הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 20.2

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים ונוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 7. כוכב ששמו מרס מזרים פיתויים ואנרגיה הרפתקנית אל גזרת מזל טלה. הרצון שלכם לשלוט במי שנמצא לידכם, מוצא את ביטויו בדרכים עקלקלות. אתם לא לוחצים אבל מפעילים מניפולציות. ייסורי המצפון לא יאחרו לבוא כיוון שבתוך תוככם אתם יודעים שזה ממש לא לעניין. אתם עלולים למצוא את עצמכם מעורבים בוויכוחי סרק בניסיון נואש ליצור סיבה מלאכותית לכעס שאתם חשים.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. כוכב ונוס שליטכם מתנדנד' בין אנרגיה הרמונית לבין אנרגיות מאתגרות. מה שהכי חשוב לכם להשיג היום, לעומת ימים אחרים, היא תחושה של הרגעת השטח. צפוי יום רצוף קטעים שבהם יש לכם צורך לקבל החלטות, למרות שאין לכם מספיק נתונים. נסו למנוע אכזבות על ידי דחייה של כל מה שאפשר ליום אחר, בו תהיו רגועים יותר ותוכלו להפעיל יתר שיקול דעת. אולי אפילו להתייעץ עם עוד מישהו שהינו בעל סמכות בתחום הרלוונטי.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. למרות שזה לא ממש נראה כך הרי שאתם זקוקים לזמן איכות עם… עצמכם. כדאי מאוד שתנצלו את היום הזה כדי להירגע בבית וגם כדי לסדר דברים שהוזנחו. להיות הרחק מאור הזרקורים ולהתעטף בשקט- זה בדיוק מה שדרוש לכם. האנרגיה מבוזבזת על דיבורי סרק ורכילות, מה שמותיר אפילו אתכם- תשושים. כוכב ששמו מרקורי צופן ברכה והצלחה לאלה מביניכם החולמים אהבה יציבה ובעלת תכלית כלשהי.



הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של השמש וכוכב פלוטו, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 1 ו – 8. סך הכל אין לכם סיבה להתלונן. אתם מקבלים הודעה מבשרת טובות, ייתכן מאוד מחו"ל. התפתחות חיובית בזוגיות יכולה להקפיץ הצעה למיסוד הקשר. למרות שטוב לכם, יש לכם קושי מסוים להתמסר ולזרום עם מה שקורה. חבל שאתם לא מתמקדים בהווה וממצים את מה שיש לכם. במקום זאת אתם עדיין די עסוקים בשחזור העבר. הגיע הזמן שתפנימו ש'מה שהיה – היה'.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים יופיטר ואוראנוס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 22. מצב הרוח לא בשיאו? תשמרו על עצמכם כדי שלא תושפעו יותר מידי מבחינה פיסית בגלל עניינים רגשיים. אל תתחייבו לאנשים רק בגלל שלא נעים לכם לסרב. פרופיל נמוך ליום אחד, זה בדיוק מה שאתם צריכים. מנוחה ושלווה- הן מה שנחוץ לכם בימים אלה. אל תדחו את הרמזים שגופכם מעביר לכם. מסר רוחני תקופתי רומז לכם כי אהבה העלולה לסחוף אתכם אל חופים אבודים, כמו גם על הליכה בעיניים עצומות אחר בן-הזוג.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. קשיי תקשורת ממשיכים בעיקר בתחום הזוגיות. המסקנות שאתם מגיעים אליהן אינן בהכרח נכונות. תנו מקום לאנשים אחרים לחשוב ולנהוג אחרת ממה שנראה לכם הגיוני. עלבון הוא עניין של בחירה. אז או שתעשו פרצופים כל היום או שתוכלו להתמודד עם הקשיים באמצעות שיחה בוגרת. הרקיע מייצג מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי "הליכה על חבל דק".


הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים אוראנוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 5. אתם עלולים למצוא את עצמכם בסיטואציה בה מצפה לכם פיתוי גדול במיוחד. אתם צריכים להחליט מראש איפה 'עובר הגבול' כדי לא לעשות מעשים עליהם תצטערו מאוחר יותר. אל תסכימו בשום פנים ואופן שישדלו אתכם להנאה חלקית שעליה תדרשו לשלם מאוחר יותר מחיר כבד. הרקיע רומז כי זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים נפטון ומארס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 7 ו – 9. יום מרגש. אתם מגלים מידע חשוב שגורם לכם לדפיקות לב. אולי נוח לכם יותר להתעלם מעובדות ולהמשיך להתנהל כאילו לא קרה כלום. קחו את הזמן אבל חשוב לדעת שבסופו של דבר תצטרכו לעשות דין וחשבון עם עצמכם ועם הנוגעים בדבר. אתם שוקלים מספר אפשרויות פעולה אולם מתקשים להחליט. מומלץ לא לאבד שליטה ולחשוב טוב טוב! הרקיע רומז כי זו תקופה בה צורת הבילוי האופיינית והמקובלת בתקופה זו הינה רוחנית בעיקרה.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים אוראנוס ונפטון, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 22 ו – 7. לפעמים נדמה לכם שאתם חיים באיזה סרט. זה לא כל כך בריא להקיף את עצמכם באנשים כל הזמן, רק כדי לא לשקוע במחשבות. מתחת לפני השטח מסתתרים הרבה רגשות שאתם פשוט לא מוכנים עדיין להתמודד איתם. אל תנסו לפתור את כל הבעיות ולפצח את כל הסודות בבת אחת, זה ייקח זמן. הרקיע רומז כי זו תקופה של פריחה לאמנים, ליוצרים ולכל אלה מכם אשר עיסוקיהם שואבים מעולם ההשראה והדמיון.


הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים ונוס ומרקורי, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 6 ו – 5. החששות משתלטים עליכם. פתאום נדמה לכם שמערכת יחסים שהייתה, מבחינתכם, מושתתת על יחסי אמון וקירבה, אינה בדיוק כזאת. רגשות של חשדנות מעכירים את האווירה. התנהגות של בן/ת זוג מוזרה ומעוררת בכם מחשבות המתייחסות גם לכיוון רטרואקטיבי. אל תתנו לתחושת חוסר האונים לגרום לכם להגיע להחלטות שאינן מבוססות על עובדות- החיפזון מן השטן. הרקיע רומז כי זו תקופה בה היחסים הרומנטיים אמורים לסוב סביב טיולים, בילויים וקשרים ידידותיים ולא מחייבים.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הכוכבים מארס וסטורן, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 9 ו – 4. אתם מופתעים כאשר מישהו שסמכתם עליו מתנהג בצורה מבישה. נראה שאין לכם מנוס אלא להגיע לעימות פרונטאלי עם אותו אדם. אולי הרגשות שלכם מוגזמים במידה מסוימת, אבל אין ספק שהגיע הזמן 'לפוצץ את הבועה'. התגובה שלכם צריכה להיות חריפה במידה מספקת כדי שהיחסים יסתיימו לגמרי או הבטחה מפורשת שסיטואציה מסוג כזה לא תחזור בעתיד. הרקיע רומז כי זו תקופה המשוועת לבילויים בסביבה שופעת הדר, חן ומותרות.

הרקיע מערבל את האנרגיות שלכם יחד עם אלה של הירח וכוכב מארס, ומחולל תנודות נומרולוגיות המשגרות אתכם אל אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 2 ו – 9. קשה לכם קצת ואתם זקוקים למישהו שידרבן אתכם לעשייה. היום אין לכם יותר מידי אנרגיה ולא נורא אם תשמרו על פרופיל נמוך ותשאירו משהו לסוף השבוע. למרבה הפליאה, דווקא פסק הזמן שתיקחו במהלך היום עשוי להפוך את הקערה על פיה. יתכן מאוד שבשעות הערב תחושו צורך לצאת לבילוי. מסר רוחני רומז לכם כי הכנות הינה בראש ובראשונה מצב פנימי. זה הדובר בכנות יזכה בהיענות לא הודות לקולו הרם, אלא בזכות העומק אשר יש לו להציע.

מאמרים קשורים

Back to top button