הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 25.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היבט מאתגר נוצר ברקיע והתופעה רומזת כי אתם עדיין בשלב של חיפוש עצמי בתחום הקריירה. אינכם שלמים עם המצב הנוכחי ולכן מופיע חוסר שקט. אל תחששו מוויכוחים עם אנשים בעלי השפעה בתחום זה, אולם נסו לנהוג בדיפלומטיות במסגרת תוכנית כוללת המכוונת את צעדיכם. חשובה לכם ההרגשה ששמים לב אליכם וכמובן גם האמירה אישית, לכו עם זה עד הסוף.


הגיע הזמן לדרוש חזרה כספים שאנשים חייבים לכם. הקסם האישי שלכם יפעל לטובתכם ואתם תצליחו להשיג את מה שלא יכולתם בעבר. אין הצלחה של מאה אחוז ולכן טוב תעשו אם תתכוננו לכך מראש. אל תתאכזבו אם התוצאות הן לא בהתאם לתוכנית המקורית. כול הישג הוא מכובד לעומת העבר. הביטו בעשירים. העושר אינו רכושם: הם עניים ממש כמו כל קבצן אחר. למעשה, הם הרכוש של רכושם.

שיתוף פעולה מצד הסביבה הקרובה יסייע לכם לעבור את היום הזה. אתם מרגישים מתוסכלים ואין לכם יותר מידי כוח להתמודד עם אחרים, במיוחד אלה שמפגינים כוחניות. הגמול החומרי גם כן כבר לא מהווה פיתוי מספק כדי להיכנס לעימותים. כאמור, תמיכה תגיע ממקור לא צפוי ותכריע את הכף. מסר רוחני תקופתי רומז לכם על רגשות כמוסים שחשיפתם עלולה להביך. מצד שני, נראה שאתם זקוקים לאוזן קשת על מנת לשפוך את ליבכם.



יום מטורף למדי. כל היום מתרחשים שיבושים. ככל שתבינו את העובדה שהיום אינו יום מתאים לעבוד לפי הספר, כך יהיה לכם קל יותר להתמודד. קצב האירועים קדחתני וזה יכול אפילו להיות מצחיק טיפ: רק לא למהר! הרקיע צופה מצבים לפיהם יש לבצע סובלימציה על עולם הרגשות ולנתב אותם [את הרגשות] אל אפיקים יצירתיים. אם תיקחו את הדברים בקלילות, תגלו את הילד הפנימי ותתנו לו להשתעשע.


אל תחשפו יותר מידי סודות. יש מי שמקשיב ועלול לנצל את המידע לטובתו האישית והכלכלית. אתם גם חשופים לשיטות מוזרות של ביצוע משימות מוזרות, על ידי אנשים שמתחרים בכם בתחום הקריירה. אם אתם שוקלים מעבר מגורים, חפשו מקורות מידע נוספים ורק מאוחר יותר תוכלו להגיע למסקנות מגובשות. מסר רוחני תקופתי מבשר טובות עבור אלה מכם העוסקים ברפואה אלטרנטיבית, אך מזהיר מפני ביקורתיות יתירה כלפי עצמכם.


אתם מגלים עניין בתחומים חדשים שלא הכרתם. לצורך האפשרות המאתגרת שאתם רואים בה כלי לסיפוק האינטלקטואלי שלכם, אתם מוכנים לעשות מאמץ, ולנסוע רחוק. אתם לא רוצים לסכן את הזוגיות אך לא מוכנים גם לוותר על החופש האישי. תדרשו במהלך היום להפעיל שיקול דעת ויכולת יצירתיות כדי 'לרקוד על שתי החתונות בבת אחת'. כדאי לדעת שמזל בתולה נשלט ע"י מרקורי שתכונותיו הן בין היתר: שכליות, תקשורתיות, כושר לימוד, תנועה, כשרון כתיבה, ניידות וקסם אישי.


