הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם זוכים במחמאה שעושה לכם את היום. נראה כי העניין אינו במילים שנאמרות אלא באדם שאומר אותן. צפויה הזדמנות לעשות עסקה טובה בתחום הנדל"ן. גלו ערנות. למידע שיגיע לאוזניכם במקרה, יש ערך כספי. אתם עובדים קשה מאוד אבל יש התקדמות בכיוון חיובי ובעיקר מבחינת המצב הכספי בבנק. יש לכם את כל ההצדקה שבעולם להרגיש אופטימיים. כל הכבוד לכושר ההישרדות. תמשיכו כך. אתם במסלול אל השפע. המזל מאיר פנים.


דפוסי החשיבה שלכם משתנים עקב דברים שאתם נחשפים אליהם במקרה. בקריירה וגם בתחום האישי, אתם צריכים להפיק לקחים מניסיון העבר ולא להתמקד על הטפל, כפי שלעיתים קרובות יש לכם נטייה לעשות. אתם מחפשים שליטה במקום תוצאות. חבל על זמנכם היקר. היום יום מתאים לניצול הכישרונות הטבעיים לכיוון עשיית רווחים. אתם שומעים מילים חמות מאדם שמעריץ אתכם. צניעות היא תכונה נעלה אך היום כדאי שתדלגו עליה.

פריצת דרך בעבודה גורמת לכם להרגיש נפלא, צפוי גם גמול כספי אשר יגיע בשלב מאוחר יותר. בתחום האישי עדיין יש הרבה עבודה. אתם לא ממש ברורים עם עצמכם ולכן המסר שאתם משדרים גורם לאחרים להבין אתכם בצורה מעוותת. הפיקו לקחים ובצעו את השינוי הדרוש. בפועל, אתם יודעים בדיוק מה צריך לעשות ופשוט דוחים את הקץ.



מצב הכוכבים מראה כי תקבלו הצעה מעניינת בתחום העבודה. יש כאן הזדמנות אמיתית להגדיל את ההכנסה ולגלוש לתחומי עניין חדשים. בדקו כל עניין לגופו ואל תשכחו לקרוא היטב את האותיות הקטנות לפני חתימה על מסמכים. העניין שלכם באנשים מרתקים גורם לכם לעשות שטויות. תחום הזוגיות מדשדש עדיין אבל המצב קרוב לשינוי. יש מי שינסה לצנן את התלהבותכם מאדם כלשהו. נראה כי יש לו מניעים לא לגמרי טהורים ואובייקטיביים.


בתחום הביתי צפויה בעיה מסוימת הקשורה למישהו שעושה שטויות. העניין מטריד אתכם כבר זמן מה, אולם- אל תדאגו יותר מידי. הכול ייפתר בצורה קלה ומשביעת רצון, יותר ממה שיכולתם לקוות בחלומות הוורודים ביותר שלכם. אתם משקיעים את מרבית האנרגיה והזמן הפנוי בקשר הזוגי וזוכים לפידבקים נהדרים. התנהגותו של אדם קרוב עלולה לעורר את כעסכם. אין סיבה לתמוך בו אך גם לא הגיוני לריב איתו.


המסירות שלכם לבני הבית גובלת לעיתים בוויתור על הרצונות והשאיפות הפרטיות שלכם. כדאי לעשות סדר בדברים ולהציב גבולות גם כלפי אנשים קרובים ואהובים. עליכם לנקוט עמדה ברורה ולא לסגת מול לחצים ומניפולציות. בעבודה אתם זוכים להערכה והצלחה כספית. צפויה פגישה שידעה לא מעט דחיות ועיכובים. בדרך מוזרה נראה כי השיבושים אף ייטיבו עימכם.


זהו יום של סגירת מעגלים. התוקפנות והמתח יורדים ויש לכם תחושה של פיוס עם הסביבה ואופטימיות לגבי התרחשויות עתידיות. שיפור המעמד החברתי שלכם תורם גם הוא למורל הגבוה. יום מתאים ליצירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום הרוחני. הרבה תנועה ונסיעות ובילוי עם אנשים במסגרות שונות ומגוונות. הרקיע קובע כי האהבה ממתינה לכם בהישג יד, אך אם התכוונתם לבצע השקעה פיננסית – כדאי שתתייעצו עם מומחה.

הדימוי עצמי שלכם משתפר אחרי שעבדתם קשה מאוד על הנושא. מגיעה לכם טפיחה על השכם. אין ספק. זה הזמן לפצוח בקריירה חדשה, גם אם בתחילה זה יהיה במקביל לדברים קודמים שאתם עסוקים בהם. אל תפחדו להתחייב. מישהו רוצה לתת לכם הזדמנות של ממש על סמך הרושם המצוין שעשיתם. אל תדחו על הסף. קחו בחשבון כי לפעמים אין לפסול היצמדות אל הקיים, בעיקר אם שאר ההצעות מדיפות ניחוח הרפתקני.


זהו יום של הסתכלות פנימה והתמודדות עם בני משפחה. במהלך היום תגלו שאתם דורשים מעצמכם דברים רבים מידי ללא הצדקה. אחרים תלויים בכם ואתם מרגישים מחויבות כלפיהם. יחד עם זאת אל 'תשכחו' לנשום. אל תפחדו לחפש תמיכה אצל הקרובים אליכם. אתם לא נמצאים כאן רק על מנת לתת. נראה שאתם כה עסוקים בתכנונים ובתוכניות, עד שאין לכם די זמן להוציאם אל הפועל.


אתם מרגישים קצת תקועים ומחליטים לקחת את עצמכם בידיים ולפעול. עודף כישרון וחדות מחשבה, תכונות חיוביות ומבוקשות לכשעצמן- מסבכות לכם את החיים, אך הסיכויים שמישהו יבצע מהלך נסתר ויצליח לעבוד עליכם- קלושים. קחו את מה שקורה סביבכם באופן פילוסופי ולא אישי. רק כך יגיע שיפור במורל. דבר מה שעשיתם מזכה אתכם בתמיכתם של האנשים הנכונים. זו הזדמנות פז לדון במשרה שאתם מעוניינים בה.

אירוע שיתרחש היום יגרום לכם להיות שותפים במהלך שלא תכננתם. זה הזמן לפתח אסרטיביות ולהעמיד אנשים מסוימים, גם אם הם בני משפחה קרובים- במקומם. אתם בתקופה טובה למימוש הפוטנציאל היצירתי שניחנתם בו, גם אם תצטרכו לשלבו בתחום שאינו יצירתי. אל תניחו למרחק גיאוגרפי לחצוץ ביניכם לבין אדם שאתם רוצים בו. בסיפור הזה תצטרכו לוותר על יועצים.


מגיעים אליכם מסרים סותרים מאדם מניפולטיבי שנותן לכם את ההרגשה שמנצלים אתכם. אתם חייבים לשמור על קור רוח דווקא בנסיבות המלחיצות האלה. נסו לברר מי באמת החברים הנאמנים לכם ובמי אפשר לבטוח. יש למצוא זמן לפעילות שתאפשר לכם להירגע. שיחה שחששתם מפניה מתבררת כלא מי-יודע-מה מפחידה. ייתכן כי הכול הוא רק בראש שלכם.

מאמרים קשורים

Back to top button