הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 15.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יום רומנטי. בן/ת הזוג יתעלה על עצמו ברצון לפנק ולחזר. במידה ואתם לא בקשר-צפו להפתעות נעימות… אתם מרגישים נפלא לנוכח כל תשומת הלב שמורעפת עליכם מכל הכיוונים וכמובן- נראים בהתאם. העולם נראה פתאום מקום נפלא יותר מתמיד. ככה זה כשרואים את הכול דרך משקפיים וורודים. האמת באה מבפנים, העיניים הן השער לנשמה. את האדם הרוחני אפשר לזהות על פי המבט שבעיניו.


יום בסימן עשייה. אתם בקטע של מימוש פנטזיות והתנאים בשטח מאפשרים זאת. כשאתם מתרכזים ומתכווננים לכיוונים הנכונים, כשהקסם האישי שלכם פועל והתקשורת חופשית וזורמת – שלל אפשרויות נפתחות לפניכם. מצב הרוח מרומם לנוכח מה שקורה. השילוב הנוכחי של הנסיבות מאפשר לכם לעשות התקדמות ממשית. אין צורך להתרשם ממי שמצאו לעצמם מעריצים רבים החולקים להם כבוד.

יום בו תזכו בעודף תשומת לב עד כדי תחושה של חנק. אתם בעצם לא מעוניינים להיות בתוך הסיטואציה המשפחתית, אבל מצב העניינים מאלץ אתכם להיות בקטע החברתי. כל מה שמעניין אתכם זה לנוח ולברוח קצת למקום רחוק בו תוכלו ליהנות מהשקט. עם קצת מזל תצליחו לקחת פסק זמן של כמה שעות. הפנימו את הרעיון לפיו יש לשאוף אל האושר, גם במחיר של וויתור על העושר.



אירוע חברתי רב משתתפים שמתרחש בערב, גורם לכם להתרגש ולהתכונן במהלך כל היום. תוכניות קודמות נדחקות לקרן זווית. יש מי שנפגע משינוי סדר היום ואתם, שהינכם מרוכזים יותר מידי בעצמכם- שוכחים להודיע לכל מי שצריך על מה שקורה. מצב הרוח האופטימי שלכם גורם לאחרים לסלוח לכם על חוסר ההתחשבות. אל תהפכו זאת למנהג קבוע. היו בטוחים בכוונותיו הטובות של אדם זקן ובא בימים.


התרגשות נרשמת במהלך היום בכל מה שקשור לתחום הזוגי. תנו לבני הזוג לפנק אתכם. תוכלו להחזיר להם בפעם אחרת. תלמדו לקבל ולתת בלי תנאים ובלי חשבונות. השחרור רק יעשה לכם טוב! יש מישהו במשפחה שסובל ממצבי רוח וגורם לאווירה לא רגועה. נסו להתעלם והתרכזו במה שמתרחש בחיים שלכם. חדשות טובות מגיעות אליכם באמצעות כלי התקשורת.


תחושת יציבות. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מסוגלים להשתלט על כל מה שקורה סביבכם. מצב הרוח עליז. אתם מוזמנים להשתתף באירוע יוצא דופן ונענים בחיוב. אל תתנו לאנשים חסרי דמיון לטרפד תוכניות ששקדתם עליהם מזה זמן רב. הדרך אינה קלה אבל בעזרת התמדה תוכלו לנצח, עם איזון ומיקוד במטרות. אנרגיה קוסמית מעניקה לכם עוצמה פיסית שלא ידעתם כמוה: את המרגוע תמצאו בתחום האישי והרגשי.


אתם חייבים להקפיד לצאת מהבית. נראה שכל מה שאתם עושים זה המחויבויות שלכם ולא יותר. החשש מפני אכזבה גורם לכם לרצון להסתגרות, אבל כך אתם יכולים רק להפסיד. עליכם להתגבר על המעצורים והעכבות ולהיות אמיצים יותר. דחייה אינה נעימה אולם אין פירושה – הפסד. לכן, נסו להסתכל על ההתרחשויות באופן כוללני ורחב יותר. גם אם החלטתם להסתגר עם עצמכם ולהתבודד, הניחו לאנשי הסוד שלכם לשהות בקרבת מקום.

אין לכם יותר מידי סבלנות לאנשים אחרים. אתם עלולים לגלות שפתיל קצר לא ממש תורם למערכות יחסים. עימותים עלולים להתעורר בשלב מוקדם יחסית. לקראת החלק השני של היום, הרוחות נרגעות. היכולת שלכם להכיל את המתח הפנימי משתפרת ואתם מתחילים להתנהג בצורה ראויה יותר. בני זוג יפתיעו. אם אתם חשים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתיפטרו מכל אלה באמצעותו של גורם שלישי.


הפתרון שאתם מחפשים טמון אצלכם. אין לכם מה להתרוצץ ולחפש עצות חכמות אצל אחרים. הרי רק אתם יודעים את כל הנתונים. בעניין אהבה, אדם אליו אתם משתוקקים, משחק משחקים כפולים. אל תמסרו את הלב לידיים לא ראויות. השתתפות במפגשים חברתיים במסגרות התואמות את מצבכם המשפחתי והכללי, תתרום הרבה לשיפור המצב. נראה כי אנרגיה סודית אופפת את מעשיכם, כולל אלה הקשורים ביחסים שבינו לבינה.


קצת נרגעתם והיום הזה עובר עליכם בתחושה משופרת יחסית. אתם עסוקים בשינוי שעובר עליהם ומודעים היטב לצורך למצוא דרכים חדשות לתפקד. לא קל לכם לשנות את השגרה אבל אתם הרבה יותר ממוקדים ומפוקסים וברור לכם לגמרי מה נדרש מכם כדי להתקדם. התהליך שאתם עוברים ילך ויעשה קל יותר בהדרגה, אם כי יידרש מכם מאמץ לדבוק במטרות. ייתכן כי אתם מפריזים בדאגותיכם העוסקות בביטחון כלכלי.

פגישה עם אדם חכם ומשכיל מאוד משאירה אתכם פעורי פה מהתפעלות. אתם מרגישים את המגבלות שלכם ומבינים שעוד יש לכם הרבה מאוד ללמוד. נושאי השיחה מובילים אתכם לכיוונים חדשים ולתחומים שלא חשבתם עליהם בעבר. הרעיון שמנקר בראשכם כבר זמן רב ללמוד משהו חדש, הופך לכלל החלטה ברורה ודחופה. לבדוק ולבצע זה טוב אך לא בחיפזון רב מידי. זה הזמן לבחון את פירות השקעותיכם, וזאת בין אם מדובר בכסף וברכוש ובין אם בהשקעות בבני אנוש.


קוצר רוח, חוסר סבלנות וסובלנות מאפיינים את היום הזה מתחילתו ועד סופו. אתם מבעבעים מבפנים וממש רוצים שמישהו ישים לב ויזרוק מילה טובה. זה לא קורה עד השעות המאוחרות יותר. חשוב שתיקחו לעצמכם את הזמן לפעילות שממנה אתם נהנים במיוחד, כמו בילוי בחדר כושר או שחיה. ידיעה שציפיתם לה נמסרת לכם כלאחר יד. בסיפור הזה כדאי שתתייחסו לתוכן הדברים, ולא לדרך בה הם מוצגים.

מאמרים קשורים

Back to top button