הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 21.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

יש לכם בעיה ביורוקרטית שמטרידה אתכם. עליכם לפנות לאנשים אחראים ובעלי ההשפעה כיוון שרק הם יכולים לשנות ולהשפיע על פתרון הבעיה. שיחות עם בעלי תפקיד זוטר מהוות בזבוז זמן משווע. אין מה להילחם במערכת כולה כיוון שהעניין האישי שלכם לא מעניין יותר מידי אנשים. תדאגו לעצמכם. אל תניחו לגחמה רגעית לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב. כדאי שתמנו בלב עד עשר עוד לפני שאתם פועלים.


אתם מרגישים עצבניים ועייפים. יש גם מידה מסוימת של דאגה במכלול הרגשות השליליים שמציפים אתכם. יתכן שאתם מושפעים יותר מידי מאדם קרוב שעוטף אתכם בענן של אנרגיות שליליות ובדיבורים מייאשים. חשוב להבחין ובמקביל לדעת להתנתק. הבהירו לכל מי שנמצא סביבכם שאתם פשוט לא מעוניינים לשמוע סיפורי זוועה וחדשות רעות. נקודה.

יום תוסס. אתם מרגישים מלאי אקשן וריגושים וקשה לכם להתאפק ולחכות עד סוף השבוע שיגיע. בינתיים אתם מתכננים תוכניות ומדסקסים עם כל מי שמוכן לשמוע איך אתם הולכים להתעשר בין לילה. נסו להירגע קצת ולהוריד הילוך. חלומות ורעיונות יש לבדוק הלכה למעשה. מחר תוכלו להחליט איך בדיוק עושים את זה. אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם לזכות בהגנה ובביטחון.



יום יפה. תחושת הפסימיות חלפה ונעלמה ובמקום זה אתם מרגישים נהדר. יש סיכוי שידידות עם בן המין השני, תהפוך לרומן. תוזמנו למפגש מעניין במיוחד ותהיו מעורבים בשיחה עם אנשים בעלי עמדות מפתח שאף יוכלו לקשר אתכם למקומות אליהם שאפתם להגיע מזמן. תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.


יום מבולבל. מישהו מעביר אליכם מסרים סותרים ואתם לא יודעים להחליט מה רוצים מכם. הפיתוי לקשר גדול, אבל יש המון בעיות שצפות על פני השטח. הקושי והכאב המתעורר בפנים גורמים לכם להגיב בצורה הנוחה והבלתי מאיימת: נורא מתאים לכם להתבדח על כל דבר במקום לדבר על הקשיים ולבטא כעסים. זאת לא הדרך. יש להעדיף אנרגיות יציבות וממוסדות על-פני הרפתקאות ופיתויים.


בלגאנים, וויכוחים ועימותים יאפיינו את היום הזה. החל משעות הבוקר אתם מרגישים כאילו עברתם רעידת אדמה. בן/ת הזוג מגיבים בתוקפנות. פשרה נראית בלתי אפשרית וחוסר ההבנה רק הולך ומעמיק. אתם מוצפים רגשות אשמה מצד אחד וכעסים מצד שני. נראה שכדאי מאוד לנקוט בצעד של הפרדת כוחות עד שהרוחות יירגעו. הרבה חומר למחשבה.


סידור זמני הופך למשהו קבוע ואתם לא בטוחים מה עמדתכם בנושא. נראה שיש משהו שמפריע לכם. כוחות הפועלים מתחת לפני השטח הם לעיתים בעלי משמעות גדולה ממה שנוח להודות. אז לא מתאים לכם הקצב? שיחה כנה בה תיקחו עליכם את מלוא אחריות, תעזור לכם לצאת מהפלונטר בעיתוי הנכון בלי לגרום נזק לאחרים. הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם.

השעה כשרה לאהבה. קחו יוזמה והשתמשו בכושר היצירתיות שלכם להגשמת השאיפות. תחושה של עשייה ועוצמה פנימית באות לידי ביטוי. משוב חיובי מתקבל מאנשים סביבכם, בין אם מדובר בתחום האישי ובין אם בתחום הקריירה. היו קשובים לבני המשפחה ולחברים שזקוקים לכם. מישהו יפתיע אתכם עם מתנה. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על מכשולים שצריך להתגבר עליהם.


בסך הכול אתם רוצים לזכות בהכרה של הסובבים אתכם ולקבל כמה מילים טובות. זה לא ממש מתאפשר היום כי איכשהו יש לכם את 'הכישרון' לעלות לאחרים על העצבים. גלו התחשבות בזולת בצורה קצת יותר פעילה. טיפ להיום: התרחקו ממניפולציות ומרכילות. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על הצלחה בתחומים יצירתיים. יסוד האדמה מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי שאפתני ויוצר עבורכם קשרים עם ילידי המזלות גדי, בתולה ושור.


אתם מרגישים שאתם מהווים אטרקציה במקום העבודה. הכוח שניתן לכם עלול להפוך חיסרון. חשוב שתבהירו את עמדתכם בנוגע למה שקורה בשטח. פרויקט חדש בדרך. ההנחתות שלכם על הסובבים אתכם גורמות לתחושת תסכול. יום מתאים לשיחות נפש ובירור עמדת המעורבים. צפויה אנרגיה קוסמית הרומזת על נסיעה ממושכת. כוכב ששמו סטורן צופן ברכה והצלחה לאלה מביניכם החולמים אהבה יציבה ובעלת תכלית כלשהי.

יום מוצלח. עומס רב בעבודה אולם למרות זאת, מצב הרוח שלכם מרומם. העשייה גורמת לכם להרגיש שווים בעיני עצמכם. המחמאות והפרגון להם אתם זוכים מאחרים, גם הם מעלים לכם את הביטחון העצמי. התייחסות ברורה וחד משמעית לאירועים שונים מביאה לתוצאות מפתיעות, ומלמדת אתכם כישורי תקשורת. זכרו כי השלווה האמיתית מתחילה בכם. אין סיכוי להתרחשותו של דבר-מה טוב, כל עוד בליבכם שוכן הר געש. היפטרו מן המהומה הפנימית שלכם.


קשה לכם לתקשר עם עצמכם. יום של בלבול וחוסר שקט פנימי. אתם מוטרדים ודואגים ואינכם מסוגלים להתרכז כדי להחליט מה הכי כדאי לעשות במספר תחומים חשובים. דרושה לכם מנה גדושה של סבלנות. כמו כן, כדאי שתפעילו תחכום ודיפלומטיה זהירה. אדם אשר אתם סומכים עליו, מדבר עליכם מאחורי הגב ומעביר מידע אישי. דברו פחות! הציבו לעצמכם מטרה כלשהי. מעתה ואילך כל אשר מקדם אתכם אל המטרה הוא טוב – גם אם יש בו מן התסכול, ואילו כל אשר מרחיק אתכם מהמטרה הוא רע – גם אם יש בו מן העונג.

מאמרים קשורים

Back to top button