הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 2.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בעיקרון יום מקסים. השגתם את הדברים החשובים לכם באמת, ועכשיו מה שנשאר לכם זה ליהנות ולשמר את הקיים. המערכת הזוגית מתייצבת ועליכם לעמוד על המשמר כדי שלא לגלוש לשגרה על כל מה שכרוך בה. בעבודה המצב משביע רצון גם כן ובסך הכול יש לכם את כל הסיבות להיות מרוצים. אנרגיה קוסמית רומזת על ישות עליונה השומרת עליכם מכל רע.


אדם שהתרשם מכם לטובה רוצה להעניק לכם יתרון על פני אחרים, אך נראה כי גורם שלישי המוכר לכם מעכב בעדו. עדיף שתניחו לעניין זה עד להודעה חדשה. אין זה עיתוי מתאים להחלטות סופיות בשום תחום. קרוב לוודאי שממילא תשנו את דעתכם בעתיד. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך להקשיב לקול הפנימי שלכם.

נראה כי הצלחתם להשתחרר מהמועקה ואתם הולכים לחגוג ובגדול. יש לכם כמה רעיונות חדשים ומקוריים שהחלטתם לבצע בהקדם. התחושה של פתרונות אפשריים למה שמציק לכם כבר זמן רב, מעלה את מפלס מצב הרוח. העיקר הוא שתמשיכו במומנטום ולא תתייאשו מהר. הדרך ארוכה! מתאים לכם לצאת לבלות עם חברים. אל תוותרו על כך!



בקושי אתם מרגישים את כל הטוב שסביבכם וחבל. קשה לכם להציב גבולות. התקף של חריצות גורם לכם לעבוד קשה במקום לנוח ולתת לעצמכם צ'אנס של ממש להתאושש. המחויבויות שיש לכם כלפי המשפחה גורמות לכם לייסורי מצפון. העניין הוא שיש להבדיל בין אגואיזם צרוף ובין וויתור מוחלט על הצרכים האישיים. אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.


כדאי לפעמים לרענן את הדעות הישנות שלכם בנושאים יומיומיים. אין אלה עניינים עקרוניים. אין טעם להסתכסך עם בני הבית ולהוציא כל כך הרבה אנרגיה שלילית. ידידות חדשה ומפתיעה מתפתחת עם מישהו שבשמו מופיעה האות חית, למרות שהרושם הראשוני אינו חיובי במיוחד. הפנימו את הרעיון לפיו הארה רוחנית פירושה לא להיות אדישים לגורלם של זרים, ולא להעדיף את טובתם של קרובים.

אתם באמת יכולים להיות מאוד גאים בעצמכם. אתם מגישים עזרה למישהו שפונה אליכם ומסייעים לאותו אדם במידה רבה. הנתינה והעידוד שהענקתם חוזרים אליכם בגדול מכיוון לא צפוי. אתם מרגישים סיפוק ומצב הרוח עולה לשמיים. אנשים מתייחסים אליכם באהדה רבה. קבלו בכיף את שפע האהבה, מגיע אליכם. ייתכן שאתם חושדים לשווא באדם נקי כפיים, כדאי שתתנו לו סיכוי להוכיח את כוונותיו.


אתם עסוקים למדי ואין לכם יותר מידי זמן לחקור לעומק, אבל יש לכם הרגשה שמשהו קורה מאחורי הגב שלכם. תחושת האי נוחות תיגמר בימים הקרובים וכדאי לבדוק האם אתם שוקעים בדמיונות או שבאמת יש משהו שמתרחש ואינכם מודעים לו. שימו עין טובה על בני מזל טלה. אתם מלאים תוכניות כרימון, אך הגיע הזמן לעבור משלב החלומות אל שלב המעשים.

אתם מבלים יום נחמד עם אנשים שאתם ממש אוהבים. מצב הרוח משופר במיוחד ושוב, בפעם המי יודע כמה אתם מגיעים למסקנה שעליכם להקפיד באופן מיוחד על בחירת הסביבה החברתית שלכם. צפויה השתתפות בכמה אירועים גדולים למדי אליהם תוזמנו בימים הקרובים. אם אתם מתקשים בקבלת החלטות משמעותיות, שלבו גוונים צהובים בלבושכם.


האמת שבא לכם לנוח אבל פשוט 'אין מצב'. אתם מצליחים להתאושש הודות לביקור פתע של מישהו שאתם מאוד אוהבים. אתם מצליחים לגשר בין הרצונות המנוגדים של כמה מבני המשפחה וזה עושה לכם טוב על הלב. אם תמשיכו בכיוון זה תגלו שיש לכם יכולות מרשימות בתחום זה, כל עוד אתם לא מעורבים באופן אישי ורגשי. חומר למחשבה- לא כן? לאלה מכם השואפים למשוך אל ביתם אנרגיות ממוזלות, מומלץ להאיר באור סגול את הכותל הדרום-מזרחי אשר בביתם.


חיי הרגש שלכם נמצאים במערבולת עדיין. חוסר הבהירות אינו תורם למצב הרוח וזאת בלשון המעטה. אתם מפצים את עצמכם על ידי קניות אינסופיות. יום טוב להתכנסות פנימית ולתכנון העתיד בכל התחומים. סיכוי טוב להחלטות חדשות ואמיצות כגון שינוי מהותי במקום העבודה שיביא בעקבותיו הצלחה גדולה. הרקיע מייצג מצבים של חסך כלשהו בכל תחום שיעלה על הדעת. הרקיע מייעץ לפעול על מנת לבטל את החסך.

תחושת שעמום קלה משתלטת עליכם היום. שגרה היא הדבר האחרון עלי אדמות שאתם רוצים או יכולים לסבול. כדי 'לחמם קצת את האווירה', אתם עלולים ליזום ויכוח או מריבה. נסו להיות חיוביים. עדיף לצאת לבילוי או לתכנן חופשה קצרצרה שתפיח רוח חיים במה שנראה כמו ערימת גחלים דועכת. הרקיע מייצג מצבים הנחשבים לנפלאים וטובים מן ההיבט המשפחתי. כמו כן הוא מבשר על הצלחתם של עסקים בתחום המשפחה.


אתם צריכים להתחזק ולדאוג קצת יותר לעצמכם. שימו את עצמכם במרכז ורק אחרי כן התייחסו לכל השאר. גם בעבודה יש מי שמנסה לנצל את מסירותכם וטוב ליבכם על מנת להעביד אתכם כמה שיותר תוך כדי פרגון יתר לאחרים. עכשיו, זה תלוי בכם. אם תגלו אסרטיביות- רק תרוויחו. – אם אינכם רווים נחת ממצבכם הנוכחי, ייתכן שהגיע הזמן לטרוק את הדלת בפני העבר – תוך כדי פתיחת דלת חדשה כלפי העתיד.

מאמרים קשורים

Back to top button