הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 10.10

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

מצב רוח לוחמני מלווה אתכם לאורך שעות הבוקר ועלול לגרום לעייפות. אתם נלחמים בביורוקרטיה וסוף סוף רואים תוצאות. מתחת לפני השטח מתרחשים הרבה דברים טובים ותובנות, ואתם לומדים שמותר להרפות לעיתים. התרפקות מעצבנת על אירועים מן העבר, עלולה להתעורר במהלך היום. יש לכם את הכוח לרפא את עצמכם. הרקיע חוזה הצלחות בנושאים אשר רב בהם הנסתר על הגלוי.


אתם שופעים רעיונות ומלאי קסם. לא פלא שאתם מצליחים לרתק כמעט את כל מי שפוגש בכם היום. נצלו את המצב כדי להשיג מטרות שדורשות כושר שכנוע מיוחד. יום נעים שיזרום בקלילות לתוך ערב מרתק ולילה סוער. בתחום הרומנטיקה צפויה הפתעה. הריגושים והפינוקים הולכים יד ביד וגורמים לכם להתבלבל. הרקיע רומז לכם על הצורך ליטול יוזמה בתחום הזוגי, ולא לבקר את התנהגותו של הצד השני.

קשיים חדשים עולים על סדר היום. אל תדאגו שלא לצורך אך מצד שני, אל תדחו את טיפול בבלגאנים שלא נראים לכם רציניים. בני מזל דגים מתאימים לכם כרגע יותר מאחרים. נצלו מצבים חדשים לטובתכם האישית וכדי לקבל החלטות. הרקיע מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר ברגעים הקרובים. אנרגיה מסתורית מעודדת אתכם להשיג הסכמים שנרקמים מאחורי הקלעים. תצטרכו לנצור סודות בליבכם. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא קשת, הנחשב למזל הרפתקן ונאור.



היום תרגישו נפלא כי אתם נמצאים על סף תקופה חדשה שדורשת הרבה אומץ ואמונה בעתיד. עליכם להגדיר בצורה מדויקת את שאיפותיכם המקצועיות והאישיות. התארגנות מחודשת ושינויים המתאימים יותר לסגנון החיים שלכם, עומדים בפתח. אל תדאגו יותר מידי. הקפידו על פעילות גופנית קבועה כגון ריקוד או הליכה ברגל. התנהגותו של אדם קרוב מותירה אתכם עם סימני שאלה. נראה כי הוא חווה תהליך שקצת קשה לו לדון בו.


אתם קצת חוששים מהעתיד אך מצד שני ברור לכם לגמרי מה אתם עומדים לעשות. מה שדרוש לכם מעבר ל'קצת' מזל היא התנהלות מבוקרת מכל הבחינות. נסחו תוכניות אישיות ועסקיות והעלו אותן על הכתב, כדי שבשעת הצורך תוכלו לרענן את הזיכרון ולדעת בדיוק מה השגתם ומה עוד יש לפניכם. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני עוקר ומשרש את הרע, תומך בטוב ומחזקו. בכך הוא נענה לרצון השמיים הטוב והמיטיב.

אירוע קוסמי מאתגר עלול להוביל לחרדות שווא. מאידך נראה כי חיי האהבה מתפתחים יפה. אומנם זה לא בדיוק מה שציפיתם אבל אין ספק שיש התקדמות משמעותית. האווירה חמה ומפרגנת. התוקפנות שהרימה ראש בתקופה האחרונה פשוט נעלמה. אתם גם מצליחים לפייס אדם שנוהג לחולל מהומות. אז נכון שהוא לא מסוכן אך למה לכם לקחת צ'אנס.


אירוע קוסמי מרנין מעלה למרומים את מפלס מצב הרוח. החיים החברתיים פורחים, מה שמקפיץ בצורה משמעותית את המורל. למדתם ליצור קשרים נעימים שלא קשורים בתלות או בכאבי לב, מה שמשאיר לכם הנאות צרופות בלבד. יש אדם שמדאיג אתכם ואתם מבלים זמן רב במחשבות המיועדות לשיפור איכות חייו ורווחתו. הסובבים אתכם עלולים למתוח ביקורת על התנהגות שאימצתם לאחרונה. תצרכו להתגבר על התנגדויות.

המפלים הקוסמיים מזרימים אליכם את האנרגיות של הכוכבים יופיטר וונוס, ומחוללים תנודות נומרולוגיות המחברות אתכם עם אנשים ומקומות המושפעים מן המספרים 3 ו – 6. בהשפעתו של הרקיע על כוכב פלוטו שליטכם, אתם חשים התפכחות גדולה ומצליחים לראות דברים שקודם לכן היו נסתרים מכם. סף הרגישות שלכם מאפשר פתיחה לכיוונים חדשים. בעבודה אתם מרגישים מנוצלים, בבחינת 'מזל עקרב עשה את שלו- מזל עקרב יכול ללכת'. תקופה לא הכי 'להיט' אך עדיין לא הגיע הזמן לשנות. כדאי להחזיק מעמד ולבדוק במקביל מה קורה בשטח.


חוסר מנוחה מורגש כבר משעות הבוקר המוקדמות. שיחת טלפון מעצבנת מעכירה גם היא את האווירה ואתם נוטים להתכנס בתוך עצמכם. האמת היא דווקא במקום הקוטבי לכל אלה. מומלץ לצאת החוצה ולבדוק אפשרויות נוספות לפעולה. אם קשה לכם לראות את הדברים באופן אובייקטיבי- זה הזמן לבקש עזרה ממישהו קרוב. כדי להתגבר על טיפוסים שתלטניים המעכירים את איכות חייכם, אל תהססו לשלב גוונים כחולים בבגדיכם.


מצב הרוח קליל ביותר ואתם מרוצים למדי. מפגש עליז יביא אתכם להכרה באפשרויות רומנטיות חדשות ומרגשות. היום תמצאו את עצמכם מהרהרים רבות בעתידכם. תקבלו הצעה שאינכם יכולים לסרב לה. יש לכם נטייה לראות את כל מה שקורה באור חיובי ואופטימי וטוב שכך. הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם שתחום עיסוקם כרוך בחשבונאות, כמו גם בעסקי מזון.

צורת החשיבה וההתנהגות שלכם מתפרשת על ידי אחרים כמוזרה וכלל לא מובנת. אתם שקועים בתוך עצמכם וגם לכם לא ברור לחלוטין הכיוון הרצוי לפעולה, לפחות לא בשלב זה. אל תמהרו, למרות שיש לכם אולי הרגשה שאתם עלולים לפספס את הרכבת. הלחץ עלול להרוס דברים טובים שקורים לכם בתחום הזוגי. תנו לזמן לעשות את שלו בלי לגלות רגשי רכושנות. הרקיע צופה הצלחה פיננסית לאלה מכם העוסקים במופשט וברוחני.


אתם מתוכננים לצאת לנסיעה ארוכה אולם נראה שעיכובים שונים יעצרו אתכם ברגע האחרון. אין מנוס מלהגיע למסקנה שפעילות שאינה דחופה או חיונית, מוטב לדחות למועד מאוחר יותר. אווירה נעימה בתחום הזוגי תהווה מקור לעידוד. אתם מצליחים לשפר את המורל ואפילו לצאת לבלות בשעות הלילה. הרקיע צופה הצלחות בתחומים המבוססים על היגיון ולא על אינטואיציה.

מאמרים קשורים

Back to top button