הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 3.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

בבית יש אווירה רגועה ואתם נהנים מכל רגע. היום צפויה לכם הפתעה. מצב הכוכבים מראה כי זהו זמן מתאים להשקיע בזוגיות ולהתגבר על הנטייה שיש לכם להוכיח את צדקתכם. השתדלו היום ליצור אווירה של הרמוניה ואינטימיות. בערב כדאי לצאת לבילוי עם חברים. פשוט תהיו שם ותיהנו בלי לנסות להיות הליצן של החבורה. צפויות התפתחויות חיוביות.


נראה כי האנרגיה שלכם לא מספיקה כדי להתמודד עם התסבוכת והקשיים שלתוכם הכנסתם את עצמכם. גם לאנשים הקרובים אליכם ביותר שאוהבים אתכם באמת, די נמאס לנוע אתכם בתוך המעגלים האין סופיים של ה'דרמה' המתמשכת. היום תמצאו את עצמכם מתלבטים לגבי המשך קשר מסוים ומשמעותי שגורם לכם ליותר עוגמת נפש מאשר- נחת רוח.

הבריאות הרגשית שלכם תלויה ביכולת שלכם להכיל מצבים ועמדות של אנשים שאינם עולים בקנה אחד עם הדעות הפרטיות שלכם. דווקא כשנדמה לכם שאתם פשוט לא מסוגלים יותר, מתגלה עוצמה פנימית מרשימה וטוב לב כמעט ללא גבולות. יש לכם את הכוח לעשות זאת ואתם אפילו לא צריכים להתאמץ. רק לשנות קצת את זווית הראיה. אם החלטתם להביס את יריביכם, יהיה עליכם להפעיל שיטות של הסוואה, כלומר אל תחשפו את כוונותיכם בטרם עת.



אף כי יום שבת היום, אתם זוכרים כל העת כי בזכות ההשקעה והרצינות שהפגנתם בתחום הקריירה צפוי לכם קידום בקרוב. אתם לא עושים חשבונות קטנוניים ונותנים עם כל הנשמה. יש מי שראה את המאמץ המושקע, גם אם אינו מרבה בחלוקת מחמאות. בן הזוג אומר כי עליכם לגלות סבלנות. חכו להזדמנות מתאימה כדי לדחוף את עצמכם במעלה הסולם. אל תשתפו אחרים ברגשות ובתוכניות שלכם. אתם יכולים להביס את יריביכם בעזרת שימוש בהומור, אל תחששו להתבדח על חולשותיהם.


הרקיע מזרים אנרגיות טובות וממוזלות הישר אל גזרת מזל אריה. סוף סוף אתם מרגישים שהזרימה הטבעית וההרמוניה חוזרות לחייכם. במסגרת הסבלנות והרכות שנוחתות עליכם, כאילו משום מקום, אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. חשוב שתקדישו מחשבה לטווח רחוק ולא תמהרו לנתק קשרים או לפעול. דחו את הרעיונות הגדולים והיוזמה ליום אחר. יסוד האש מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי לוהט ורוקם עבורכם קשרים עם ילידי המזלות קשת, טלה ואריה כמוכם.


נקודת המזל השמימית עושה לכם טוב ומעניקה לכם שפע והצלחה. יש לכם היום הזדמנות לנסיעה ארוכה שתאפשר לכם להתאוורר וגם לבלות עם אנשים נעימים במיוחד. מנה גדושה של תשומת לב תסיט את המשקל ממחלוקת ישנה לכיוונים חיוביים. למרות שאולי העיתוי לא נראה לכם הכי מתאים, אמצו יחס של עדינות ורכות כלפי בן/ת הזוג. אל תרחיקו לכת בחפשכם פתרונות עבור אדם קרוב. הגאולה מונחת כאן, ממש מתחת לאפכם.


אתם מרחיבים את האופקים. שפע של מידע חדש זורם אליכם היום על ידי אנשים חדשים שנכנסים לחייכם. האופטימיות וחוש ההומור המפותח שלכם, יעזרו לכם להתמקם בכל מקום אליו תגיעו ולכבוש לבבות. מה שאתם מפנטזים עליו יכול להתגשם כי כמו שכוכבי המזל שלכם קובעים- העתיד נקבע על ידכם ותלוי בעיקר בנחישות שתגלו. אנרגיה קוסמית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.

הצורך שלכם באהבה חזק מתמיד ברגע זה. אין לכם שום כוונות להמשיך ולוותר על הדברים החשובים לכם ברובד הנשמה. כיוון שכך אתם 'מורידים את הכפפות' ונראה שמישהו בסביבה הקרובה הולך סוף סוף לקבל את מה שמגיע לו מזמן. בכל זאת, כדאי להתאפק ולא לתת לסערת היצרים להשתלט. אנרגיה קוסמית מעודדת ידידות, אהבה ואושר.


יום מוזר למדי עובר עליכם. אתם מצהירים שאתם בסך הכל מחפשים קצת נחת, אך נראה שהיום משתבש ודברים אינם מתפתחים על פי הציפיות. אתם צפויים ליום שמתחיל אומנם בצורה אופטימית אך מהר מאוד דועך והופך למשהו מעצבן למדי שנסחב עוד ועוד. אינכם מרוצים מעצמכם וגם לא מהתפנית שמתרחשת ביחסים האישיים. אנרגיה קוסמית צופה הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.


אתם פועלים על פי האינטואיציות ודברים מתחילים להתרחש. שלא כהרגלכם, הינכם נוקטים בקו פעולה במלוא הכוח וללא היסוסים. אתם חשים מלאי מרץ והיום, יותר מתמיד, מצליחים להוכיח את היכולות שלכם. פעילות שקשורה לחברים קרובים מעידה על הפתיחות הרגשית והאינטלקטואלית שרכשתם לאחרונה. עשייה היא ללא ספק המוטו החדש שלכם. צפויה התפייסות עם אדם שאינכם מחבבים. אז נכון שזה לא הולך להיות גן של שושנים, אבל גם זה משהו.

המון דברים נהדרים קורים לכם היום, בלי שאתם מתאמצים יותר מידי. התחום הרגשי מתחזק וגם בתחום הרומנטיקה יש סימני התאוששות. אתם במצב רוח טוב ושמחים ליצירה ולהתחדשות. גל של עוצמה פנימית מעניק לכם הזדמנויות חדשות. אל תפחדו להתמודד עם אנשים שינסו לרפות את ידיכם. מישהו רומז כי אתם קשים מדי איתו. הסבירו לו כי דרישותיכם ממנו הן כאין וכאפס לעומת דרישותיכם מעצמכם.


היום מצב הרוח לא ברומו של עולם. אתם מנסים לפתח סובלנות כלפי אנשים אחרים אולם עדיין מרגישים בידוד מסוים. בא לכם לפצות את עצמכם על התחושות הלא נעימות וזה רק מוביל ליצירת אווירה של ריחוק. כדאי להתפנות לפעילות משותפת עם בן/ת הזוג. בערב מומלץ לצאת מהבית. לא חשוב לאן, העיקר שלא תהיו לבד.

מאמרים קשורים

Back to top button