מטפלים מומלצים ברפואה משלימה

לילית נתיב האור בנדל

אלטרנטיבלי
כתבה על לילית נתיב האור בנדל מרעננה, נטורופתית מומחית וותיקה משנת 1992, ממקימי אגודת הנטורופתיה בישראל. לילית בעלת וותק וניסיון רב בתחום, מטפלת בלקוחותיה במקצועיות ונאמנות אין קץ, במספר שיטות מיוחדות במינן המשלבות ריפוי פיזי, רגשי ורוחני

לילית נתיבה האור בנדל – הדרך לפריון וריפוי טבעי. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את לילית נתיב האור בנדל מרעננה, נטורופתית מומחית וותיקה משנת 1992, ממקימי אגודת הנטורופתיה בישראל. לילית בעלת וותק וניסיון רב בתחום, מטפלת בלקוחותיה במקצועיות ונאמנות אין קץ, במספר שיטות מיוחדות במינן המשלבות ריפוי פיזי, רגשי ורוחני. המטרה העיקרית שלה? לעזור לאנשים סובלים ולשפר את חייהם. 

לילית הגיעה לתחום הריפוי הטבעי בסיטואציה משברית. היא לקתה בסרטן השד ואז אחרי השוק הראשוני הבינה שהגיע הזמן שלה לעשות מהפך בחיים. כאחת שעסקה במשך שנים באופנה, נטשה את העניין שהיה לה ב"יופי החיצוני" והחלה במסע אל ה"יופי הפנימי" ובחיפוש תשובות לשאלות הרבות שניקרו בליבה. היא למדה כל מה שניתן על בריאות בכלל ותזונה בפרט והפכה להיות מודעת לכך כדבריה:  "הסרטן היה עבורי מתנה וקריאת התעוררות".


מה האני מאמין שלך? והגישה הטיפולית שלך?
" כנטורופתית מומחית ותיקה ומנוסה אני עוזרת לאנשים לשפר את בריאותם ואורח חייהם במישור הפיזי, רגשי ורוחני. האני מאמין שלי הוא – שילוב שיטות הוא שילוב מנצח. אני מתמחה במגוון שיטות טיפול שונות. עוסקת בריפוי בעיות ומחלות פיזיות ורגשיות מטפלת בנשים, גברים, נוער וילדים. 
אני מתייחסת לטיפולי פוריות כעבודת קודש, קבלתי תפקיד מההדרכה העליונה לעשות את העבודה הזו. באים אלי זוגות שלא מצליחים להרות טיפולי פוריות נשים וגברים – ויש לי מתכון סודי לפוריות. אני עוסקת גם בטיפול באלרגיות – אבחון וניקוי בשיטת IPEC, מאסטר NLP ודמיון מודרך ופיתחתי שיטה לשחרור מחסומים רגשיים שעושה "קסמים"."

"הטבע ברא אותנו מושלמים למשימת הפריון "ויברא אלוהים את האדם בצלמו בצלם אלוהים ברא אתו זכר ונקבה ברא אתם: ויברך אתם  אלוהים ויאמר להם אלוהים פרו ורבו ומלאו את הארץ" – בראשית פרק א'. 
בטיפולי פוריות נשים וגברים אני נותנת לבני הזוג את הביטחון שהם בידיים מקצועיות .
התהליך שהם עוברים אצלי: אבחון כללי לתפקוד כל מערכות והאיברי הגוף הפיזיים עם דגש על מערכת הרבייה ותפקוד כל איבר בה ומצב הורמונאלי. באבחון אני בוחנת את המצב הרגשי של כל אחד מבני הזוג. יכולות ייחודיות לי לתקשר עם הגוף והתת מודע, לקבל כל מידע שאני זקוקה להתאמת טיפול.אני בונה מערך טיפול על פי המידע שקבלתי מהגוף."

