הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

הנטייה שקפצה עליכם לחלום בהקיץ ולרחף בעולמות שמעל ומעבר, עלולה להיות בעוכריכם כאשר נחוצה פעולה ממוקדת ודחופה. ההתלבטות עלולה לגרום לכם לפספס הצעה שעומדת על הפרק. יום מתאים לעשות בו משהו שונה ומהנה, למען עצמכם. טיול על חוף הים או ביקור בספא על מנת לאזן את האנרגיות הפנימיות הן אפשרויות טובות. היום מומלץ לאסוף את המחשבות ולמלא את המצברים באנרגיה חדשה.


היום צפויה הפתעה בתחום החברתי. זו תגיע בעקבות פגישה עם אנשים שיקדמו אתכם לכיוון הנכון. אתם עשויים לנחול הצלחה בקשר עם מישהו מעבר לים. גם התחום האישי בפריחה. נסו להיכנס לעומק הדברים וללמוד את כל הרבדים של בן/בת הזוג ואל תסתפקו בראיה שטחית, אשר אינה מובילה לכיוונים של היכרות מעמיקה ורצינית. נראה כי אדם הפכפך עולה לכם על העצבים. הדברים יתחילו להירגע לאחר בשורה משמחת שהוא צפוי לקבל.

כוכב מרקורי השולט בכם מתמלא באנרגיות נפלאות הזורמות אליו מיסוד האוויר. הזמנות לבילויים זורמות אליכם מכמה כיוונים בבת אחת, ואתם לא ממש יודעים מה לעשות עם כול השפע הזה. היקום מאותת לכם שעליכם להפסיק עם ההתבודדות שאחדים מכם גזרו על עצמם. מפגשים עם אנשים אחרים יכולים לפתוח לכם לא מעט דלתות. אז למרות שלא ממש בא לכם, עשו מאמץ. להתלבש ו….החוצה.



יסוד המים זורם אל גזרת מזל סרטן וקובע כי זהו יום שמתאים לבילוי מחוץ לבית. לפנויים יש סיכוי מצוין להכיר מועמדים המתאימים לקשר זוגי. אצל לא מעטים מכם, גם אם הם נמצאים במערכת קבועה, הרגש הדומיננטי הוא מחנק. יש לכם צורך להתאוורר, להתרענן ולהתחדש וכמובן להיות עם אנשים חדשים. במקביל ייתכן כי תוכניות משתבשות ברגע האחרון ויתכן שאף מתבטלות. הכינו מראש תוכניות חילופיות. העיקר שאת הערב תבלו בחברה טובה.


אתם מקבלים מתנה בעלת ערך רוחני וסנטימנטאלי ממישהו קרוב לכם. המתנה מעוררת אצלכם געגוע למסגרת חברתית רחבה יותר. מצב הרוח רומנטי. בן/ת הזוג משתפים פעולה וגורמים לכם להרגיש מוגנים ואהובים מתמיד. שמרו על אווירה הרמונית ונעימה. זה נחוץ לכם כדי לתפקד במיטבכם, גם בתחום האישי וגם בחברתי. ייתכן כי מרוב עצים אינכם רואים את היער, הקשיבו לצו ליבכם והימנעו מעצות חינם.

אולי אתם מרגישים בודדים במערכה, אך היתרון הוא שאתם גם לוקחים החלטות לבד ולא מוטרדים במיוחד מה חושבים האחרים. החליטו מה עדיף לכם. שיתוף או פעולה בסגנון 'סולו'. הברירה בידכם. חשוב שתפנימו את העובדה שלמרות הצורך שחוזר ונשנה להוכיח לכל העולם שאתם נפלאים, מותר לפעמים להיות פחות ממושלמים. זה ייתן לכם תחושה של חופש לבחור והקלה אין סופית. אם אתם מודעים לעובדה שהאגו שלכם עלול להיות המלכודת הגדולה מכולן, הרי שאתם כבר עתה במצב מודעות גבוה.


