הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 13.8

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום נהדר. קשר חדש מזרים המון אדרנלין למערכת וגם נותן לכם הזדמנות להתגבר על מצב הרוח השפוף. יש לכם הזדמנות של ממש וכדאי לעשות מאמץ עילאי כדי לא לקלקל את ההתחלה היפה שמתרחשת כאן ועכשיו. בתחום העבודה אתם שוקלים הצעה חדשה. יש לכם מספר ימים לתת תשובה. מומלץ להתייעץ עם חבר קרוב ולקבל עוד חוות דעת. לפעמים, כדאי לשחק את השוטה, כך אתם מסירים מעליכם את חשדותיהם של הסובבים אתכם. בעצם, מה איכפת לכם?


העולם הפנימי שלכם סוער עדיין אולם כלפי חוץ נראה שהדברים מתחילים להיכנס לתלם. מופעלים עליכם לחצים מכמה כיוונים וגם מאנשים קרובים שאתם סומכים עליהם. הכוונות שלהם טובות אומנם, אבל אתם חייבים לשים גבולות ברורים למי שמנסה לנהל לכם את החיים. אל תסכימו לשתף פעולה עם מניפולציות זולות מתוך רצון לרצות את הסביבה.

הקפידו על הפרטים הקטנים בכל מה שקשור לעניינים פורמאליים. אתם מתכננים להירשם ללימודים. אל תחכו, עשו זאת עוד היום. אתם מחפשים מקורות חדשים להתרגש ולהתפעל. מה שחסר לכם זה בעיקר מוטיבציה וכיוון, אך נראה שבכל זאת תבצעו את המשימה שלקחתם על עצמכם. הסבלנות משתלמת. אתם בעיצומו של תהליך קבלת החלטה. אל תהססו לבקש הבהרות בקשר שידע שינויים והפתעות. כך – לפחות – תדעו היכן אתם עומדים.



נסו לפעול בהגיון ולא מתוך רגשנות שבמיוחד היום, ממש אינה במקומה. פרינציפים ועקרונות הם לא משהו שיכול להביא להתקדמות רצויה למטרות שלכם. שינוי משמעותי צפוי במהלך היום בעקבות גילוי מידע חיובי. אתם חשים מועקה קלה בגלל חוסר יציבות. המתינו בסבלנות לפסק זמן שיתרחש במהלך סוף השבוע כדי לנוח ממחשבות מטרידות. אל תוותרו על זה! לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים "שמעה השם רנתי הקשיבה תפילתי". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.


הזמנה מפתיעה לבילוי מטריף תכניס אתכם למצב של תזזית והתלבטות לא קלה. למרות הפיתוי הטמון בעניין, אתם כלל לא בטוחים שזה מה שאתם רוצים לעשות, לפחות לא עם אותם אנשים המעורבים בעניין. אל תתנו ללחץ קבוצתי להשפיע עליכם. אם לא תלכו על זה בלב שלם, ממילא ההנאה שלכם תיפגם. שיקלו בכובד ראש. לסגולה, למזל ולברכה עלה בגורלכם הפסוק הבא מתוך ספר תהילים: "ממזרח שמש עד מבואו מהולל שם השם". כדאי להגותו שבע פעמים תוך עצימת עיניים.

יום נפלא בכל מה שקשור לקריירה. העניינים מתחילים לזוז במהירות ובכיוון הנכון. אתם זוכים לגל של פידבקים מהסביבה הקרובה והרחוקה. אנשים שלא שמעתם מהם זמן מה, יצרו קשר ויציעו הצעות שונות ומשונות. אל תתלהבו יותר מידי. שקלו כל צעד לגופו של עניין. האפשרויות שהיקום מזמן לכם הן רבות וכל מה שעליכם לעשות הוא לבחור. אל תבטלו את אישיותכם מפניו של אדם אהוב, וזאת גם אם אינכם חוששים מן התוצאות.


