הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.7

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אנרגיה חלומית זורמת אליכם וזהו זמן מכריע בנוגע לתוכניות לימודים. אירוע אשר קשור בהיי-טק יגלגל אתכם בכיוון שלא היה בתכניותיכם. אתם שואפים לקדם את עצמכם ולהרחיב אופקים. השגרה אינה תורמת לכם, להיפך. בגלל היכולת האינטלקטואלית הגבוהה, אתם נמשכים במלוא המרץ לחקור שטחים חדשים, להתעניין כמעט בכל דבר וללמוד. חשוב למצוא את המסגרת המתאימה לכישורים שלכם.


אנרגיות טובות זורמות אליכם ואתם מסתגלים במהירות לשינויים. אל תחששו לבצע מהלך שנראה כרגע מסוכן למעמדכם בעבודה. קחו את הצ'אנס. חשוב לכם להיות הוגנים וישירים אך גם להביא לתוצאות, כך שאין שום אפשרות להתעלם ולטאטא אל מתחת לשטיח דברים שמציקים. חוש הצדק המפותח שלכם דוחף אתכם להיכנס לעימותים גם במקומות שאחרים שותקים.

זה יום נעים שמאופיין בזרימה של אנרגיות חיוביות והרמוניה. אתם צפויים לרוות נחת גם בתחום המשפחתי. תקשורת ישירה עם הסובבים תגרום לכם לתחושה של הצלחה והישגיות. בתחום הרומנטי- התפתחויות חדשות. זאת במידה ותחליטו אם אתם נשארים בקשר הקיים או מנסים ליזום משהו חדש. ההתלבטות מיותרת. אז נכון שלפעמים אתם מגלים גישה רכושנית במקצת כלפי בני הזוג, אבל לא נראה שיש להם טענות בעניין.



לא מעט הפתעות צפויות היום. בין היתר, שיחת טלפון הזויה ממכר שמתגורר רחוק. אי אפשר להתחבר לכל אחד ולכן מוטב שתתגברו על הצורך הכפייתי משהו להיות מוקפים באנשים ללא כל בררנות מצידכם. התפתחות חיובית אפשרית במישור הרומנטי אם תדעו לשחק אותה בצורה הנכונה. צפוי לכם קטע מיסטי העוסק בדברים שהשתיקה יפה להם. ייתכן שהוא רומז על פרשייה הסמויה מן העין.


יום נפלא. אתם מרגישים במיטבכם. רוח שטות נכנסת בכם ובא לכם להשתובב ולהשתולל. בהחלט שווה את המחיר גם אם יהיה מי שיחשוב שאתם מתנהגים בילדותיות. צאו לבלות בלונה פארק או בפארק שעשועים. היפתחו לילד הפנימי שבכם. צפוי לכם יום מענג במיוחד. צפויה לכם הצלחה חומרית הודות לגורמים מבחוץ. זהו יום חלומי המשפיע מטובו על כל תחומי החיים.

למרות הקשיים שאתם חווים יש לכם תחושה טובה בקשר לעצמכם ואמונה שהדברים יסתדרו. האופטימיות שלכם מביאה אתכם למחשבות על תחומי קריירה נוספים שהייתם יכולים לעסוק בהם בהצלחה לא מבוטלת. זה בהחלט הזמן להתקדם בכיוון של עיסוק חלופי. בדקו את האפשרויות ואחרי שתצברו את מרב המידע, תוכלו להגיע להחלטות. הזרימה הקוסמית מצביעה על אדם שאתם תלויים בו כלכלית.


יום שמתאפיין בחוסר מנוחה. בעבודה יש בעיות ואתם נלחמים על מעמדכם. המצב מקשה עליכם להתרכז ואתם מתמודדים עם המטלות שמצפים מכם לבצע. למרות זאת, אתם מגלים בן ברית במקום מפתיע. שמרו על ראש פתוח וגמישות מחשבתית שתוביל אתכם לכיוון חדש. הזרימה הקוסמית מצביעה על חיפוש אחר מודעות עצמית ממישור גבוה.

יוזמות שאתם מנסים להפעיל נתקלות בהתנגדות נמרצת מצד חברים וגם מצד בני משפחה. יש מי שמטיף לכם מוסר בהקשר לענייני כספים וצורת ההתנהלות הכללית שלכם. זה לא שאתם צריכים לחיות על פי תכתיבים של אחרים אבל בהחלט יש לכם מה ללמוד מאלה שיש להם ניסיון חיים עשיר יותר ושמתבקשים מידי פעם 'להציל' אתכם. האנרגיה הקוסמית מייצגת מצבים לפיהם טיפוסים מסוימים ינסו לעכב את מרוצכם אל הפסגה.


מאשימים אתכם בקטנוניות ואתם כועסים מאוד. בדקו מדוע העניין מעורר אצלכם סערת נפש גדולה כל כך. אולי אתם מתרכזים יותר מידי בפרטים הקטנים ומחשבנים חשבונות בין אנשים קרובים לכם. קחו את הזמן לתכנן את הפעולות שלכם ואל תתחייבו למה שאתם לא בטוחים שתוכלו לבצע. התרחקו מאנשים תובעניים. ברגעים מעין אלה יש לתת עדיפות לעניינים חומריים ואילו את הנושאים העוסקים ברוחניות, מומלץ להסיר מסדר היום.


האווירה בעבודה טובה ואתם מתחילים לראות אור בקצה המנהרה. עליכם לחשוב על העתיד ולא להתמקד בראיה קצרת טווח שהוכיחה לכם בעבר שאינה כדאית. בעקיפין אתם פועלים בכיוון הנכון אלא שלפעמים נראה כי הקושי שלכם נעוץ ביכולת לתפקד בקצב המקובל על אחרים. האנרגיה הקוסמית רומזת על תקופה בה החיוניות והאנרגטיות תהינה במיטבן. זו תקופה של קידום, שבחים, הישגים וניצחונות.

יום מלא אהבה בו אתם מרגישים נפלא, מוקפים באנשים דורשי טובתכם ומצליחים לבטא בצורה חיננית את הצדדים היפים באישיותכם. אתם מנסים לשפר את סביבת מגורים שלכם והדבר עולה בידכם מעל המשוער. חשוב שתשמרו על איזון, שתפו את בני המשפחה ותנו גם לאחרים לבטא את רצונותיהם. הרצון הטוב שלכם- אינו מספיק.


יש מי שמנסה לעזור לכם אבל אתם מסרבים לקבל עזרה גם כאשר אתם ממש צריכים אותה. אינכם מרגישים בטחון במקום העבודה הנוכחי אך זה עניין שקשור יותר לאישיותכם מאשר למצב האמיתי בשטח. חשוב שתלמדו להסתכל על חצי הכוס המלאה ולפרגן לעצמכם ולקרובים לכם. הנתינה שאתם נותנים לאחרים תצבע את היום בוורוד! טרם הגיע הזמן להוציא את החתול מן השק. אם תגלו עכשיו את רעיונותיכם, אנשים עלולים להתנגד להם.

מאמרים קשורים

Back to top button