הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.1

מערכת אלטרנטיבלי אסטרולוגיה
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום . הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

ההיבט המוצלח שמתקיים היום בין כוכב מרס השולט בכם לבין גרמי רקיע, פותח הזדמנויות חדשות בפניכם. התהדקות של קשר ישן לכיוון רומנטי, אפשרית. יתכן שהמערכת תעבור עוד כמה תהפוכות עד שתתייצב סופית. התייחסו למהות ולא לתוצאות המידיות. השמרנות לא מתאימה במקרה הזה ואם תסתגרו בדעות הישנות שלכם- רק תפסידו. התחום הרומנטי מתפתח לכיוונים חיוביים ויש פוטנציאל של ממש למצוא זוגיות טובה. אל תפספסו.

השתתפותכם באירוע חברתי משמעותי מסמנת התחלה של דרך חדשה עבורכם. היצירתיות מתעוררת ואתם יכולים לתפוס את ההזדמנות או לתת לה להתמסמס ולהיעלם, כמו בפעמים קודמות. אל תתנו לזה לקרות. בנוגע לקשר הזוגי, גם כאן מסתמן פתח ליצירת אווירה חדשה ואפשרות לתקשורת שונה ממה שהיה בעבר. אל תתרגשו ממי שמנסה לעורר בכם רגשי אשמה. זו דרכו להתנער מן הפשלות שלו, כך הוא נוהג עם כולם.

אתם ממש זקוקים למנוחה. האווירה נעימה ואורחים שיגיעו רק יתרמו. יתכן שיעלה לדיון נושא שנוי במחלוקת. אל תכנסו לוויכוחים מיותרים עם הנוכחים. שמרו על פרופיל נמוך. אתם בהפוגה! האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים המתאימים את עצמם במהירות למצבים משתנים, משתעממים בקלות ועוברים בקלילות מתחום אחד אל אחר. ניחנתם בקסם אישי, יכולת תנועה ויכולת חשיבה לא שגרתית.


במסגרת המשפחתית אתם נהנים מאווירה טובה. מה שעוד יותר תורם לכם היא העובדה שאתם מרגישים מלאי אנרגיות ופעילים במיוחד. אתם נהנים מהזמן הפנוי שיש לכם כדי לחשוב על נושא שדורש החלטה. קחו את העניינים בידיים ואל תתנו לגורמים חיצוניים להכתיב לכם מה לעשות. האסטרולוגיה הקלאסית רואה בכם אנשים המתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותם. משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית ומוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים. 

רגשות של התעלות ושמחה מציפים אתכם. אתם מרגישים שיפור בהרגשה הפיסית ומקדישים זמן לפעילות ספורטיבית יותר מתמיד. נושא הדימוי העצמי מעסיק אתכם וטוב שכך. זהו תהליך חיוני שעליכם לעבור בדרך לעצמאות אישית ולהערכה עצמית משופרת. הכוכבים האחראים על תחום זה במפת השמיים קובעים כי זהו זמן מתאים להתחיל בדיאטה מאוזנת!

יום טוב לפחות בחציו הראשון. אתם מרגישים טוב באופן כללי ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב וחופש ויש מי שמנסה לקבוע עובדות בשטח. העניין מעורר אצלכם רגשות כעס חזקים מאוד. נסו להגיב באיפוק ולא להתפרץ. התגובה שלכם לא בפרופורציה למה שמתרחש במציאות. הרקיע שם דגש על סודיות הקשורה לעולם הנסתר ואפילו לטקס השבעה על-טבעי.


לאחרונה קשה לכם לקבל סמכות ולכן אתם מתרגזים בקלות כאשר מישהו מנסה להכניס אתכם למסגרות. בין אם מדובר בתחום האישי או בתחום אחר, ה'פתיל' שלכם, היום, קצר מאוד. בניגוד למה שקורה בדרך כלל, האופטימיות מכם והלאה ונראה לכם שהמצב לא פועל לטובתכם. מצד שני, אתם גם לא רוצים לוותר על זרימת האדרנלין וההתרגשות המלווה את המאבקים שלכם. תצטרכו למצוא את שביל הזהב.

האווירה שאתם יוצרים סביבכם, עדיין אגרסיבית למדי, למרות שאתם מנסים ליצור את הרושם שאתם ממש 'רגועים' ומצליחים לשמור את הרגשות שלכם בפנים. אף אחד לא ממש 'קונה' את הסיפור הזה. הרצון שלכם לשינוי הוא אולי אמיתי, אבל יש לכם דרכים מוזרות למדי להביע את עצמכם. אל תגררו לפרובוקציות. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית השמיני ומופעים מכוכב פלוטו. השילוב בין השניים מוליד חושניות עמוקה, חוכמה ונטייה למיסטיקה.

יש לכם שנאה למסגרות מאז ומתמיד אבל הפעם זה כבר חוצה כל גבול. מישהו במשפחה מנסה לכופף אתכם בדיוק לכיוון הרצוי לו ואתם נעמדים על הרגליים האחוריות בתוקפנות של ממש. כדאי לעשות ניסיון להגיע להבנה אבל אם תיווכחו לדעת שהעניין לא עובד, פשוט וותרו. אם אין ברירה-תלמדו ללכת בין הטיפות. צפוי משא ומתן עם אדם שלא ממש צמוד להיגיון. אם רק רגש מדבר לליבו, אין סיבה שלא תעניקו לו את מבוקשו.  



הרקיע מציב בפניכם מצבים מאתגרים. הצעה רומנטית מגיעה בעיתוי מתאים. מה שנראה לכם מכביד בעבר, נראה אטרקטיבי יותר בשלב זה. אתם מסגלים לעצמכם סוג תקשורת יעילה וברורה, מה שיוצר פתיחות וזרימה טבעית יותר של הדברים. דווקא בעיתוי הנוכחי עליכם לדון באופן ישיר בנושאים שנויים במחלוקת. במפות האסטרולוגיות של בני-המזלות השונים, אתם אחראים על הבית העשירי ומושפעים מכוכב סטורן. השילוב בין השניים מוליד שאפתנות וצורך עמוק בהישגים קרייריסטיים.

אתם מתחילים את הבוקר עם התלבטות קטנה אבל מהר מאוד המצב מתחמם ואתם מוצאים את עצמכם מעורבים רגשית בקטע מסובך למדי שבעצם אינו שייך לכם. כדאי לעשות מאמץ לשמור על ריחוק מסוים כדי שתוכלו לצאת מהתסבוכת בזמן לפני שתסתבכו באמת. מצב רוח תוקפני עלול לסבך אתכם בוויכוחי סרק. בסך הכול – יום מפתיע. הרקיע צופן הצלחות לאלה מכם העוסקים במתן ייעוץ ובקבלת קהל. 

מסתמנת מגמה של שיפור יחסים בכל מישורי חייכם. תחושת  העצב והבדידות שתקפה אתכם נובעת למעשה ממשקעי עבר. נסו למצוא שעה פנויה לעלעל באלבומים ישנים, להתמקד במה שהיה ואחר כך- להתנתק. מומלץ להשקיע זמן בפעילות חברתית. להקשיב ללב. לבחון בתשומת לב ובחיוב חיזורים והצעות ליציאה לבילוי. הרקיע צופה קשר רומנטי הדורש הסתערות על היעד כדי להביס את המתחרים.

מאמרים קשורים

Back to top button