למרות הרצון העקרוני להתבודד ולעשות הכול בעצמכם, נראה שיהיה זה נכון אם תיעזרו באדם קרוב, שעוסק בתחום העיסוק שלכם או לפחות מבין בו. אפשרו לאחרים להתקרב ואל תפרשו מצב זה כחולשה. אנשים יראו אתכם בצורה בה תציגו את עצמכם. חוץ מזה, הגיע הזמן להשתחרר. באמת, מה איכפת לכם מה חושבים עליכם? הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת בפיתויים פיקנטיים ועסיסיים. כמו כן הוא מציע לכם להיפטר מרגשי-אשמה שמעכירים את איכות חייכם.

עליכם להשתחרר מן העבר וממטענים שאתם סוחבים אתכם שנים. ויתור אינו הודאה בכישלון ובעצם זה מה שהכי מפחיד אתכם. הגיע הזמן גם להיפרד מחפצים ישנים בבית שגורמים לעומס מיותר. פתחו דף חדש ואפשרו לעצמכם לבטא את היצירתיות הטמונה בכם. במשך התהליך אולי לא תיהנו במיוחד אבל בסופו של דבר המאמץ ישתלם. הרקיע מבשר על תקופה של פעילות וריגושים. אקשן הוא שם המשחק, יש להפסיק את ההתלבטויות ופשוט לצאת אל הדרך.


אתם מקבלים תמיכה לא צפויה מאדם לא צפוי. מנגד, אתם עלולים למצוא את עצמכם בוויכוח מול מישהו מהמשפחה הקרובה. האמת היא שדי נמאס לכם להרגיש פגועים ו'אשמים' בכל מה שלא עולה יפה. תוכלו להשתחרר ממצבים אלה אם תעבירו סמכויות ואחריות לאנשים אחרים. קחו בחשבון שהמחיר יהיה חוסר מידע ושליטה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.


רכיב קוסמי האחראי על התקשורת, משגר היבט מאתגר ומעצבן אל גזרת מזל גדי. נראה שאתם מוטרדים מרכילות ונתקפים בחששות וחרדות בקשר לעתיד. ברור לחלוטין שאתם נמצאים במצב מסובך למדי מבחינה אישית. מתן לגיטימציה מטעמו של אדם קרוב, עדיין לא אומר שאתם יכולים להתלבט עד סוף כל הדורות. מצב הרוח לא בשיאו וכמוהו גם ההרגשה הכללית. הנומרולוגיה מייחסת לכם את המספר 4 [בשותפות עם בני מזל בתולה] שהולך טוב עם בני זוג אשר צירוף אותיות שמם או ספרות תאריך לידתם מסתכם ב – 2 או 8.

התרחשות קוסמית מסייעת לכם להעניק משקל לדברים החשובים באמת, ולהתעלם משטויות. ראיה צלולה של המציאות תאפשר לכם לפעול במהירות ובדייקנות, במיוחד במקומות הקשורים לחיים המשפחתיים. פריצת דרך ושבירת מוסכמות הן אלו שיובילו אתכם להישגים משמעותיים בכל התחומים. יש לכם הרבה מאוד מה להציע אולם עליכם להיות מוכנים להתגמש ולשנות עמדות ודעות מיושנות.


סיום עימות מתמשך עם אדם אליו אתם קשורים בתחום הקריירה, מביא להקלה עצומה במצב הרוח. מצבכם הכלכלי הפכפך קמעה אולם אתם מחפשים ומוצאים דרכים להשלים את החסר. המזל מאיר לכם פנים. אדם אשר בשמו מופיעה האות אלף מנסה להתקרב. אל תעודדו מהלך זה כי בקצה הדרך בעצם לא מחכה לכם שום דבר. הקשר- סתמי. מאידך, צפויה לכם הצעה קוסמת הדורשת מכם החלטה זריזה. אל תמתינו למצב בו הצד השני יימלך בדעתו.

מאמרים קשורים

Back to top button