הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 14.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

הנה מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית שהוכנה על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

 יום מלא הפתעות. לפתע פתאום, אתם מרגישים כמו 'דג מחוץ למים'. אף אחד לא אמר שזה קל להתרגל לסיטואציות חדשות. מהירות ההסתגלות שלכם תיקבע את מידת ההצלחה. יש התפתחויות שמתוכן יהיה עליכם לבחור את האפשרות המתאימה לכם ביותר. בשלב זה, קשה לדעת במדויק מה באמת עומד לקרות ומה צופן העתיד. מומלץ ללכת על האופציה הבטוחה ביותר.

בסך הכול עובר עליכם יום שקט. אתם מאוד מתאמצים לא להפריע את סדר הדברים. אתם 'שבויים' בשגרה ומצב זה- נוח לכם. הנאיביות, ואמונה מוגזמת בטוב ליבם של הסובבים עלולות לגרום לכם להיראות מטופשים בעיניהם של אחרים. הנקודה החשובה היא אחרת: אל תזמינו נצלנים! שיתוף פעולה עם בני הבית יחזק אתכם במידה רבה. יהיה קשה לעשות הכול לבד, אז למה לכם?



חדשות טובות מגיעות אליכם. אתם עומדים לקבל כסף שייפול לכם כמו מהשמיים….ויסייע לעמוד בהתחייבויות קודמות. שימוש נכון והשקעה נבונה יניבו תוצאות חיוביות. נסו לא להכשיל את עצמכם פעולה חפוזה, רק בגלל שאתם מפחדים להיכשל בעתיד. שום דבר לא בורח. חכו בסבלנות. אם רק יתנו לכם חצי הזדמנות תוכלו להוכיח את עצמכם ובגדול.

 אם אפשר היה לצבוע את היום הזה בצבע  זה היה, ללא ספק- הצבע וורוד. זהו יום בו שלל אפשרויות חדשות נפתחות לפניכם ואתם מרגישים אושר פנימי. יש לכם הזדמנויות אמיתיות גם בתחום הרומנטי . עליכם להתמקד ולהגדיר את מה שאתם רוצים בצורה מדויקת, כדי שהיקום יוכל לשלוח לכם את בקשותיכם. ממש כך. התחום האישי בפריחה. המשיכו בכיוון בו אתם נוקטים. זה פשוט עובד.

 אין טעם לשחק משחקים. חבריכם תוהים וכך גם אתם לפעמים. למה אתם מרגישים צורך להעמיד פנים כאילו אתם חיים בסרט ? לאנשים הקרובים אליכם זה כבר נמאס. אם אתם זקוקים לפסק זמן או חופשה מוטב שתגידו כך במקום לשגע את כולם. אם לא תדברו, יש סיכוי רב  להתפתחות של עימות מילולי. מחמאות וחנופה אינן הדרך להשיג התקדמות, במיוחד במערכות יחסים עסקיות.

מצב הרוח משתפר ואתם מרגישים הקלה. כנראה שאתם מתחילים להירגע ולהתרגל לסדר היום העמוס. אכן, זאת  המתנה הכי טובה שתעניקו לעצמכם היום. יש נושא אחד לפחות שמטריד אתכם,הקשור למשפחה אבל אתם מתעקשים לטאטא אותו מתחת לשטיח ולא לדבר עליו. חבל! הדברים לא ייעלמו מעצמם והיה כדאי להוציא את כול הרגשות החוצה ולאוורר אותם. טיפ: תגידו את האמת ותקבלו תשובות כנות. 


 יום נעים בתחום הזוגיות. אין מקום לתלונות. בעיקרון, שוררת הרמוניה ואתם יכולים להודות שאתם מרוצים מהמצב. אל תחפשו בעיות במקום בו הן אינן קיימות. הפרטים הקטנים מכשילים אתכם. אם זאת, מומלץ לא להזניח והכנס למצב של  מובן מאליו. אתם מדחיקים את בעיותיכם, בתחום העבודה, מה שיכול להשפיע על בני המשפחה. החלטות חשובות עומדות על הפרק. אתם נקראים לנהוג בתשומת לב. 

 עדיף שתשלימו עם מה שיש. לא כול התוכניות שלכם מתגשמות והתסכול שלכם מטפס לגבהים. האופטימיות שלכם נוטה לעיתים להפוך לאובססיבית במקצת. אתם נוטים נסות שוב ושוב ובהחלט יש מקומות עליהם כבר ניתן וצריך לוותר. אם אתם לא מרגישים  מרוצים, חפשו דרכים חילופיות כדי 'לגעת באושר'. יש קשיים שאיתם צריך להתמודד. הבעיה שלכם-חוסר סבלנות. לשם כך דרושה התפכחות. 

 יום ובו התפתחויות  מבטיחות, מה שלא מפליא בכלל בעקבות הגישה המאוד חיובית שלכם שממש גורמת לאנשים להידבק אליכם ולהסכים לכול הצעה שאתם מעלים. צפוי שינוי עתידי חיובי בעבודה, גם אם זה לא נראה כך. אתם מכירים אנשים חדשים. אל תהיו כול כך פתוחים לפחות עד לאחר שתבררו לעומק מה הכוונות שלהם. תדרשו להפעיל אינטואיציה והיגיון- אך בעקרון, כדאי לתת לזה סיכוי.

 אל תבזבזו זמן ואנרגיה על כל מיני גורמים שליליים שאינם תורמים ואינם מעודדים אתכם, אלא רק משחררים אנרגיות שליליות לאוויר. אתם קמים ליום שמתחיל על רגל שמאל ותצטרכו להשקיע לא מעט כדי לטהר את האווירה. מומלץ להתרחק מעט כדי למנוע וויכוחים סתמיים. אתם יכולים רק להצטער שכך הם פני הדברים אולם חשוב לזכור שיש גם ימים כאלה אך זה לא תמיד זה ככה. 

 יש לכם דחף שמריץ אתכם היום ל…בזבוזים וגם לפעילויות מאתגרות במיוחד. אתם לא חייבים לנהל את ענייניכם באופן שגרתי ובהחלט יכולים לתמרן ולגרום ליום הזה להיות בלתי נשכח. לא יזיק לכם להרשות לעצמכם לשחרר את הרסן , בכל מה שקשור להוצאות הבית. קשה מאוד לעמוד בפיתוי אך חשוב בכול זאת לחשוב על היום שאחרי….לברר מה מפריע לכם להשתחרר ולטפל בעניין זה בצורה ממוקדת.

אתם נוטים ללכת יותר מידי עם הרגשות ופחות מידי עם ההיגיון. עם כל הכבוד, אי אפשר לשים בצד את כל המחויבות ולהפליג לעולם החלומות. שמרו את הצרכים האלה לסופי שבוע. בינתיים, היום אתם צריכים לגייס את כל המרץ שברשותכם לעניינים הקשורים בעבודה.לא ניתן לקחת הפסקה מהחיים בשלב זה-זה מה שישפר לכם את המצב רוח. 


מאמרים קשורים

Back to top button