אז מה משתבש כשרוצים להיכנס להריון?
אנחנו חיים מנותקים מהמהות שלנו, שהיא להיות מחוברים לגוף, לצרכים הפיזיים, הרגשיים והרוחניים שלנו. אנחנו חיים מנותקים מהטבע. התאמנו את עצמנו לקצב החיים הטכנולוגי, שדברים מתבצעים כאן, עכשיו ומיד בלחיצה על עכבר המחשב או כל לחיצת כפתור שהי. אנחנו חשופים לגירויים מכל הסובב אותנו. לא עוצרים לחשוב אם טוב ומועיל לנו להכניס כמויות של גירויים למוח שלנו.

המוח שלנו מתפקד ממה שאנחנו מזינים אותו והמוח הוא זה שמעביר פקודות לתפקוד כל מערכות ואיברי הגוף. 

אז למה זה לא מצליח לפעמים?
ניסע אחורה בזמן. מגיל צעיר ביותר נערה מתחילה ליטול גלולות למניעת הריון. גלולות מסירות דאגה מבעית הריון לא רצוי ומאפשרות לחיות חיים חופשיים. פעילות הגלולה, שהיא חוסמת את הפרשת ההורמונים שגורמים לביציות שבשחלה להגיע להבשלה ולהמשך התהליך של וסת שהוא תהליך טבעי של הגוף. תהליך טבעי זה נחסם עם נטילת הגלולות, נטילה במשך שנים, שלמעשה הגוף מתפקד שלא כפי שהטבע התכוון. כשמחליטים להביא ילד לעולם, מפסיקים ליטול גלולות. וכאן מתחיל תהליך להחזיר את הגוף לתפקוד טבעי. כמו שאנחנו רגילים, אנחנו רוצים כאן עכשיו ומיד ומצפים לקבל זאת. כשזה לא מתפקד כך? אנחנו פונים למערכת הרפואית שתעזור לנו להאיץ תהליכים טבעיים. המערכת הרפואית עונה לרצון שלנו, כאן, עכשיו ומיד להיכנס להריון. 

מתפתחת תעשייה סביב פריון שהיא למעשה תהליך טבעי שהטבע תכנת אותנו מושלמים למשימה זו.  אני כוהנת מאמינה בגוף האדם ובטבע. אנחנו צריכים לתת זמן למערכות לחזור לתפקוד טבעי. הרצון שלנו לתוצאות מידיות הוא בעוכרינו והמחיר יקר, לעיתים יקר מאד שהתשלום בבריאותינו.

איך את עוזרת לזוגות? 
"אני מתאימה תוכנית תזונה ייעודית לאישה וייעודית לגבר. מתכון סודי לפוריות ייעודי לגבר וייעודי לאישה. השלמת חוסרים לחיזוק מערכות הגוף ומערכת הרבייה בפרט. למשל: אם לאישה יש אנמיה זה מצב שחייב להיות מטופל. מתחילים בטיפולים. יש מצבים שהבעיה שחוסמת קליטת הריון היא רק בעיה רגשית וגם בה אני יודעת לטפל."

בגישה ההוליסטית שלי אני רואה את האדם כיחידה אחת מושלמת. ביחידה המושלמת הזו יש דברים שיצאו מאיפוס ואותם צריך לאפס. 
יש מחסומים רגשיים, התעללות בגוף בדרכים שונות. אין הקפדה על תזונה, כאילו זה לא חשוב, העיקר שנסתום רעב. 

רעב פיזי? רעב רגשי? האם אנחנו אוכלים במודעות? הגוף מתפקד פיזי ורגשי ממה שאנחנו ניזונים.
איך אנחנו אוכלים? האם יש אהבה במזון שאנחנו מכניסים לגוף? מודעות זה ה"אני" שלי, להיות מודע לעצמי, למהות שלי. רק כך נביא את הגוף ומערכותיו לתפקוד מיטבי.

