הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 17.10

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם מתחילים ליהנות באמת מהמערכת החדשה בה אתם נמצאים כבר זמן מה. ההסתייגויות נופלות ועושה רושם שסוף סוף הצלחתם לפתוח את הלב ולהתנסות בצורה אמיתית בחוויות החדשות שהיקום מזמן לכם. האהבה הגדולה שאתם מדמיינים ומפנטזים אודותיה נמצאת בעבר לדלת. המפתח- אצלכם בידיים, הרשו לעצמכם. הרקיע מבשר על תקופה סוערת ועתירת ריגושים רומנטיים.


יום טוב בו אתם מצליחים להשלים משימה שדחיתם מזה זמן רב, מה שגורם לכם לסיפוק גדול ולהרגשה של עוצמה פנימית. מצד שני, בתחום הבינאישי, יש לכם עדיין עבודה רבה. המסר שאתם משדרים לבן/ת הזוג הוא קצת מבלבל ומעביר את התחושה של תלות מול תוקפנות. כדאי שתחליטו מה אתם רוצים להשיג עוד לפני שאתם פועלים הלאה. הרקיע חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.

יש מי שטוען כי אתם אלופי התחכום. הוא רומז כי ברגע שמישהו מצליח לחדור אל מתחת לשריון החיצוני שלכם, אתם מתחמקים מקשר, מה שיוצר בצד השני מבוכה ובלבול. היה יכול להיות נחמד אם הייתם ברמת מודעות ובטחון גבוהה מספיק כדי להצהיר שאתם במגננה, כי אתם רגשניים מידי וחוששים להיפגע. מפחיד קצת, נכון. אבל זה בטח עדיף על חיי רגש הרוסים. הרקיע מעודד טיול קצר ומענג.



יסוד המים שבמפת הלידה שלכם משגר אליכם אנרגיה הצובעת את היקום בגוונים וורודים ואופטימיים. דווקא משום כך כדאי שתשמרו על המסגרת הכלכלית שהקצבתם לעצמכם. למרות הפיתויים הרבים אשר קיימים בשטח, אין זה הזמן לבזבוז כספים. אם אתם מחפשים שינוי וריגוש, חפשו דרכים מקוריות לעשות זאת בלי לפתוח את הארנק ולרוקן את תכולתו. השקיעו מחשבה ואל תתנהגו בפזיזות גם אם אתם מתרצים אותה כ'ספונטאניות'.


כדאי לכם לתכנן את המהלכים שלכם בצורה שקולה. אתם משקיעים הרבה אנרגיה בכיוונים שלא ממש מעניקים לכם בטחון כלכלי, וזה בדיוק הדבר הדרוש לכם באמת. העתיד הלא ברור מכניס נימה של דריכות ביחסים עם בני המשפחה. נסו לשמור על פוזה רגועה. אחרי שתבדקו את המצב מכל צדדיו תוכלו לגבש תוכנית פעולה. תקופה של מזל ביש עומדת להסתיים ומעתה ואילך הדברים יכולים רק להשתפר.

אתם מאמינים כי זה הזמן שלכם לפרוץ קדימה ואתם מרגישים את זה בעצמות. יש לכם תוכניות מפה ועד להודעה חדשה אבל אין לכם מספיק כסף כדי להגשים את התוכניות הגרנדיוזיות. המגבלות יובילו אתכם לצמצום האפשרויות עד שתבחרו בדרך המציאותית והאפשרית. אל תתפסו לאנשים שיש להם פנטזיות גדולות שמנסים להפעיל מניפולציות על חשבון אחרים.


יש מי שמעביר אליכם תמריץ המושך אתכם לכיוון חדש. בכלל, זהו יום נהדר בכל מה שנוגע ליחסי אנוש וללימודים. במקום העבודה אתם מגלים חבר אמיתי ומתמודדים היטב עם אחרים המתחרים בכם ללא רחמים. נצלו את התכונות שמייחדות אתכם כדי להתבלט. יש לכם יכולות וכישורים שמעניקים לכם יתרון ברור. לא לדאוג. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות חמות ולוהטות.

מבחינה חברתית אתם נמצאים בשיא מסוים. פעילויות שאתם מוזמנים אליהן הופכות להיות אלמנט מרכזי בחיים שלכם. עליכם להמשיך לצאת מהבית בכל הזדמנות שיש, ועם זאת להשאיר קצת זמן גם למסגרת המשפחתית. בקריירה, פרגון של ממש לאור ההישגים האחרונים שלכם. היבט קוסמי מסתורי מייצג אהבות טהורות וכנות. אדם שרוצה בטובתכם מעניק לכם את מה שמכונה 'חיבוק – דוב'. יש לו כוונות טובות, אתם יודעים.


עדיף להיעזר באנשי מקצוע תמורת תשלום ולא להיכנס לעימותים עם בני הבית. אתם מרגישים מותשים לאחר ויכוח נוקב שהתחיל מ'כלום'. גם אם נדמה לכם שהדרישות שלכם לגיטימיות לגמרי, הרי שאינכם יכולים לצפות שכולם יקפצו לדום רק כי ביקשתם יפה. עצם הבקשה מהווה נטל ומרגיז. שמרו היום על פרופיל נמוך. הרקיע רומז כי זמן רב מדי אתם שבויים בכבלי העבר: הגיעה העת למהלך שאינו מושפע ממסורת שלא אתם יצרתם.


למרות החריצות המאפיינת אתכם, ברגע של מבחן, יש לכם נטייה לבחור בדרך הקלה. להתמודד עם קשיים זה לא בדיוק הקטע שלכם, במיוחד כשמדובר בנושאים כספיים. אתם נהנים לשחק אותה ולהראות לכולם שאתם חיים בספירה אחרת, גבוהה יותר מכולם. רושם חיצוני מאוד חשוב לכם ולעיתים אתם משתכנעים בעצמכם שזה הכי חשוב בחיים. קצת חבל. הרקיע מבשר על תחרות מול אישה צעירה ושאפתנית.

אתם טיפה מתוחים וזה נובע מהידיעה שמישהו מעמיד אתכם במבחן. זה הזמן המתאים לעבוד על הביטחון העצמי. מה שתשדרו יתקבל בחזרה כיחס מהסביבה הקרובה והרחוקה. מצאו זמן להקדיש לפעילות ספורטיבית על מנת להוציא רגשות תוקפנות. במקום להתפרץ נסו להירגע ושמרו את הרעיונות המהפכניים שלכם לעצמכם, לפחות בשלב זה. אתם מופתעים מאדם שמעניק לכם יותר מכפי שציפיתם ממנו, אך אין סיבה לחשוד בו כאשר הוא מגלה רוחב לב.


התפקוד שלכם מצוין למרות שיש עיכובים קלים פה ושם. האופטימיות שלכם עוזרת לכם בכל מצב. חיי החברה בפריחה של ממש. אדם אשר בשמו מופיעה האות ד' מספר לכם דברים מרגשים ומגלה לכם סודות הקשורים בכם. זה יום בו צפויה לכם חוויה רוחנית מיוחדת במינה. הפסיקו להתבשל בסיבות שגרמו לסיומה של פרשיה כלשהי, והביטו אל עבר העתיד הוורוד.

מאמרים קשורים

Back to top button