הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

התארגנות יעילה תעזור לכם מאוד בתחום העבודה. שם איבדתם, משום מה, את הצפון. אתם מלאים באנרגיה של יציבות. זה יום מתאים להחליט החלטות ולנקוט בדרך פעולה. בתחום האישי יש מקום לאנשים חדשים להיכנס. צאו לבלות ואל תחסמו קשרים גם אם אתם מוצאים בהם לא מעט חסרונות. הרקיע מודיע כי הינכם צפויים למאבקים ממושכים אך אתם מנצחים, בסופו של דבר.

יום מורכב. המחשבות משפיעות על המציאות- הדאגות הרבות שאתם שקועים בהן, היום באופן מיוחד, יוצרות מצבי מתח וחוזר חלילה… עליכם למצוא דרך יעילה יותר מזו שניסיתם עד היום על מנת להתמודד. הירשמו לסדנת יוגה או מדיטציה, זה יכול לשנות את המצב במידה ניכרת. נסו להשתחרר מהגישה השלילית לפחות באופן זמני ולא לדחות פתרונות על הסף. הרקיע מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.

מילת המפתח ליום זה היא איזון. חשוב שתלמדו להכניס קצת יותר מודעות גם בפעילות היומיומית האוטומטית שלכם. משום מה, נדמה לכם שלא יתכן שאתם טועים לעיתים. מה שברור הוא שמידת ההקשבה שלכם לאחרים אינה מספקת. גם בתחומים אחרים הקשורים לרומנטיקה ולקריירה יש מאבקי כוח מיותרים. שחררו את עצמכם מכבלי הצדקנות. הרקיע מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.



תחושת שינוי שוטפת אתכם. אתם צריכים להיות רגועים ולקבל את מה שקורה בשלווה כיוון שממילא אין לעצור את הדברים וגם אין סיבה לעשות זאת. אל תלחמו בבן/ת הזוג גם אם הקצב שלהם שונה משלכם. גם אם אתם חשים אי נוחות, אל תעשו שום דבר דרסטי. תנו לימים הקרובים לעבור. בהמשך צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך אינכם צריכים להסיק מכם כי אינו יכול להפוך למשמעותי ומחייב.

עצבנות מלווה אתכם לאורך כל היום. הגיע הזמן לבטא את מה שאתם מרגישים ולא להסתתר מאחורי מחסום של נימוס. מצב הרוח לא בשיאו ואולי כדאי לדחות תוכניות הכרוכות במפגש עם אנשים חדשים. זה לא ממש הזמן לנסות להרשים או ליצור הזדמנויות רומנטיות. צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.

כבר מזמן לא היה לכם יום כייפי שכזה. יש סימנים לשינוי בתחום המשפחתי. בן הזוג יוזם, מציע הצעות ובכלל מתנהג בצורה מפתיעה. אתם מחליטים לשתף פעולה. אווירה רומנטית פותחת פתח לבילוי וחוויות משותפות שעשויות להימשך לתוך הלילה. אל תחשבו על מחר! תזרמו עם זה. מאידך בקריירה, הרקיע קובע כי צריך לתכנן היטב ולהקפיד על כל פרט או בפשטות, לא לסמוך על צירופי מקרים.


צפויה ירידה במצב הרוח. יש לכם צניחה משמעותית בהתלהבות. אל תתייחסו לזה בצורה קשה כל כך. מותר שיהיו גם ימים כאלה. התמקדו בעבודה. שיחת טלפון תגרום לכם לנחת רוח. חבר שבא לבקר, מספק לכם מידע שחשוב לכם לדעת. לקחים שהפקתם מאירועים בעבר ניצבים היום לטובתכם. הימנעו מלחזור על משגה שהדיר שינה מעיניכם. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן.

אתם מנסים לסגור מעגל עם אדם כפייתי ולתפוס קצת שלווה, אולם הסערות לא נרגעות. העייפות שרודפת אתכם עלולה להחמיר עדי כדי כך שתאלצו 'לסגור' את היום מוקדם מהרגיל. תנו לעצמכם אפשרות למלא מצברים. הרקיע קובע כי צריך לנהוג בסודיות ולהפעיל שיטות מתוחכמות ומקוריות. מישהו עושה קולות של קשוח, אך הוא עשוי להתרכך ברגע בו תציגו את עמדתכם. אין לכם מפני מה לחשוש.

מניפולציה שאתם מנסים להפעיל, לא עולה יפה. אתם 'נתפסים' במצב לא נעים וקשה לכם לתרץ את ההתנהגות שנקטתם בה. מישהו מבין החברים הקרובים מאוכזב מכם לאחרונה. אולי כדאי שתבדקו את הנאמנויות שלכם ותחליטו מה אתם מוכנים לתת במערכת יחסים ספציפית. הרקיע קובע כי צריך להתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון אך לא להתעקש על עקרונות.


היום אתם מתמקדים בעיקר בתחום העבודה. הקריירה שלכם חשובה לכם מאוד ולעיתים קרובות אתם מוותרים על דברים חשובים אחרים, כדי להפגין מסירות מושלמת ולהצדיק את ההערכה שרוחשים לכם. חשוב שתוכיחו את עצמכם אך לא על חשבון הבית והמשפחה. מישהו משוכנע כי הצליח לכופף לכם את היד. לא כדאי שתריבו איתו, בקרוב הוא ייאלץ לסגת מעמדתו.

תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע צריכה להיות מנוצלת במישור הפיננסי והקרייריסטי. נסו להיות פתוחים לאנשים שחושבים אחרת מכם. עליכם לראות את התמונה השלמה ולא להתמקד בפרטים. הנכונות שלכם לעבוד בתנאים לא הולמים, היא רק קצה הקרחון שמעיד על הנטייה לוויתורים מיותרים. שינויים צפויים בקרוב. רק תנו לעצמכם צ'אנס אמיתי. עיינו במדור הצעות עבודה.

בפניכם יום עמוס, מלא דרכים חדשות ואפשרויות שנפתחות. עליכם לשמור על ערנות וזריזות כדי להגיב בזמן ולא לפספס הזדמנויות שלא בטוח שיחזרו על עצמן. גלו נחישות והתמדה ואל תחששו שמא מישהו יפרש את התנהגותכם לשלילה ההיפך הוא הנכון. הפיקו את המקסימום מהמצב החדש שנוצר. אל תהססו. קבלו החלטות במהירות! צפויה הצלחה לאלה מכם העוסקים באופנה, תמרוקים ובכלל בעסקי נשים. זה הזמן להפגין את הפן הענוג שבכם.

מאמרים קשורים

Back to top button