הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי 6.12

מערכת האתר
איך היום שלכם יהיה ומה צופים הכוכבים למזל האסטרולוגי שלכם

מצורפת תמצית תחזית אסטרולוגית יומית להיום. הורוסוקופ יומי זה הוכן על ידי מיסטיקנים ואסטרולוגים מומלצים במיוחד עבור גולשי אלטרנטיבלי. בתחזית אסטרולוגית יומית תוכלו לקרוא הכל על המזל שלכם ומה צופים הכוכבים.

אתם רק רוצים לכייף וליהנות מכל רגע, בהשקעה מינימאלית. זה פשוט לא עובד כך ועליכם גם לדאוג למלא את החובות שיש לכם, כולל עבודה. נכון שאתם חשים עייפים ומותשים במידה רבה אבל חכו לשעת כושר למלא את המצברים. הזדמנות פז תגיע מכיוון לא צפוי. המשיכו לצבור נכסים אך הימנעו מלהזדהות עימם. צבירה מביאה עימה פחד באותו היחס. טוב-לב ונדיבות עשויים להועיל להגשמת המטרה.


רגישות שמתעוררת בנושא כספי יוצרת מתח נפשי ורגשי גבוה. יש לכם לא מעט התחייבויות ואתם חוששים שלא תוכלו לעמוד בהן. כדאי שתתכננו בהקפדה תוכנית הבראה. רצוי להצטמצם במסגרת היכולות האישיות בלי להרגיש קיפוח גדול מידי שיגרור התקפת בזבוזים בלתי נשלטת. כדאי לקבוע תוכנית פעולה יומיומית לחודש הקרוב. ההתנסויות החדשות תובעות מכם פשרות כלשהן, אך זוכות בתמורה הולמת.

כבר היום אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. העומס והלחצים בעבודה לא מותירים לכם יותר מידי זמן לחשוב ואין מספיק שהות לחיי חברה שבהחלט חסרים לכם. הצורך שלכם לעשות הכל בצורה מושלמת ובלי לפספס שום דבר מכביד למדי. כדאי לשחרר ביקורת עצמית. בגלגול חיים זה אתם נשלטים על ידי כוכב מרקורי שתכונותיו הן: פיקחות, שנינות, כושר לימוד, תקשורתיות, כושר הבעה וקסם אישי.



כניסה לתחום חדש מאתגרת אתכם מבחינה אינטלקטואלית. חשוב לכם להראות בקיאות ולהפגין את הידע שלכם בפני שאנשים שתפגשו במהלך היום. אין ספק שחשוב לנצל הזדמנויות כדי להרשים את מי שיכולים ולהשפיע בקלות במקומות הנכונים. כדאי לשמור על קשרים חברתיים עם אנשים בני מזל גדי. כאשר תגיעו אל פסגת ההר שאתם מטפסים עליו, אל תשקיעו אנרגיה בהרהורים על אודות המאמץ שהשקעתם – לכו אל האופק הבא.


צפויות התפתחויות מפתיעות בתחום הקריירה. אתם יכולים להתבלט ולהוכיח לעולם עד כמה אתם מוכשרים. אל תפספסו את ההזדמנות. אל תתנו לרגשי אשמה וייסורי מצפון לקלקל לכם את ההרגשה הטובה. ההשקעה המשתלמת בעבודה גורמת לכם לבלות פחות זמן עם בני משפחה. גם הרומנטיקה תצטרך לחכות. כאשר אתם נאלצים להעסיק אנשים אחרים כדי שיעזרו לכם, עליכם להיות זהירים בבחירתם.


התיאוריות שאתם מפתחים לגבי מי שמהווה עבורכם בעיה בעבודה- אינן נכונות. אל תהיו כל כך יומרניים וקחו בחשבון שיתכן כי אתם טועים. הקשה מכל הוא לשנות הסכמים בלתי כתובים שרקמתם בתחילת הדרך. נראה שהפעם העניין די אבוד, אלא אם כן תמצאו דרך יצירתית במיוחד לפתור את הבעיה. מומלץ להיעזר בגורם חיצוני שישמש כמגשר. יש להתכונן לקראת שינוי מהפכני, משהו בסגנון של טריקת דלת במקום אחד, ופתיחת דלת במקום אחר.


