הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 19.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ום חגיגי. אתם מוזמנים לחגוג אירוע וכל היום שלכם סובב סביב זה. יום עמוס במיוחד שכדי ליהנות ממנו רצוי לתכנן אותו בצורה יסודית מהתחלה ועד הסוף. את התמיכה והחום הדרושים לכם אתם יכולים לקבל במנות גדושות מבני משפחה וחברים, רק תבקשו. שיפור בתקשורת והתחשבות בדברי הזולת יתרמו גם הם לתחושה הנעימה של כל המעורבים בדבר. הרקיע רומז לכם על הצורך ליטול יוזמה בתחום הזוגי, ולא לבקר את התנהגותו של הצד השני.


אתם מרגישים שקופים, כאילו אף אחד לא מבחין בקיומכם. ההרגשה מתסכלת במקצת במיוחד לאור העובדה שהכוונות שלכם טובות ואתם בעצם מנסים לעזור לכל העולם. השאלה היחידה היא האם אתם מתבקשים לתת עצות ולהעניק עזרה או שאתם מתנדבים לעשות זאת מרצונכם החופשי ומעבירים מסר של רצון לשליטה. תחשבו על זה. העיתוי נחשב לנפלא וטוב בכל הנוגע לענייני זוגיות, כמו גם לשותפויות למיניהן.

התחושה הנפשית שלכם אינה בשמיים. יתכן שתאלצו לבטל את התוכניות ופשוט לנוח במשך היום. עייפות רגשית משפיעה עליכם. מה שהכי מתאים לכם כרגע זה לקחת כמה ימי חופש. בכל מקרה, יום שבמהלכו כדאי לתפוס 'חלון' של כמה שעות, לכבות את הטלפון ולהירגע. כן, לבד, בלי 'קהל' ובלי שום רעשים והפרעות מהעולם החיצוני. הרקיע צופה מצב מוגן ויציב, אך גם כזה אשר יש בו פגם כלשהו שעליכם לתקנו.



יום קצת מבולבל בו מישהו שאתם סומכים עליו מאכזב. אתם אמורים לקבל דבר מה בתמורה למאמץ שהשקעתם בפרויקט מסוים. במקום תמורה הולמת אתם מקבלים 'פירורים'. אתם קצת מבולבלים ולא ממש מבינים מה בעצם קרה. במקום להתרגז ולבזבז אנרגיות, פשוט תעזבו את הסיטואציה העלובה הזאת ותמשיכו הלאה. יש סיבה לחגיגה אצלכם ואצל בני משפחתכם, מסירותכם מתחילה להניב פירות.


זה יום מתאים לחופשה או לבילוי בחיק הטבע. אתם לא ממש אוהבי לעשות דברים לבד, אך גם אם זאת הדרך היחידה לתפוס 'זמן איכות'- עשו זאת. הקשבה ללב תגלה פתרונות ודרכים יצירתיות למימוש עצמי. יום מתאים ליצירה וכול מה שקשור לביטוי המאווים הפנימיים. זה הזמן להגות ולהוציא אל הפועל מגוון של רעיונות הקשורים לחו"ל. השמש שולטת בכם והסמל שלכם הוא אריה, מלך היער, אשר מייצג תכונות של מנהיגות, אצילות, הוד, הדר, כריזמה וסמכותיות.

חוסר אונים משתלט עליכם בגלל סכסוך עתיק שבמהלכו אתם נוכחים לדעת שבעצם אין לכם שליטה. אתם יכולים לסמוך רק על עצמכם והגיע הזמן שתפנימו את העובדה הזאת ולא תצפו ליותר מידי מן הסובבים אתכם. העוצמה הפנימית תאפשר לכם לכונן מערכת יחסים חדשה המושתתת על שוויוניות וכבוד הדדי. הישג מכובד בפני עצמו. קחו אחריות על חיי הזוגיות שלכם ועשו משהו על-מנת להוציא אותם מתוך השגרה. כוכב-מרקורי שולט בכם והסמל שלכם הוא נערה צעירה ובתולה אוחזת צרור שיבולים ומייצגת תכונות כגון: טוהר, עלומים, תמימות, יצירה וניקיון.


