הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 31.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש עליכם יותר מידי עומס ואתם פשוט צריכים מנוחה. חלק מהזמן הפנוי יש להקדיש לפעילות שתיתן לכם הזדמנות להיות לבד או בקבוצה תוך כדי מילוי המצברים הנפשיים. שנו את ההרגלים. לא יתכן שתשימו את עצמכם כל הזמן אחרונים ברשימה. הרקיע רומז כי השקעות מקוריות ובעלות השראה, נושאות פרי. מי שמושך בחוטים גם גוזר לעצמו קופון על חשבונכם. ייתכן, אפילו, כי הוא מנכס לעצמו את הישגיכם.

היום צפויות תקלות הקשורות לנסיעה ולמעבר ממקום למקום. אל תהססו לגלות את רגשותיכם לבן המין השני. כנות היא הבסיס לכל קשר, במיוחד למי שרוצה שהמערכת תאריך ימים. יש לכם נטייה להגזים בצורה פראית ולהוציא כל התרחשות מכלל פרופורציה. הרקיע מודיע כי מצב רוחכם משתפר בעקבות שינוי בדרך שבחרתם בה. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.

מידע שגוי שמגיע לכם גורם לכם להיגרר לוויכוחים ומריבות מיותרות. בעבודה אתם חווים תסכול וגם בני הזוג לא מבינים מה בדיוק עובר עליכם. מה שנחוץ לכם זאת עבודת מודעות וביסוס הביטחון העצמי. השינוי שישפר לכם את ההרגשה הוא פנימי. ערפול המחשבה שמאפיין את הרגשתכם היום יעלם לפנות ערב. הרקיע מזהיר מפני אי-הבנה העלולה לעורר מריבת אוהבים.



רומן חדש בפתח? תנו לעצמכם ליהנות ואל תלחיצו למרות שאתם קצרי רוח בימים אלה. אם תפעלו בקצב מתון – תשיגו יותר. עדיין אין לכם מספיק מידע וניסיון בזמן אמת, כדי להחליט החלטות. התאזרו בסבלנות ואל תתכננו תוכניות התלויות גם בצד השני. עדיף כך מאשר להתאכזב. הרקיע מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.

יש לכם הרגשה שאתם צריכים להמציא את עצמכם מהתחלה. האמת היא שמשב רוח רענן באמת יכול להיות הדבר הכי נכון עבורכם. הצטרפו לחוג חברתי חדש גם אם אתם בזוגיות. חידוש דרוש לכם והגיע הזמן לשבור את המיתוסים של 'יציבות חברתית' שממילא אינכם מאמינים בהם. הנופש שיעשה לכם את זה חייב להביא אתכם בחשבון בתוך מרכז העניינים עם מה שיותר דרמה. זה בסדר, אל תנסו לברוח מזה.

מתאים מאוד להקדיש לעצמכם קצת זמן. תתפנקו קצת, תמשכו את הזמן ותירגעו. שיחה קלה ומעניינת עם חבר קרוב תוביל אתכם למסקנות חשובות ולכיוון מפתיע. פגישה באווירה נוסטלגית תהיה הדבר הכי נעים ומרגש שקרה לכם בזמן האחרון. אתם פותחים את הלב ואת הראש. רק דברים טובים יכולים להתרחש. כוכב ששמו מרקורי מעניק לכם אנרגיות ויטאליות שכדאי לנצלן בפעילות ספורטיבית. זו בשורה טובה גם למחלימים.


הרקיע מרעיף עליכם אנרגיות לוהטות. צפויה אווירה סוערת. אחרי ש'התעוררתם', אתם מנסים להתפנות לחפש את הדרך שלכם ולמלא את הצרכים האישיים שלכם. כמובן שמתעוררת מהומה שלמה, כי אנשים רגילים שאתם עומדים לרשותם רוב הזמן. הגיע הזמן לעמוד על שלכם ולא לוותר, גם במחיר עימות. כוכב ששמו ונוס צופן ברכה והצלחה לאלה מביניכם החולמים אהבה יציבה ובעלת תכלית כלשהי.

תופעה קוסמית מבשרת על ביקורתיות יתר שאתם מסגלים לעצמכם. קניות לא הכרחיות עלולות להכביד על התקציב שלכם. עם זאת, כיוון שבכללי, המצב ישתפר מאוד, אתם יכולים להירגע. אתם צריכים להפנים כי תכנון מראש ימנע מצבי לחץ. נושא שהזנחתם זקוק לבדיקה מחודשת. אתם מרגישים הרבה יותר טוב, צאו לבלות. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור.

רומנטיקה היא בראש הרשימה. הלב יודע מה הוא רוצה אבל לא בטוח שתקבלו כבר היום את מה שבא לכם. הרגישות הגבוהה והרצון לאהוב ולהיות נאהבים, הם צד חיובי באישות שבא לידי ביטוי דרסטי היום. המציאות לא תואמת את הקצב הפנימי. יחד עם זאת, נסו להתבונן בסביבה הקרובה והיו ערים לגילויי חיבה וחיזור. הרקיע קובע כי צריך לראות את הדברים גם מנקודת המבט של הצד השני.



זרימה של אנרגיה חדשה מהווה תמריץ להמשיך בכיוון בו כבר התחלתם. בימים אלה אתם יוצאים לבלות הרבה יותר מאשר עשיתם בחודשים האחרונים. חשוב מאוד להרחיב את המעגל החברתי ולא להגביל את עצמכם לפעילות שגרתית שכוללת עבודה ופעילות בבית בלבד. צאו מהבית- בכל מחיר. הרקיע קובע כי עליכם לסמוך על הקול הפנימי שלכם בדרך אל ההצלחה.

מפגש עם אדם מרתק במיוחד מוביל אתכם למסקנות חפוזות. קחו את הזמן לחשוב ובחרו תגובה מתאימה. אל תפתחו יותר מידי ציפיות, במיוחד לא לכיוון הרומנטי. זרימה טובה של תקשורת תסייע להצלחות גם בתחום העסקי. כדאי לחפש את הדרך הקצרה ביותר לפתרון. מומלץ להתגבר על הבעיות על ידי מיקוד. זכרו כי מים עומדים עלולים להפוך למעופשים. המזל וההצלחה נמצאים בזרימה. זכרו זאת כאשר אתם עוסקים ביחסים שבינו לבינה.

אתם מרגישים לחץ המופעל עליכם בגלל נסיבות שאינן תלויות בכם. ברור לכם שלא תוכלו לשנות את מה שכרוך בהחלטות של אנשים אחרים בקשר לענייניהם הפרטיים. ובכל זאת, כנגד כול הסיכויים, אתם מנסים. חבל על המאמץ המבוזבז. במידת הצורך היעזרו בגורם שלישי כדי להירגע. זכרו כי הזוגיות אינה אמורה להיות כלוב של זהב: בני הזוג יכולים לאהוב אתכם מבלי לוותר על עצמיותם ועצמאותם.

מאמרים קשורים

Back to top button