הברקה או רעיון מקורי שיחלוף לכם בראש, יעסיק אתכם למשך כל היום. נסו להקדיש זמן גם לדברים אחרים. זה יום מתאים לפתח את היצירתיות והמקוריות אבל לא על חשבון בני המשפחה שדווקא היום, יבקשו תשומת לב יותר מתמיד. אם תצליחו לשלב בין הדברים, ה'קרדיט' ממנו תיהנו בתקופה הקרובה, יעלה. עם הזמן חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הקשרים החברתיים שלכם שחלקם סותרים זה את זה.

חדשות טובות מגיעות מחו"ל. אתם עומדים לקבל סכום כסף מסוים שיסייע לעמוד בהתחייבויות קודמות. שינויים רבים בפתח. נסו לא להכשיל את עצמכם בהתפתחות שהיקום מזמן לכם רק בגלל שאתם מפחדים להיכשל. כדאי לבחון כל הצעה שמגיעה בכובד ראש. מילות המפתח ליום זה- אומץ והעזה. זהו עיתוי ממוזל לאלה מכם שאינם חוששים להמר על כל הקופה.


עליכם לקבל החלטה ולבחור דרך פעולה מסוימת. הדבר קשה לכם ואתם מתלבטים הרבה. במקביל, במהלך סוף השבוע אתם מקבלים מידע שיעזור לכם לראות את כל התמונה בפרספקטיבה רחבה יותר. הקשבה לאחרים היא המפתח! בהמשך תקבלו את התשובות שחיפשתם זמן רב. אם ברצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.


יום כיפי. סוף סוף השתחררתם מהלחץ ואתם נהנים מכל רגע בחיק המשפחה. צפוי לכם סוף שבוע נהדר. לקחתם אחריות על מה שקורה לכם ואתם מודעים יותר ויותר להשפעה של ההתנהגות שלכם על אחרים. מה שהכי מפתיע שבמקום להרגיש תחושת כובד ומועקה, אתם מרגישים הקלה גדולה. אנרגיות טובות במיוחד שמורות עבורכם בשעות החושך והלילה. עולם הנסתר פותח בפניכם את שעריו, השתמשו באינטואיציה שלכם.

קיים סיכוי טוב לבלות עם אנשים שאתם אוהבים. דחו פגישות עם אנשים משעממים ואל תתפשרו. למרות שיהיו לכם כמה רגעים של חשש מפני בילוי יומיים שלמים לבד, מתברר שלפנות ערב תוצפו הזמנות למכביר. תהיה לכם הזדמנות להעמיק קשר רומנטי חדש. הרקיע רומז כי לפעמים צריך להשתמש ב"שקרים לבנים" על מנת להשפיע על דעתו של אדם קרוב. אין סיבה לדבוק בקשר שאינו מחזיר לכם אהבה. נסו להתגבר על נטייתכם לפרגן למי שאינו ראוי לליבכם.


אתם מתעוררים הבוקר שלווים ומרוצים. שמרו על מצב רוח טוב במהלך היום על ידי ניהול ואיפוק עצמי שמתאים לכם בדיוק. אם אתם מרגישים צורך באוורור, צאו לטייל מחוץ לבית. זאת אופציה מבורכת שתשפר את מצב הרוח. אתם מרגישים שאתם חייבים לעצמכם את מה שלא הספקתם במהלך השבוע. הפתעה רומנטית תדרוש מכם השקעה של הרבה אנרגיה. איש אינו רשאי להכתיב לכם כיצד לממש את חייכם. התרחקו מאנשים שאינם מבינים זאת. רגשנות עלולה להפריע ולקלקל. צריך להפעיל את המוח, ולא רק את הלב.

מאמרים קשורים

Back to top button