הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 22.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם עומדים לפצוח בפרויקט חדשני שיכול להעלות אתכם 'על המפה'. וודאו שכל מי שצריך לשמוע על כך- אכן ישמע. קחו לתשומת לבכם שיהיה מי שלא יתפעל מכל העניין במידה הרצויה לכם. קחו את הדברים בפרופורציה. במועד המתאים תהיה לכם הזדמנות לחשוף את הכישורים שלכם ולהציב אתכם בשורה ראשונה כמובילי דרך.


הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בחיים האישיים שלכם ולא לדאוג יותר מידי לכל מי שנמצא בסביבה ומבקש תשומת לב. יש לכם המון סבלנות לשמוע צרות של זרים ולפצוח בהגיגים פילוסופיים מחוכמים, בעוד שבתוך הבית הפרטי יש מי שפשוט 'מת' לזמן איכות איתכם אבל אתם-שמפחדים להתמודד עם קשיים, לא פנויים רגשית. אבסורד, לא? המזל הטוב מצפה לכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.

מה שמעסיק אתכם היום זה זוגיות ואהבה. לא שחסר נושאים חשובים שעומדים על הפרק. יש לכם לא מעט ספקות לגבי אנשים המצהירים שוב ושוב על דאגה כנה אולם לא שוכחים לבקש בקשות מוזרות שאינם עולות בקנה אחד עם ההצהרות הבומבסטיות. במהלך היום תהיה לכם הזדמנות לברר דבר או שניים, להשתמש במידע מוקדם ולהעמיד במקומו את מי שצריך. חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.



אתם נהנים ממצב רוח טוב, בעקבות תחושה פנימית של התחדשות. קיבלתם החלטות חשובות, מה שעוזר לכם להירגע. מה שהיה, נגמר ואתם יכולים לסמן "וי" ולהתקדם הלאה. כאן ועכשיו – זה הזמן להתחיל בדרך חדשה. עד כה התפשרתם יותר מידי, אז אל תעשו הנחות לאף אחד, גם לא לעצמכם! הגיע הזמן לשינוי ואתם ממש בשלים! בילוי ביתי לא מתאים לכם. יותר טוב לכם לצאת ו"לתפוס ראש" עם חברים.


אתם עומדים לבצע רכישה גדולה. בדקו טוב טוב לפני שאתם חותמים. אתם נוטים להאמין יותר מידי לאנשים, ולפעמים העובדה הזאת גורמת לכם לוותר על יחס הוגן כלפיכם. הפעילו שיקול דעת ואסרטיביות. יש הבדל ברור בין להיות לא נעימים ובין לומר ולדרוש את המגיע לכם. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על פופולאריות רבה. גם לכם מותר לפרוק עול ולהרגיש כמו ילדים קטנים. נראה כי רצינות וכובד ראש, לא ממש הועילו להשגת מטרותיכם או שיפרו את איכות חייכם.


הקריירה שלכם ממשיכה לגלות סימני התאוששות מעודדים והמצב בבנק מאפשר לכם להוציא כספים על קניות ופינוקים שמזמן לא פרגנתם לעצמכם. הגיע הזמן שתפנקו את עצמכם ואפילו תקנו לעצמכם מתנה סתם בשביל הכיף. למה לא? יום טוב לחגוג וליהנות מהחיים בלי יותר מידי חשבונות. להתחשב באחרים זה בהחלט חשוב אבל לא על חשבונכם.


ידידים שתומכים בכם ומעודדים אתכם במצב החדש שנוצר מהווים מקור לתחושות של אושר וסיפוק רגשי. יש לכם הזדמנות של ממש לבטא את רגשותיכם מול אוזן קשבת. חשוב שתעשו זאת ותאווררו את כל מה ששמרתם בבטן זמן רב. נושא שיחה טעון עלול להעיק על המרבים אולם הגיע הזמן לפתוח את העניין ולהבהיר אחת ולתמיד את דעתכם.

יש לפתור את הבעיות המתעוררות מהשורש ולא להסתפק בטיוח על פני השטח. למרות שאין לכם יותר מידי סבלנות, עדיף להתאפק ולדחות את הטיפול בעניינים המטרידים אתכם במקום 'לסגור עניין' בקיצורי דרך לא מספקים. אתם מרגישים שהכול אפשרי, כול עוד המעורבים בדבר ישתפו פעולה. הדבר נכון. חכו לעיתוי המתאים. אל תבטחו בגורו הקורא לכם ללכת אחריו בעיניים עצומות. שימו את מבטחכם במדריך הפוסע אחריכם ותומך בכם רק כאשר אתם מועדים.


היום יש לכם צורך עמוק להיות בתנועה. מרבית היום אתם מצליחים לתמרן את העניינים כך שתוכלו להתחמק ממטלות מעיקות. אל תוותרו על הצרכים הפנימיים שלכם לעצמאות ולביטוי עצמי. למעשה, אין בטחון מלא בשום דבר. לכן, אל תקשיבו למי שמנסה להוציא לכם את הרוח מהמפרשים. המשיכו עם החלומות שלכם! זכרו כי הטיפש אינו זה אשר עושה טעות כלשהי, אלא זה אשר חוזר עליה פעם נוספת מבלי שלמד משהו מלקחי העבר.


ייתכן כי תחושו מתח עצבנות ורגשות יתר. יתכן שתתקשו להירדם בלילה. יש לכם המון דברים לחשוב עליהם ואתם מקבלים תחושה פיסית ורגשית של סחרחורת. אל תסתערו על הפתרון הראשון שיזדמן לכם. חכו בסבלנות עד שתהיו בטוחים בצעדים שאתם נוקטים. לאמיתו של דבר, יש לכם תחושה של חוסר יציבות שעליכם להתגבר עליה לפני הכול.– אם אתם דואגים לעתיד אהוביכם, אל תרעיפו עליהם פינוקים מרדימים, הניחו להם להתייצב עצמאיים על רגליהם.

אתם חווים מתחים וחרדות מיותרים ולמרות שאתם במודעות, קשה לכם להשתחרר מהרגשות השליליים הללו. חשוב מאוד שבימים אלה תפרקו את עודף העצבנות שלכם בפעילות גופנית. הקטינו את שעות הפנאי ואת הזמן שאתם מקדישים לחשיבה מעגלית, שוב ושוב על אותן בעיות שמטרידות אתכם. בערב, כדאי לצאת לבילוי ולא להישאר לבד. אל תתייחסו לזוגיות שלכם כמובנת מאליה, אם רצונכם כי תאיר לכם פניה, מהרו להשקיע בה.


מישהו מבני המשפחה מפעיל עליכם לחץ ואתם מנסים להשתחרר בדרכים דיפלומטיות, מה שלא כול כך עוזר. יתכן שתיאלצו לנקוט בצעדים דרסטיים שיגרמו לצד השני להיעלב. חשוב לנסות לא להרחיק את מי שרוצה להתקרב, למרות שהדבר נעשה בדרך פתלתלה ומעיקה למדי. האינטואיציה שלכם חדה ופולחת כתער, אך אל תסגירו לאחרים את שהיא גילתה לכם. מישהו מותח ביקורת על התנהגותכם. לאחר שתסיימו לכעוס עליו, כדאי שתבדקו אם יש גם אמת בדבריו.

מאמרים קשורים

Back to top button