הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מגמה חיובית מסתמנת היום בתחום הביתי. אתם מתקדמים ומצליחים להגשים חלק ניכר מהמטלות שלכם. חלקן יומיומיות וחלקן הם דברים שתכננתם מזה זמן רב. אתם נהנים מתחושת סיפוק שנגרמת על ידי שיתוף פעולה של בני המשפחה. נצלו את רגעי החסד להנאה וללמידה. הרקיע מודיע כי לימודים עשויים להמריץ את המחשבה ולהיטיב את המצב הכספי.


היום צפויות תקלות הקשורות לנסיעה ולמעבר ממקום למקום. אל תהססו לגלות את רגשותיכם לבן המין השני. כנות היא הבסיס לכל קשר, במיוחד למי שרוצה שהמערכת תאריך ימים. יש לכם נטייה להגזים בצורה פראית ולהוציא כל התרחשות מכלל פרופורציה. הרקיע מודיע כי מצב רוחכם משתפר בעקבות שינוי בדרך שבחרתם. התלבטויותיכם בנוגע להתמחות מקצועית, צריכות להביא בחשבון אפיקים שניתן לגלגל בהם כסף.

יום חיובי. אתם עושים חשבון נפש נוקב עם עצמכם אך הבעיה היא שאתם מחמירים יותר מידי. אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם בגלל יוזמה שאתם נוקטים. במקום לקחת את העניינים בקלילות ולהגביר את ההערכה העצמית, אתם נוטים לביקורת ולמציאת ליקויים ב'ביצוע'. חבל על בזבוז האנרגיה. נסו לשנות את הדפוס. הרקיע קובע כי ניחנתם בכוחות ריפוי על טבעיים וכי עליכם לעשות בהם שימוש.



כבר מזמן לא היה לכם יום כייפי שכזה. יש סימנים לשינוי בתחום המשפחתי. בן/ת הזוג יוזם, מציע הצעות ובכלל מתנהג בצורה מפתיעה. אתם מחליטים לשתף פעולה. אווירה רומנטית פותחת פתח לבילוי ולחוויות משותפות שעשויות להימשך לתוך הלילה. אל תחשבו על מחר! תזרמו עם זה. לא די באיפוק שאתם מגלים כלפי אדם שמתגרה בכם. כדאי לכם לנסות ללבן איתו את הסיבה להתנהגותו.


זרימה של אנרגיה חדשה מהווה תמריץ להמשיך בכיוון בו כבר התחלתם. אתם יוצאים לבלות בימים אלה הרבה יותר מאשר עשיתם בחודשים האחרונים. חשוב מאוד להרחיב את המעגל החברתי ולא להגביל את עצמכם לפעילות שגרתית שכוללת עבודה ופעילות בבית בלבד. צאו מהבית- בכל מחיר. הרקיע קובע כי עליכם לסמוך על הקול הפנימי שלכם בדרך אל ההצלחה.


מפגש אינטימי מוליד הבנות חדשות. קשר רומנטי הולך ומעמיק למרות ההסתייגויות שלכם. ענייני כספים מעסיקים אתכם ולמרות שאתם מודאגים, אתם עדיין מבזבזים יותר מידי. אם אתם מרגישים שזה פשוט חזק מכם, שקלו לקבל עזרה מקצועית. חבל להסתבך כספית רק בגלל שנתקפתם בצורך בלתי נשלט לרכוש עוד כמה רכישות שנחיצותן מוטלת בספק. זכרו כי זוגיות היא תופעה מופלאה, אך אינה באה להחליף את שיקול דעתכם העצמאי: אל תניחו לאיש לכבול את ידיכם.


אתם יכולים לבחור בין ללכת על כל הקופה או לא לנסות בכלל. האפשרויות שלכם רבות אבל אף אחד לא יכול להחליט במקומכם וגם לא לבצע את הפעילות הדרושה כדי להוות חלק אינטגראלי מחיי החברה סביבכם. הקפידו לאזן בין הצד הנשי לצד הגברי. אם קשה לכם- השתמשו בתמיכה של חברים. לקחים שהפקתם מאירועים בעבר ניצבים היום לטובתכם. הימנעו מלחזור על משגה שהדיר שינה מעיניכם.

ההתמודדות עם הקשיים היומיומיים מתישה אתכם ואתם מחכים בקוצר רוח לסוף השבוע כדי להחליף אווירה ולהתארגן מחדש. לאט לאט תלמדו להתגבר על הפחדים שבהווה שבעיקר משתקים אתכם. תכננו בקפידה את המהלכים העתידיים שלכם תוך כדי הערכת הסיכונים. אם תהיה לכם תוכנית מובנית, זה בהחלט יוריד את מפלס החרדה. הרקיע מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.


רומן חדש בפתח, תנו לעצמכם ליהנות ואל תלחיצו למרות שאתם קצרי רוח בימים אלה. אם תפעלו בקצב מתון – תשיגו יותר. עדיין אין לכם מספיק מידע וניסיון בזמן אמת, כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות ואל תתכננו תוכניות התלויות גם בצד השני, עדיף כך מאשר להתאכזב. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.


מסר מפתיע על הבוקר עושה לכם את היום. מצד שני, לא משהו שכדאי לכם לדסקס עם הסובבים אתכם. אתם מתחזקים ומרגישים טוב יותר. מצב הרוח מרומם ואתם מצליחים להשיג תחושה של שליטה. התפכחות מאשליה שליוותה אתכם זמן מה, כרוכה באכזבה קלה אבל אתם מתגברים מהר מאוד ומצליחים למצוא את הצד הטוב שבעניין. המשיכו לטפח את האופטימיות.

אתם נתקפים פרץ של נחישות ורכושנות, מה שעלול בהחלט לגרום לעימות. הגישה שלכם כלפי אדם קרוב, היא של התנשאות וצדקנות ולכן, לא פלא שהמילים שלכם פוגעות ומעליבות. נסו לנהוג באיפוק ולרסן את התגובות שלכם. היום יותר מתמיד חשוב למצוא דרכים חילופיות לפרק את רגשות התסכול. מתנהל משא ומתן בו קלף מנצח משפר את יכולת המיקוח שלכם. נראה כי הצד השני לא הביא זאת בחשבון.


יחסים נפלאים נרקמים בין השמש לבינכם. היום תחוו שביעות רצון מהישגים בתחום הקריירה. כשאתם עסוקים באתגרים חדשים ואוספים את כל המידע הרלוונטי, אתם מרגישים טוב מתמיד. זה לא קל, אבל כשאתם מתרכזים, המשימות הגדולות ביותר הופכות להיות אפשריות. יחד עם זאת-אל תזניחו את התחום החברתי. אדם שנפגע מכם עלול להפנות כלפיכם כתף קרה. הוא לא עושה לכם הצגות אלא ממש נעלב.

מאמרים קשורים

Back to top button