הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 1.11

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

היום אתם במצב רוח נינוח. נראה כאילו המצב בבית משתפר. סוף סוף יש לכם הרגשה שאתם מובנים ויש עם מי לדבר. בשעות הערב צפוי מפגש חברתי בו תהיה לכם הזדמנות להביע את הדעות שלכם בתחום שנוי במחלוקת. אלה עלולות לגרום לאחרים להתנגד או לפחות להרים גבה. כדאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני.


אתם לא מפוקסים וקשה לכם להתרכז. קשה לכם להתאפק מלבטא את הכעסים שצברתם, אבל מומלץ לא לעשות זאת בעיתוי הנוכחי. בגלל הלך הרוח בו אתם שרויים אתם עלולים לעשות טעויות טיפשיות בעיקר בתחום העבודה. יש סכנה שרמת ביצוע ירודה תתפרש כזלזול וחבל שכך יראו פני הדברים. קחו מנוחה של כמה שעות. יש לתקוף בעורמה את יריביכם ולהפעיל שיטות שאינן גלויות לעין המתבונן.

אתם מתחילים פרויקט חדש שקשור לעבודה. תחום חדש, שקודם כלל לא לקחתם בחשבון, עכשיו נראה יותר אטרקטיבי מאי פעם בעבר. החידוש קורץ לכם ואתם מגלים שלהרחיב את האופקים יכול להיות עסק די משתלם. ניסיון רציני מצדכם יניב הכנסה כספית מרשימה. אל תתקפו את יריביכם ביחידות, שגרו מסר רוחני שיגרום לידידיכם להיחלץ לעזרתכם. קשר עתיק עומד לחדש את עלומיו. אם תטעמו ממנו במנות קטנות, הוא עשוי לפצות אתכם על תסכוליי העבר.



אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות חשבון נפש קצרצר. העומס בעבודה אינו מתחלק בצורה הוגנת והזמן לדבר על כך הוא היום. התייעלות יכולה לשפר את האווירה והתפקוד הכללי, ואתם עשויים להיות מופתעים לטובה ובגדול. הרבה מאוד תלוי בצורה בה תציגו את הדברים. לכן כדאי לתכנן מראש את המהלכים. ניצחונכם מובטח בתחרות מול יריביכם, אך יהיה עליכם להתעמת עימם בעיתוי ובמקום הנוחים לכם ולא להם.


אירוע קוסמי "מתנדנד" ברקיע ואתם חווים את סוף השבוע כמתיש למדי. למרות שאתם מוקפים אנשים לפי בחירתכם, נראה שלא זה מה שנחוץ לכם כרגע. אתם חשים חוסר פרגון, מה שדי מקלקל את האווירה בבית. תחרותיות והישגיות מצד אדם קרוב, ורגשות שאינם עולים בקנה אחד עם השקפת העולם שלכם, מצליחים להרגיז אתכם כמעט עד דמעות.


אירוע קוסמי מתקרב והולך אל גזרת מזל בתולה. התופעה מכניסה אתכם למצב רוח לחוץ. מישהו מבקש מכם תשובות החלטיות ומדויקות והעניין מעצבן אתכם. האמת היא שלוקח לכם הרבה זמן לזוז מעמדותיכם, אבל מצד שני, כל עוד אתם מרגישים נוח, אין סיבה להילחץ. בפעם הבאה שמישהו יציע לכם פתרון לבעיה שאתם מציגים, תצהירו מראש שאינכם מתחייבים לבצע את העצות ולו הטובות ביותר במועד מוגדר מראש.


התחזקתם ושוב נפלתם. כן, סוף השבוע אשר במהלכו אתם מבלים שעות ארוכות בבית, ממש לא עושה לכם טוב. כדאי לנצל את החוש התקשורתי ואת היכולת הרטורית שלכם כדי לשכנע את מי שצריך, לצאת מהבית לבילוי, רצוי בחיק הטבע. אם אתם מצליחים להשתחרר מתחושת המחויבות הכובלת אתכם, לכו עם זה עד הסוף. מגיע לכם! מישהו מוכן לעגל למענכם פינה שהייתה סלע מחלוקת. מצד שני, רק מבחן התוצאה צריך לקבוע את עמדתכם.

לא מעט לחצים מופעלים עליכם מבני משפחה, כמו גם מבעלי עניין כלכלי משותף. יש מי שמנסה להשליט עליכם את רצונו בצורה שקופה וטיפשית למדי. אסור לכם להיכנע לתכתיבים מכיוון שבכל מקרה לא תצאו 'בסדר'. אל תנסו לרצות את הסובבים אתכם וגם אל תפליגו בהסברים. קבלו את המצב מתוך השלמה שזאת תקופה שצריך לתת לה לעבור. אנרגיה קוסמית מייצגת מזל המגיע מארצות שמעבר לים.


אתם קוטפים פירות של עבודה קשה והשקעה מאומצת. מישהו אשר בשמו מופיעה האות א' מתגייס לעזור לכם באמצעות הפעלה של אנשים נוספים המוכרים לכם אומנם במעגלים החברתיים, אך שלא הייתה לכם אפשרות של גישה אליהם. כתוצאה מיוזמה ברוכה צפוי להגיע אליכם סכום כסף משמעותי. חבר מתווך ביניכם לבין אדם שאתם מגלים בו עניין. התוצאה תעזור לכם להשתחרר מדאגה שהעיקה.


גרמי שמיים מרעיפים אנרגיות של אהבה על כוכב סטורן השולט בכם. חברים קרובים שלא ממש סמכתם עליהם 'מתייצבים' לעזור לכם. אתם מצליחים להתחבר למספר רב של אנשים, מה שמשפר את הפוטנציאל העסקי והחברתי שלכם, כאחד. הפגינו ביטחון אך אל תציפו במידע מיותר. אל תתנו לעצמכם להיסחף יותר מידי! בררו את המילים. שתיקה שווה זהב, במיוחד כאשר היא מגיעה ברגע הנכון. בשעות הערב האופטימיות בעליה- שמרו על איפוק רגשי.

ייתכן כי תחושו רגשות עצב וגעגוע אולם תוכלו להתגבר. אל תמהרו לברוח ולהשכיח מעצמכם את הסיבה. חשוב לדעת מה הגורם הפנימי העמוק ולשנות את ההתנהגות בהתאם. אתם חושבים בצורה שונה מאחרים, זה נכון! ובכול זאת, ניתן לגשר על פערים אם שני הצדדים מוכנים. במהות הפנימית שלכם אתם 'אנשים של אנשים' כך שלא תמצאו את האושר הנכסף בבדידות מזהרת… קחו זאת בחשבון.


באופן כללי, ההרגשה הרבה יותר נעימה מאשר בעבר. הלחץ שסבלתם ממנו בעבודה בתקופה האחרונה, נחלש. אתם חווים הקלה מסוימת אך עדיין לא ממש מרוצים מההישגים שלכם. כלל לא בטוח שאתם נמצאים במקום הנכון. למרות שנדמה לכם שמיציתם את כול האפשרויות ויש לכם הרגשה של תקיעות- יש אפשרויות נוספות. כדאי להפעיל חשיבה יצירתית. הצעה שלכאורה קשה לסרב לה עלולה להתברר כחתול בשק. היא מסוג הדברים שלא כדאי להמר עליהם.

מאמרים קשורים

Back to top button