כשאנחנו דנים בפריון אנחנו דנים  בשני בני הזוג שחברו יחד למטרה משותפת להקים משפחה.
תפקיד האישה הוא דומיננטי מביניהם כי זו היא שמכילה. הטבע תכנת אותה כך שהיא צריכה להפריש ביציות פוריות מהשחלות, שהביצית הפורייה תגיע למקום מפגש עם זירעון  זכרי פורה ואיכותי ולהמשיך יחד לרחם שהטבע דאג  לרפדה. לכאורה תהליך טבעי פשוט. תהליך זה יכול להשתבש בכל שלב מסיבות שונות, הן בגוף האישה והן בגוף הגבר. כאן נדון בשיבושים הרגשיים שכל אחד מבני הזוג נושא עמו. אין הבדל בין גבר לאישה.

הרפואה לא מתייחסת למחסומים רגשיים, כי פונים אליה לקבל ילד והיא פועלת לספק את הסחורה.
אני ככוהנת מאמינה באדם, שהוא אחד יחיד ומיוחד, מתייחסת מאד לנושא הרגשי, כי באמונתי, שחרור מחסומים רגשיים פותחים את שערי הרחם להריון אצל האישה ולייצור זירעונים פוריים ואיכותיים אצל הגבר. מה נוכל לעשות למען עצמנו להתחבר למהות שלנו?

מה נוכל לעשות להביא את הגוף לתפקוד מיטבי?
תזונה = תזונה שמפיקה ערך. תקופה מסוימת של 3 שבועות או יותר לעשות ניקוי גוף לנקות רעלים. 
הרעילות הקטלנית ביותר אנחנו מקבלים מזיהום האוויר שאין לנו מפלט ממנו, על כן מדי פעם טוב לעשות ניקוי גוף באמצאות תזונה, זה כמו לעשות טיפול 10.000 לרכב.

ניקוי הגוף מרעילות זה תהליך שמתעשרים ממנו  פיזית ורגשית, כמו לקנות מניות שמניבות רק רווחים. לאחר תקופת הניקוי נאמץ לעצמינו הרגלי תזונה והרגלי חיים לבריאות טובה לגוף ולנפש. הרגלי חיים בריאים אומר להיות מחוברים למהות שלנו.


 איך אנחנו "מנקים" את הפסולת והרעילות של לחצי החיים?
• "טיפ חשוב: לסנן גירויים חיצוניים שליליים שאנחנו מכניסים למוחנו, פחות חדשות שרובן אנרגיה שלילית.
• את חדר השינה  להפוך לפינה אינטימית ללא טלוויזיה, ללא מחשב, ללא פלאפונים.
• כשננטרל גירויים חיצוניים נוכל להתפנות לאינטימיות בין בני הזוג.
• אינטימיות אומר יותר סקס. סקס מביא לפרו ורבו.
• חלק מהרגלי החיים הבריאים חובה שיכללו פעילות גופנית. כל אדם לפי העדפותיו.
• פעילות אירובית כמו הליכה או ריצה, (לגברים במסע לפריון לא מומלץ רכיבה על אופניים שגורם להתחממות איזור האשכים.)  פעילות רגועה כגון יוגה, טאי צ', מדיטציה, טיולים בטבע, אלה פעילויות שמנקות את הפסולת  והרעילות של לחצי החיים.
• מודעות לעצמנו, תזונה בריאה והרגלי חיים בריאים, אהבה ואינטימיות בין בני הזוג, התייחסות  למהות שלנו במישור הפיזי, רגשי ורוחני הם נוסחה שמנצחת כל מכשול בכל נתיב בחיינו".

הטיפולים הייחודיים של לילית בנדל מרעננה יעזרו לכם להיות בריאים יותר, להשתחרר מפחדים וחרדות, להיכנס להיריון, להיפטר מאלרגיות ורגישויות, לאמץ הרגלי חיים בריאים לגוף ולנפש, לחיות מתוך שמחה וסיפוק.

תנו לטבע הזדמנות ותתחילו לחגוג את החיים.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתיעץ עימי.
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285402
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף על לילית נתיב האור בנדל

מאמרים קשורים

Back to top button