הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 11.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אירוע קוסמי עלול להעיב על מהלך העניינים. תוכניות משתבשות בגלל התפתחויות לא צפויות הקשורות בקרוב משפחה שזקוק לעזרתכם. תשומת לבכם והנתינה מסייעות מאוד לאותו אדם והוא מחזיר לכם בפידבק חיובי שמעלה אצלכם את מצב הרוח השפוף משהו. שמרו על איזון. יש אנשים שעלולים לנצל את טוב לבכם. הגדירו את המידה והכמות שמתאימות לכם.


אתם מרגישים מספיק חזקים כדי לדבר בגילוי לב ולשתף את בן/ת ברגשות. צפויה הצלחה בכיוון הרומנטי כתוצאה מהפתיחות. יום מתאים לתכנן חופשה או לבצע נסיעה ליעד מרוחק בחיק הטבע. תחושה של שחרור וחופש עושה לכם טוב על הלב. ספונטאניות תוביל אתכם למקומות מרתקים. צפויה הצלחה הנופלת עליכם במפתיע. הכוכבים מזרימים אליכם אנרגיות של פיוס והרמוניה. התופעה הקוסמית תתבטא גם בנתיב שבינו לבינה.

נראה שכל העולם מחפש את חברתכם. זה נעים אך גם יוצר לחץ מיותר ביום החופש היחיד שיש לכם השבוע. יש מי שמפתיע ויש מי שמאכזב. אתם צריכים להאיץ את הקצב במידה ובא לכם להשתלב בפעילות חברתית עם אנשים אחרים שלא יחכו לכם לנצח. טאקט ואיפוק הם שם המשחק להיום. צפוי הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.



יום טוב. אתם שבעי רצון ממצב הזוגיות והרומנטיקה. יש לכם תחושה שאתם שולטים בעניינים מה שמעניק המון שקט נפשי. חוסר הרצון שלכם להקשיב לאחרים נובע מצורך פנימי להתכנסות פנימה. זה בסדר. אתם זקוקים למרחב אישי גדול יותר מאחרים. אל תמהרו לשפוט את עצמכם על פי קריטריונים של אנשים אחרים. יפה לכם ככה.


אירוע קוסמי פולח את הרקיע, וזה אומר כי עליכם להאט קצת את הקצב כדי לעמוד באתגרים הרומנטיים שקבעתם לעצמכם. האמת היא שאתם מפעילים על עצמכם יותר מידי לחצים וגורמים למתח מיותר. קשה קצת לשמור על ריכוז ומיקוד בעיקר כאשר האנרגיה שלכם מתפזרת על מספר כיוונים. ובכל זאת, צפויה לכם הצלחה ופידבקים חיוביים. רעיון נועז עומד במבחן המציאות ומצליח לכם. במקביל, אל תנסו לשכנע אחרים ללכת בעקבותיכם.

יום סוער. למרות הניסיונות שלכם לשמור על שלווה והרמוניה ולהימנע מוויכוחים, אתם לא מצליחים. יש מי שמצליח בקלות יתרה להוציא אתכם מהכלים. חשוב לכם להילחם על העקרונות שלכם וכך אתם עושים, אבל ייתכן והתגובה שלכם מוגזמת מעט. לפני שאתם מגיבים- נסו להעמיד את עצמכם בצד השני, למרות שעל פני השטח אתם צודקים לחלוטין. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – יציבות, קביעות, התמסדות, שמרנות, רצינות ואחריות.


שמרו על כבודכם אך מצד שני תקפידו גם לכבד את הזולת. אל תשתמשו באנשים קרובים לכם כשעיר לעזאזל. אל תוציאו את החרדות שלכם במקומות הלא נכונים. הניסיון שלכם לכפות את רצונכם על אנשים אחרים הופך להיות מגוחך ומתפרש, בצדק, כעקשנות וטרחנות. עמדו על שלכם בשקט ובעדינות תוך כדי הצבת גבולות הוגנים לכל הצדדים. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – משפחתיות, עדינות, חום, אהבה, פינוקים, שורשים, נוסטלגיה והתרפקות.

מגיעה אליכם שמועה או מידע כללי ובו מסר לא ברור. אינכם יודעים איך להתייחס לחדשות. עליכם להתחזק ולשמור על תחושת הביטחון, אחרת יהיה לכם קשה יותר. אתם תמצאו את הדרך הנכונה בקרוב. זה יקרה על ידי תהליך של הכוונה שתקבלו מאדם מבוגר בעל דמיון וניסיון. הרקיע מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – חומריות, גשמיות, מעשיות, תכליתיות, שאפתנות והישגיות. אם אתם סופגים ביקורת שאינכם משלימים איתה, נסו להכניס את עצמכם לנעליו של הצד השני.


מישהו מבני הבית מתנהג בצורה לא טבעית ומושך את תשומת לבכם. נסו לברר בצורה דיסקרטית מה קורה ולהציע עזרה ומילת עידוד. המצב החברתי והרגשי של אותו אדם דורש שינוי בגישה. יש לכם הזדמנות של ממש לראות אצל מישהו אחר, תהליכים דומים למתרחש בחיים שלכם. דברים שרואים ממרחק מקבלים פרופורציה שונה. צפויים לכם רגעים של פינוקים ואושר, אך הכול צריך להיעשות בתוך המסגרת ועל-פי הכללים המקובלים.


חיי החברה שלכם משגשגים. בכלל, תקשורת טובה עם הסביבה מאפיינת יום זה. יש לכם תחושה פנימית מוזרה כאילו אתם יודעים מראש מה יתרחש בעתיד. אל תעמידו את העניין במבחן המציאות. רק התבוננו בסבלנות ומתוך חמלה שמה שקורה מסביב. יש לכם מספיק עניינים על הראש. התחום המיסטי יכול לחכות. אנרגיה קוסמית מסמלת אינטואיציה מפותחת המסייעת להשקעות רומנטיות.

מפגש חברתי מוצלח יתרחש בשעות הערב. אל תתלהבו יותר מידי מההצלחה וזאת כיוון שאינכם יודעים מה מניע את האנשים האחרים המעורבים. יתכן עימות עם מישהו קרוב שמנסה לעזור מעל ומעבר לדרוש. אל תחפשו סיבות להצדיק את העניין. פשוט תאמרו את מה שאתם מרגישים! אנרגיה קוסמית מסמלת הישגים לאלה מכם שהשקיעו בתחומים העוסקים בסיוע לזולת.


יום של חוסר שקט. יתכנו בעיות במערכות יחסים קרובות. קשרים שנראו לכם יציבים ומובנים מאליהם למשך תקופה מסוימת עלולים לשנות כיוון ולהיראות היום בסימן שאלה. בשעות הערב תשתנה האווירה. חברים קרובים יזמו בילוי שיתברר כחגיגה אמיתית. אם תשקיעו מעט יותר מאמצים- מצב הרוח ישתפר. אנרגיה קוסמית מסמלת הצלחה במיזם גדול שנטלתם על עצמכם.

מאמרים קשורים

Back to top button