אתם מוצפים ברעיונות נפלאים שנראה לכם שיכולים להוות פתרון. כשאתם מעלים את הרעיונות הגרנדיוזיים שלכם, אתם נתקלים בהתנגדות נמרצת של אנשים קרובים לכם. אלה פוסלים אותם אחד אחד בגלל חוסר מעשיות. אתם מרגישים מותקפים וכועסים. במקום להתווכח קחו עוד זמן לחשיבה. אם יש לכם אמונה כלשהי, אך החיים אינם תואמים לה – נראה שאתם מנסים לדחוס את החיים אל תוך אמונותיכם. אם אכן זה כך, היפטרו מאותה אמונה.

זיכרונות לגבי 'אקס מיתולוגי' מציפים אתכם ויש לכם גל של 'הרהורי חרטה', למרות שבעיקרון אתם שלמים עם סיום הקשר. נסו לבדוק למה זה קורה בעיתוי הנוכחי. הרי לא ביליתם את מרבית הזמן בפסגת האושר, אחרת זה לא היה נגמר. אז מה עניין ההתקף הנוסטלגי הלא ברור? הגיע הזמן לצאת למסע לחקר ההיסטוריה האישית ולסגור מעגלים כמו שצריך. אם אתם יוצאים נגד יריביכם, הניחו להם את דרך הנסיגה. אל תשפילו אותם.


היום יש לכם הרגשה חזקה שמשתלטת על כל השאר. הכי בא לכם להיות בקשר יציב וקבוע ואפילו להתמסד. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להמשיך במצב הקיים, לפחות לא מבחינת תחושות פנימיות. אחרי תקופה של מאבקים על מעמדכם, נראה ששיניתם את עמדתכם יותר מידי פעמים ומה שהיה בגדר אפשרות עד לפני זמן קצר, כבר אינו אקטואלי. המזל הטוב יבוא באופן לא צפוי, אין צורך להקשיב לעצותיהם של מי שממילא אינם יודעים דבר.


מישהו רומז כי כדאי שתפסיקו עם הקלישאות ותתחילו עם המעשים. כדי לשפר את הלך הרוחות עליכם לעשות משהו בנידון ולא רק להפריח סיסמאות לאוויר. אין צורך להרשים את היקום בפוזה של הקורבן הנצחי. צאו מהבית, קבעו עם חברים או השתלבו בכל פעילות אחרת שבא לכם. העיקר, להחזיר לעצמכם את תחושת השליטה על מה שקורה. אתם זקוקים לפרשיה רומנטית חדשה המבוססת על מניעים רגשיים, מבלי לערב בעניין מניעים תועלתניים.

ביקור אצל חברים ושיחה עם אדם חכם ומנוסה, גורמים לכם להרגיש הרבה יותר טוב לגבי עצמכם. הרצון שלכם להעניק ולתמוך נתקל בחומה של אטימות וחוסר רצון מצד קרוביכם. דווקא במקום 'זר' אתם מוצאים אוזן קשבת ויש לכם סיפוק אמיתי שיכולתם לעזור. תחושת התסכול היא זמנית. האווירה בסביבתכם הקרובה תשתפר במהלך השבוע. צפויה לכם אהבה יפה וטהורה, אל תלחצו עליה כדי להשיג יותר מזה.


קושי בתקשורת גורם ללא מעט אי הבנות במהלך שעות הבוקר. אתם מתוסכלים אך מצליחים להתאושש ולא להרוס לעצמכם את כל היום. אדם אשר הכרתם ממש לאחרונה, ישמש דמות מפתח להוביל אתכם למחוזות חדשים. שתפו פעולה רק במידה המתאימה לכם ולא יותר. קחו לעצמכם מרחב אישי ואל תשכחו להקדיש זמן למנוחה. תוכלו לכבוש את העולם בעזרת סגנון מלכותי שתאמצו לעצמכם, אל תחששו לערוך לעצמכם מסע של ניצחון.

מאמרים קשורים

Back to top button