היום קשה לכם לחשוב בצורה עקבית ומסודרת. אתם לא מרוכזים וכל מי שנמצא בסביבה מרגיש בכך. גם אתם לא ממש מבינים מה קורה בשטח. מצב הרוח קצת פסימי אבל במהלך היום תחול התאוששות. היכולת המהירה שלכם להתאושש משפיעה לטובה על החברים ובני המשפחה. זו הזדמנות לביסוס קשרים פתוחים וכנים. אל תדחו הצעות חברתיות ובלייניות, רק משום שאתם חוששים לתת צ'אנס. כוכב וונוס שולט בכם והסמל שלכם הוא מאזניים. הסמל מייצג את הנטייה שלכם לשקול דברים, מתוך כוונה ושאיפה לא לפגוע באיש.

צפויים שיבושים בתוכניות לסוף השבוע. הודעה משמחת שתגיע מעיר קרובה תגרור בעקבותיה נסיעה למקום מרתק. יש לכם הזדמנות ללמוד דברי חדשים על עצמכם ועל נושא שמעניין אתכם מאוד. מוטב לצאת בערב מהבית. אם תישארו בין ארבע קירות, שום דבר טוב לא יקרה. הרגשה האישית שלכם תהיה של דכדוך וחוסר אונים, מומלץ היום לצאת לבילוי. הגיע הזמן להפסיק להיסחף – השיגו לעצמכם מטרה חיובית והגשימו אותה.


מומלץ להקשיב קצת יותר לבן/ת הזוג. הכינו הסבר טוב, עוד לפני שיתפתח עימות לגבי משהו שהתבקשתם לעשות ונדחה כבר זמן רב. ההסתגרות והעוינות שלכם מרחיקות מכם את הקרובים לכם ביותר. תקשורת משופרת יכולה לעזור במקרים מסוימים. במקרים אחרים- פשוט עדיף לומר לא. היבט קוסמי מסתורי מעודד קשרים רציניים וקבועים. צירוף מקרים מוביל אל שיחה שעשויה להתפתח להבזק רומנטי. רק אתם תחליטו לאן לנווט את הדברים.


היום אתם נמצאים בנדנדה רגשית. מצד אחד המון אופטימיות ותחושה של חיוניות וחושניות. מצד שני, אתם מפחדים להיפגע וסוגרים את עצמכם. הצד השני עלול לפרש את התנהגותכם כחוסר התלהבות או עניין, נסו למצוא איזון. ההתלבטות אם להיכנס לקשר אינה במקומה. אם לא תנסו לא תדעו. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות מדהימות ולא שגרתיות.

יש לכם רצון לשתף את בן/ת הזוג בחוויה שעברתם אך אתם חוששים מתגובה לא מכובדת ולא מפרגנת. בדקו בזהירות את השטח על ידי העלאת נושא קרוב בדיפלומטיות המרבית. יתכן כי תוכלו להעריך את מה שעשוי לקרות בשיחה ביניכם. לנחש מראש בוודאות מלאה את מה שעתיד לקרות- אין לדעת. שקלו היטב לפני שאתם פותחים את הנושא האם כדאי לקחת סיכון. הרקיע קורא לכם לנטוש את חברתם של אלה אשר חוץ מרכילות אין בראשם דבר, אך ממליץ כי תעשו כן בדרכי שלווה ונועם.


זה יום בו יש לכם לא מעט תחושות של חוסר סיפוק. אתם מנסים 'לעורר' קשר שקשה לכם להתנתק ממנו, אך גם אינכם נהנים מקיומו. רגשות של ריקנות ופספוס מלווים אתכם ואתם עסוקים בפנטזיות שלא קשורות למציאות בה אתם חיים. יתכן כי הפער ניתן לגישור, למרות הכול ובניגוד למה שאתם משערים. נסו ליזום פעילות משותפת לא שגרתית. הרקיע רומז כי אל לכם לבוז להצעות שאין עימן רווח גדול, אך יחד הן עשויות למלא את הכספות שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button