ייתכנו קשיי תקשורת, בעיקר בתחום הזוגיות. המסקנות שאתם מגיעים אליהן אינן בהכרח נכונות. תנו מקום לאנשים אחרים לחשוב ולנהוג אחרת ממה שנראה לכם הגיוני. עלבון הוא עניין של בחירה. אז או שתעשו פרצופים כל היום, או שתוכלו להתמודד עם הקשיים באמצעות שיחה בוגרת. הרקיע צופה מצבים רגשיים סוערים שאין למעלה מהם, עד כדי "הליכה על חבל דק". מזל והצלחה צפויים לאלה מכם המבקשים לבטא עצמם במישור יצירתי ואמנותי.

אתם מתעוררים בבוקר עם צליל חדש בלב. אתם קוטפים פירות של השקעה ממושכת. התאמצתם והתעייפתם אבל יש רבים שמתייחסים אליכם עכשיו בכבוד הראוי. גמול כספי יגיע גם כן בעתיד. יוזמה רומנטית שמגיעה מצד מישהו בן מזל דגים מפתיעה אתכם מאוד. למרות שהדבר לא נראה מתאים, על פניו, כדאי לתת צ'אנס. כדאי לדעת ש מזל עקרב נשלט ע"י פלוטו שתכונותיו הן בין היתר: עומק, מסתורין, יסודיות, התחדשות, חושניות ומסתורין הגובל לעיתים במיסטיות.


מצב הרוח מעולה ואתם מרגישים כמו בחופשה, הכל יופי.. אבל ממש לא בא לכם ללכת לעבודה. יש לכם צורך לצאת למרחבים, לכייף ולהתאוורר. אז ככה, אם יש לכם אפשרות, הרי שזה יום אידיאלי לארוז סלסלת פיקניק ולצאת לחיק הטבע עם מישהו שאתם אוהבים. אם אתם חייבים להישאר בעבודה- תתארגנו לצאת בערב לבילוי רומנטי. הרקיע צופה מצבים של הלכי רוח סוערים, אך קובע כי מדובר ברגשות ולא בפעולות או מעשים של ממש. ייתכן שהוא רומז לכם לעבור מדיבורים למעשים.


יום נחמד שמתאים לפעילות ציבורית וחברתית. יש לכם המון מה להציע בתחום הזה אבל לא בא לכם להתאמץ. המסגרת החברתית חסרה לכם מאוד למרות שת'כלס, אתם די מסודרים מבחינת הזוגיות. אתם מטילים את 'העבודה השחורה' על אחרים מה שעלול לגרום לתרעומת ולמרירות. נסו להיות מעורבים יותר או -אל תצפו לתוצאות. הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להעניק לאהבה פן רשמי יותר וממוסד יותר, כמו גם הצלחה בעניינים הקשורים בממסד.

צפויה נסיעה משמעותית שבסופה תפגשו קבוצת אנשים מעניינת במיוחד. התרחשויות יוצאות דופן ישאירו אתכם עם טעם של עוד. משהו טוב קורה בתחום הקריירה. יתכן שתיאלצו לדחות כמה הצעות פחות אטרקטיביות לטובת הצעות אחרות, שוות יותר. למרבה המזל, אתם יכולים להרשות לעצמכם. צצות הזדמנויות המאפשרות לשלב בין עיסוקים רוחניים לבין רווחים חומריים. היכרויות חדשות מדשדשות בפתח וממתינות שתחליפו עתיק בטרי.


אתם כמהים לתשומת לב ויש לכם אלף ואחת דרכים להביע זאת. בני המין השני משתפים פעולה ואל תתפלאו אם תקבלו היום מספר רב במיוחד של שיחות טלפון פלוס. המציאות מפתיעה אפילו אתכם והמחוות מרגשות במיוחד. לפנויים יש מצב לאהבה, רק תשחקו אותה בצורה הנכונה. אל תנדבו יותר מידי מידע במקום שלא דרוש. מידה של מסתוריות רק תתרום. הרקיע רומז כי זו תקופה בה יש לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות ולהימנע מכל צורה של "סגירת חשבונות".

מאמרים קשורים

Back to top button