור, אותו לוקח המטופל הביתה, לאחר שיחת עומק בה אני מסבירה את האבחון ומתווה תכנית פעולה. במקביל, המטופל בוחר מספר בקבוקי צבע מתוך ערכת 'אורה סומא', במהלך הפגישה מתנהלת שיחה מעמיקה בעקבות הציור שאני מציירת והבקבוקים שבוחר המטופל. אחרי מספר שבועות מתקיימת פגישה נוספת ובה בוחנים ומנתחים את השינויים שחלים. חשוב להבין שהטיפול מתחיל באבחון רגשי באמצעות צבעים. לכל צבע יש תדר של ריפוי ובמידה והאדם בשל לתהליך של שינוי, שמתרחש תוך מספר קצר של מפגשים דינמיים בהם המטופל לוקח חלק פעיל".

את גם מעבירה סדנאות?
"בעבר הנחיתי סדנאות במגוון תחומים (כולל נומרולוגיה וציור אינטואיטיבי) ובעתיד הקרוב אני מתכוונת לפתוח מסלול חדש בו אשלב את תחום הריפוי באמצעות קבלת מסרים, אורה סומא ובציור".

מי קהל היעד שלך?
"כל אדם שמחפש להגשים את הפוטנציאל שלו, להבין את החסמים ואת האיכויות האישיות שלו ולשלב בין החומר והרוח. בעזרת התקשור והטיפול אפשר למצוא את הדרך הנכונה והמתאימה יותר, לבחור תחום הלימודים ו/או מקצוע להתמקד בזוגיות ראויה, למצוא את האיזון בחיים ולבצע את השינויים שיצמיחו ויזמינו הזדמנויות חדשות וטובות בחיים."

מהי שיטת האורה סומא? מה הייחוד שלה?
"משמעות שם השיטה הוא 'אור הקיום' או 'אור ההילה של הגוף'. נקודת המפתח בשיטה זאת היא שימוש בתדרים האנרגטיים של הצבעים שמטרה להבין את מקורות התהליכים המסוימים בחייו של אדם ואת השפעתם עליו, מה מונע ממנו להיות מאושר, מה הבעיה כפי שהוא חווה אותה ואיך יוצאים מזה…אורה סומא  הינה שיטה עתיקה- חדשה (שפותחה במתכונתה הנוכחית על ידי וויקי וול, הילרית מאנגליה) המיועדת לקדם תהליכי ריפוי ואיזון אנרגטי באמצעות תדרים של צבעים.  
אגב, שימוש בצבע למטרות אלה היה קיים ומוכר כבר בתרבויות קדומות.


איך זה עובד?
הנוזל שנמצא בתוך בקבוקי האורה סומא הוא תמציות צמחים, שמנים אתריים, מקריסטלים ומינרלים.  המטופל בוחר מתוך סדרת הבקבוקים- לפחות ארבעה בקבוקונים 'מועדפים' כשבכל אחד מהם יש שתי שכבות צבע: העליונה המורכבת מצבע על בסיס שמן, מייצגת את המודע ואילו השכבה התחתונה- המורכבת על צבע על בסיס מים, מייצגת את התת מודע. לכל צבע יש משמעות רגשית- נפשית והלימה לפעילות הצ'אקרות- מרכזי האנרגיה בגוף, וההילה המקיפה אותו.  אחרי ש'מפענחים' את הבחירה, על פי מסרים וקודים קבועים מראש 'צומחת' מודעות חדשה שמאפשרת ומשלימה את התהליך הטיפולי הפועל על כל הרבדים. המטופל מוזמן לרכוש בקבוק טיפול על פי מה שהתקבל באבחון ומשתמש בו בבית".

מהו המשך הטיפול?
"המטופל מוזמן לרכוש מספר בקבוק טיפול על פי מה שהתקבל באבחון ולהמשיך את הטיפול בשימוש ביתי. את תכולת הבקבוק מערבבים עד ששני התמציות בתוך הבקבוק יתאחדו ו…מורחים על עור הגוף . לכל צבע שנבחר, מתאים אזור ספציפי בגוף ה'מהדהד' עם מערכת הצ'אקרות  וההילה על מנת שהתדרים והאנרגיות ייספגו לתוך הגוף וייצרו איזון וריפוי במישור הרגשי, נפשי ופיסי" .

אלה פלינט, תושבת צורן שבשרון, מורה לאמנות, מקבלת ומרפאה במסרים שמגיעים אליה  בצורות, מילים וצבעים, אותם היא מציירת מזמינה .אתכם לגלות את עולמכם הפנימי ולצמוח ולהרפא באמצעות אנרגיית הצבעים.

◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285810
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על אלה פלינט

מאמרים קשורים

Back to top button