הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

זה צפוי להיות יום רגוע. הרקיע מעודד אתכם להשתחרר מדאגות וחרדות אשר אין להן ביסוס במציאות. הוא מתריע מפני היצמדות אל מצבי רוח הפכפכים.


הכול רגוע מדי לטעמכם אך אתם מודעים במידה מספקת כדי לא לקלקל את החלקים הטובים. הפעילו תבונה פנימית וצרו הזדמנויות לריגושים חיוביים עם אנשים קרובים לכם.

יום בו הדגש הוא על המשפחתיות וכל מה שקשור בזה. אל תתכחשו לצרכים הפנימיים שלכם. אם לא תרגישו מסופקים, לא תוכלו להתפנות רגשית לסובבים אתכם.



רגשות עזים מתעוררים בכם דווקא על רקע השקט היחסי, לאחר כמה ימים שם פעילות חברתית סוערת. בערב, אתם שוב נכנסים למצב תזזיתי המעורר צורך להרים טלפונים וליזום מפגש חברתי. לא קרה כלום. מותר לכם!


זהו יום שצפוי להיות רגוע אבל אל תפסלו על הסף שום דבר, גם אם מישהו מציע הצעות שנשמעות בהתחלה לא הגיוניות. הכול לגיטימי. בעצם- למה לא? הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם. האינטואיציה תדריך אתכם בכיוון הנכון.

אתם פופולאריים במיוחד ונראה שכול מה שאתם 'מוכרים' מתקבל בהתלהבות על ידי הסביבה. הנוסחה הקלאסית שגורסת כי יש לשכנע את הסובבים מה באמת חשוב להם- עובדת. אתם באמת מצליחים לשכנע. צפוי לכם הרבה סיפוק רוחני. ההשקפות שלכם על החיים מקבלות היום חיזוק של ממש מאדם קרוב.


יום מצוין מבחינת ההרגשה הכללית. אתם אופטימיים ומלאי מרץ בעקבות אווירה ממש טובה בבית. עם זאת, משהו בשגרה היומיומית שלכם דורש טיפול דחוף אבל אתם מתפתים לדחות את הנושא ולהתעלם. דחייה לא תגרום לשום דבר להיעלם מעצמו…

האווירה המשפחתית רגועה יותר ואתם נהנים מכל רגע. חוש ההומור המצוין שלכם עוזר לכם להתגבר על משקעי העבר ועל פגיעות בהווה. שינוי של הרגע האחרון בתוכניות לגבי הערב יפתיע לטובה.


הרגשות שלכם עולים על גדותיהם ואתם מרגישים שקשה לכם להכיל את כל מה שמתרחש סביבכם. הסבלנות תבוא לעזרתכם. אתם נמשכים לפרשנות מיסטית של אירועים שקורים לכם ולאחרים הקרובים לכם.


אתם מושפעים היום מאנרגיה הזויה והולכים לבצע צעד רב משקל רק על סמך רגשנות גרידא. אולי כדאי שתקדישו מחשבה נוספת לכל העניין ותפעילו גם שיקולים קצת יותר אובייקטיביים.

יש לכם הרגשה של התנגדות ועוינות מצד מישהו במשפחה המורחבת אבל הדבר אינו נכון. מוטב לבדוק בזהירות מה הבעיה. אולי תוכלו להטות אוזן קשבת ולעזור. הרגישות וכושר הדיבור שלכם יעזרו לכם. ההרגשה ההדדית תשתפר לאחר הבירור.


יום טוב מבחינת ההרגשה הפנימית. אתם יודעים מה מתאים לכם ויכולים לעיתים לצפות את המתרחש הרבה לפני אחרים. נצלו את הכישרון האינטואיטיבי הזה לצרכים אישיים. אל תחלקו 'מתנות' חינם למי שלא מחזיר לכם באותו מטבע.

מאמרים קשורים

Back to top button