הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

נופלת עליכם תופעה קוסמית המסמלת עוצמה וזוהר. צפוי יום טוב מבחינת הקריירה. עושה רושם שסוף סוף אתם קוטפים פירות אחרי השקעה רבה. העומס מפריע לכם אבל אתם מתנחמים בעובדה שבקרוב תוכלו להוריד פרופיל ואפילו לקחת כמה ימי חופשה. צפויים שינויים מרחיקי לכת. תכינו את עצמכם מראש למצבים חדשים שייווצרו ותגדירו היטב את הרצונות והציפיות.


כוכב ונוס השולט בכם, נמצא היום ביחסים נפלאים עם גרם שמיים הנחשב לרכיב של מזל והצלחה: עליתם על הדרך הנכונה. סוף סוף יש לכם הרגשה שנוצרת האווירה הנכונה עבורכם, הן בתחום העבודה והן בתחום האישי. הכיוון הוא הצלחה. הקסם האישי והיכולת האינטלקטואלית הגבוהה מושכים אליכם אנשים מעניינים במיוחד. אתם מוקפים חברה ומחוזרים. אז מה צריך יותר מזה?

ייתכן כי אתם מתמכרים להנאות גופניות שכוללות אכילה מוגזמת. לא פלא שלקראת שעות הצהריים יתכן מאוד שתחושו לא בשיא, בלשון המעטה. אם אתם מנסים לפצות את עצמכם על חלל וריקנות פנימית, זאת לא הדרך. התפכחות והתמודדות אינן נעימות במיוחד אבל נחוצות כמו אוויר לנשימה. הרקיע מדגיש את עולם הרגש ואת האושר שבלב, מבלי לשלול את האפשרות לעושר שבכיס. אהבה חדשה ניצבת בפתח, אך ההחלטה בידיכם. מכל מקום, אל תאמינו כי דברים יתרחשו ללא יוזמה מצידכם.



לא מעט הפתעות צפויות היום. נסיעה ארוכה, מפגשים חברתיים וגם יש לכם הזדמנות ללמוד כמה דברים חדשים. כבר לא חשבתם שהדבר אפשרי, נכון? אז הנה. המידע שמגיע אליכם יכול לשמש אתכם בצורה יעילה ביותר. קחו את העובדות ויישמו אותן לכיוון הנחוץ לכם. אכן, יום מרגש מבחינת הפוטנציאל. צפוי ערב זורם והרמוני, כמו גם מתנה המקדימה את זמנה.


הרגשות וההורמונים משתוללים וגורמים לכם לנהוג בצורה לא אופיינית. קחו את כל מה שהסביבה מזמנת לכם, כי לא כל יום נופלות לכם הזדמנויות כמו היום וכל התנסות היא חשובה לכשעצמה. למרות שהכמות חשובה, אל תשכחו להקפיד גם על האיכות. לאורך זמן, אתם לא ממש אוהבים להתפשר, אז אל תסתבכו עם אנשים שמראש ברור לכם שהם לא מתאימים לכם.

הרקיע ממשיך להרעיף אנרגיה תזזית וסוערת על גזרת מזל בתולה. שינויים במקום העבודה גורמים לכם לטלטלה רגשית. אל תשפטו את המצב החדש שנוצר על פי קריטריונים של אחרים. יש לכם הזדמנות של ממש לתרגל חשיבה עצמאית ולפתוח דף חדש. הימנעו מפרובוקציות אך מצד שני, קחו את מה שמגיע לכם. דרוש לכם זמן לנוח ולחשוב מה לעשות בהמשך דרככם המקצועית.


יום טוב. אתם נהנים מהרמוניה בזוגיות. שיתוף פעולה ותיאום לגבי בילוי משותף יוצר תחושת קירבה. יש לכם הרגשה שמישהו בעבודה מצפה ודורש מכם דרישות בלתי הוגנות- חכו לפני שתתפרצו. זה ייקח עוד קצת זמן אבל צפויים שינויים מפתיעים שיעמידו אתכם במקום הרבה יותר טוב מכפי שציפיתם. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – אומץ, הסתערות, נדיבות, ילדותיות, פריצה והתחדשות.

אתם פוגשים אדם בעל ידע רב, אשר בשמו מופיעה האות סמך. למרות ההמלצות החמות שקיבלתם, עליכם לבדוק היטב את הנתונים, לפני שאתם מתחייבים ובמיוחד מאצילים סמכויות הקשורות בכספים. תוכניות רומנטיות לא יצאו היום לפועל כפי שציפיתם, אין לכם על מה להצטער! בעתיד תיווכחו לדעת שהכול היה לטובה. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – רומנטיקה, מסתורין, מניפולטיביות ותחכום.


אתם יכולים ליהנות כמעט מכל מצב ומכל מקום – תלוי על איזה צד אתם מתעוררים בבוקר. אז אל תחששו לבטא את עצמכם ולהביע את רצונכם. זה הרבה יותר טוב מאשר לרצות את האחר ואחר כך לעשות פרצוף חמוץ כל היום. אפשר ליהנות מאוד גם בלי להוציא כסף רב. מתנה קטנה עם כרטיס ברכה לבבי הייתה גורמת אושר גם לכם. לא? צעד ספונטאני יביא אליכם את המזל הטוב, אך תחילה תצטרכו להגמיש את עקרונותיכם.


העייפות שמשתלטת עליכם היום נעוצה בגורמים רגשיים. אל תחפשו שלמות. כדאי ללמוד להסתפק במה שיש ולהפיק את המקסימום. אל תצברו כעסים וטינות כלפי חברים. זאת טעות לחשוב שמישהו צריך לדאוג לחיים שלכם. קחו יוזמה ואל תחכו להצעות שיזרמו אליכם רק כדי שתוכלו לסרב. זה הזמן להתמקד בעניינים העוסקים במימוש העצמי שלכם, ולהניח לאחרים לדאוג לעצמם.

מאבק כוח סמוי יוצא אל פני השטח. מערכת יחסים מורכבת דורשת יעוץ. אל תתיימרו להיכנס לתפקיד שגדול עליכם, למרות שאולי אתם יכולים לעזור במידה מסוימת. עדיף לא להתערב כדי לא לפתח תלות שאינה במקומה. סמנו מטרה והסתערו עליה, הגלים שנוצרים – הם אלה אשר יביאו לכם את ההצלחה. מישהו מפריח הצהרה דרמטית שמותירה אתכם מופתעים. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם מגיבים.


יכולת הביטוי העצמי הולכת ומשתפרת. אנשים מגיבים בהתאם ודברים מתחילים לזוז. רוב הזמן אתם עסוקים במחשבות לגבי עתידכם המקצועי. אתם זקוקים להרבה תמיכה ותקבלו אותה, אם רק תבקשו. אל תיבהלו מתחושת האחריות. אתם יכולים להתמודד יפה מאוד. דברים שחלמתם עליהם מזמן עומדים להסתדר. אנרגיה קוסמית מסמלת התחדשות ושינוי שיתרחשו בקרוב.

מאמרים קשורים

Back to top button