הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 4.9

מערכת אלטרנטיבלי
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

על הפרק עולה סיכוי אמיתי למימוש החלומות הרומנטיים שלכם. אולי הרצון שלכם הוא למשהו 'מושלם' מארץ האגדות. אולם אם תדעו להתבונן היטב, תגלו את השלמות הנמצאת באדם שלפניכם. אתם מוזמנים לנסות. אפשר להתחיל בקטן ולהתקדם לאט לאט, למרות שזה בניגוד גמור להרגלים הקבועים שלכם. זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.


נקודות החולשה באישיותכם באות היום לידי ביטוי. כאשר אתם מרגישים מאוימים, אתם עלולים להגיע למצבים לא רצויים הכרוכים בתוקפנות מילולית, מיותרת ללא ספק. נסו להוריד את רמת המתח המצטברת וגדלה כדי לא להגיע למצב של התפרצות, שמרו על מסגרת של 'שפיות'. זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.

היום צפוי לכם ביקור מרתק במקום חדש. חשיפה של רגשות תוביל לשיחה אינטימית עם מישהו שעומד להפוך לידיד קרוב במיוחד. כדאי לכם להתעדכן במספר פרטים בסיסיים וחשובים בנוגע למידת הדיסקרטיות של אותו אדם, עוד לפני שאתם פותחים את הלב. ההמלצה חד משמעית- היו כנים ואל תשחקו אותה אדישים. אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי, אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.



אתם מגלים שאדם קרוב אליכם שבשמו מופיעה האות מ', מרכל עליכם. במקום להתעמת עם אותו אדם, כדאי להתעלם ולבדוק את מהות הקשר. באופן כללי, מומלץ לכם לגלות איפוק ולנהוג בצורה שקולה למרות האימפולסיביות שקפצה עליכם. תוצאות של צעדים פזיזים יעלו לכם ביוקר. אתם מתווכחים עם טיפוס שחייב להיות זה שאומר את המילה האחרונה. חבל על הזמן שאתם מקדישים לו.


אם אתם מרגישים קצת עייפים, דחו את כל הסידורים ובמידת האפשר, דחו את הנסיעה לעבודה. קחו לעצמכם שעה קלה להתפנקות. במהלך היום, התחושה שלכם תשתפר מאוד בזכות שיחת טלפון מפתיעה ומשמחת. חלקו את זמנכם ביעילות בין העבודה למשפחה. מישהו מבני הבית זקוק למילה טובה, עצה ובעיקר- תשומת לב. יום טוב לקחת צ'אנס באהבה. אם אתם נעולים על מישהו נחשק, זה הזמן להמר על מזלכם איתו.

יום ידידותי עובר עליכם. תחושת הביטחון העצמי שמפעמת בכם גורמת לכם להתנהגות שונה מהרגיל. אתם ברורים לעצמכם ולסביבה ופתאום הכול נעשה פשוט כל כך. אתם לא דורשים אישורים והוכחות שאוהבים אתכם והדבר גורם לאווירה קלה ונעימה הרבה יותר. יכולת תקשורת פשוטה ומדויקת משפרת להפליא את המצב בבית, בזוגיות וגם בעבודה. טיפוס קנאי מנסה לבלום את התקדמותכם, אך לכם יש מלאך-שומר שלא מרשה לפגוע בכם.


אל תעשו פרובוקציות. זה לא יעזור לאף אחד למרות שזה מה שמתחשק לכם לעשות. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה למודעות שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו. למרות שאתם רוצים פתרונות מידיים, ברור לכם שתצטרכו להתאזר בסבלנות ולעשות עבודה פנימית בטרם יתגשמו הרצונות שלכם.

אם אתם מגלים שיש לכם קשיים במישור הכלכלי יותר ממה שחשבתם, נסו להיות מאופקים ולא להיכנס ללחץ. אין לכם סיבה לדאוג יותר מידי. צפוי יום של הפתעות. אדם שלא ממש הערצתם את תבונתו, מתברר כשנון ופיקח יותר מכפי ששיערתם. אם אתם מנסים להתחרות באדם שעולה עליכם בידע וניסיון, תוכלו לגבור עליו אם תכניסו לקטע הזה את האישיות שלכם. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בימים אלה צריכים להתמקד בפסיכולוגיה או בעיסוק בכספים, כגון: בורסה וביטוח.


יום שקט ולכן כדאי לנצל את ההפוגה לשיפור נושאים שבדרך כלל אין לכם זמן להתמקד בהם. זו גם הזדמנות להתחלות חדשות, במיוחד בתחום האישי. אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות. חשוב לצאת מהבית גם אם לא ממש מתחשק לכם להתאמץ בכיוון. נושא הזוגיות מעסיק אתכם וזה הזמן לפעול בנידון. רעיון שמרגיז את הסובבים אתכם, יצליח לכם בגדול.


צפוי עימות עם מישהו מבני המשפחה. אל תחפשו אשמים. כדאי ללכת לקראת פיוס ולנקות את האווירה במהירות האפשרית. בערב תהיה לכם שעת כושר לשפר את הזוגיות ולהגיע לאינטימיות עמוקה יותר. אל תפספסו. לפנויים: זה יום מתאים למימוש הפנטזיות. אהבה פירושה פרגון ולא רכושנות. צפויה משיכה אל אדם שנטילת אחריות היא לא הצד החזק אצלו. אין בזה שום רע כל עוד אתם מודעים לעניין.

תחושה של תסכול מלווה אתכם החל משעות הבוקר. הדבר קשור בעקיפין למישהו שנמצא כרגע רחוק מכם מבחינה פיסית אבל משפיע מאוד על מצב הרוח. קחו אחריות לרגשות שלכם. נסו להירגע ולהתמקד בחצי הכוס המלאה. כל אשר תעניקו עכשיו לבן הזוג, יחזור אליכם כפל כפליים. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים אתם צריכים להביא בחשבון ניהול, ייצוגיות וכישורים דרמטיים.


נראה כאילו איבדתם את קור הרוח שלכם. אתם מתרגשים בקלות וייתכנו התפרצויות גם כלפי אנשים שאתם אוהבים. חברים שבדרך כלל מהווים אוזן קשבת, לא פנויים עבורכם. חכו לשעת כושר. עיקרון מקודש גורם לכם להתעמת עם אדם שאתם רוצים בחברתו. כדאי לשקול מחדש את קדושת העיקרון. נפתחות דלתות שהיו חסומות. הדברים מוצלחים בעיקר עבור אלה מכם התרים אחרי משרה חדשה.

מאמרים קשורים

Back to top button